Fitness Seller

Abtronic X2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd! je hebt al 1 aspect van een training volbracht"
"jezelf tot failure"..... voor lul zetten

/>

tip/ lees de stickies die je op deze site vindt,
de stickies staan boven aan elk onderdeel van het forum lees deze GOED door, dat zal je 1000 vragen besparen.
zoek op google, naar oefeningen, trainingschema's , eetschema's en lees topics van anderen die hier na op zoek zijn .
zo hoef je net elke vraag te herhalen want elke vraag die jij stelt is al 1000000x door andere beginners gevraagd.
dit veroorzaakt de lachwekkende en voor jou irritante reacties.
hier mee doe je anderen ook een plezier ,en kan je op lange termijn misschien wat positieve reacties verwachten.

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! je hebt al 1 aspect van een training volbracht"
"jezelf tot failure"..... voor lul zetten

/>

tip/ lees de stickies die je op deze site vindt,
de stickies staan boven aan elk onderdeel van het forum lees deze GOED door, dat zal je 1000 vragen besparen.
zoek op google, naar oefeningen, trainingschema's , eetschema's en lees topics van anderen die hier na op zoek zijn .
zo hoef je net elke vraag te herhalen want elke vraag die jij stelt is al 1000000x door andere beginners gevraagd.
dit veroorzaakt de lachwekkende en voor jou irritante reacties.
hier mee doe je anderen ook een plezier ,en kan je op lange termijn misschien wat positieve reacties verwachten.

:rolleyes:
maar dan werkt het ook retorisch, jij bent dan de 100000ste die een opmerking als bovenstaand op dit topic heeft geplaatst.....

:rolleyes:
maar dan werkt het ook retorisch, jij bent dan de 100000ste die een opmerking als bovenstaand op dit topic heeft geplaatst.....
Ik zeg niks
35kvluo.gif

jongen het helpt vast wel wat anders maken ze het niet gewoon blijven doen en naar een paar weken kijken voor resultaat. er zal wel iets gebeuren

jongen het helpt vast wel wat anders maken ze het niet gewoon blijven doen en naar een paar weken kijken voor resultaat. er zal wel iets gebeuren

Leeftijd 12....

Je leert dan nog wel het een en ander. Over een paar jaar zal je hier hartelijk om kunnen lachen

Hoi!
Ik gebruik sinds 1 week de abtronic X2. Heb namelijk vrij weinig tijd door school.
Er zijn 8 modus, maar ik weet niet welke ik het beste kan kiezen voor een blokjes buik.

De verschillende modus zijn:
1. Deep knead = Lange contracties
2. Tap Masage = Zeer snelle pulsen
3. Karate Chop = Mep/tik oefening met rustperiodes
4. Work out = Algemene gemengde oefening met rustperiodes
5. Ab Melt = Programma met toenemende intensiteit
6. Fat Blaster = Volledig oefening met gemengde elementen
7. Crunch Craze = Mepprogramma met elementen voor- en achterkant
8. Iron Man = Professionele oefenprogramma, gemende modus met voorste en achterste kanaal alsook trage en snelle elementen.

Ik ben nog een beginner, wat is het beste lijkt jullie?

//Xiora
Sinds ik die stand gebruik maak ik de gainz van men leven!!!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven