Fitness Seller

Abtronic X2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat weet ik. Maarja, bedankt in iedergeval.

Ik zal het toch blijven gebruiken, omdat ik echt te weinig tijd heb voor de sport school. En ik erin geloof dat het altijd wel EEN BEETJE resultaat geeft.

Jullie allemaal nog succes met je ding!

//
Hoezo vraag je ons uberhaupt of het werkt?
je blijft toch wel zeggen ''ik blijf het toch gebruiken''
nou doe dat dan lekker en laat je domme posts achterwege
omfg...

• Topic Starter Topic Starter
Neeeee

Ik heb mezelf volgens mij best wel voor lul gezet.
Door dat abtronic gezeur van me. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik wel een beetje resultaat zie, heb het gevoel dat het de huid wat strakker trekt.
Maar eerst kon ik het op niveau 4 zetten, en heb hem nu al op 10 en vind het licht 0.o

Maar:
Ik heb eens meerdere post gelezen, en begin wat meer feelings te krijgen voor het trainen.
Ik wil 3x per week 1 uurtje gaan trainen. En wat meer letten op me voeding.

Ook wil ik graag vertellen dat ik 16 jaar ben, en niet 19. Weet niet waarom ik dat neer gezet heb.

Het zal voor mij niet mogelijk zijn om een echt voedingsschemate maken, omdat ik het er van moet nemen wat we in huis hebben.

Wel ga ik elke ochtend Brinta eten.

Sorry voor deze stomme vragen van me, en ik wil het gaan verbeteren.

Laatst bewerkt:
ik vergeef je...

Jee ;D

Ik heb mezelf volgens mij best wel voor lul gezet.
Door dat abtronic gezeur van me. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik wel een beetje resultaat zie, heb het gevoel dat het de huid wat strakker trekt.
Maar eerst kon ik het op niveau 4 zetten, en heb hem nu al op 10 en vind het licht 0.o

Maar:
Ik heb eens meerdere post gelezen, en begin wat meer feelings te krijgen voor het trainen.
Ik wil 3x per week 1 uurtje gaan trainen. En wat meer letten op me voeding.

Ook wil ik graag vertellen dat ik 16 jaar ben, en niet 19. Weet niet waarom ik dat neer gezet heb.

Het zal voor mij niet mogelijk zijn om een echt voedingsschemate maken, omdat ik het er van moet nemen wat we in huis hebben.

Wel ga ik elke ochtend Brinta eten.

Sorry voor deze stomme vragen van me, en ik wil het gaan verbeteren.

okej, Tof, jij hebt dat dus gebruikt, nu ben ik toch wel benieuwd hoor :)

veel verschil zie je niet, maar heb je het gevoel dat je 1RM (maximale kracht) en je krachtuithouding is is toegenomen?

ik heb juist nog ergens iets gepost rond het zelfde onderwerp, neem er eens een kijkje ;) ik hoop dat he iets helpt.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/werkt-echt-zijn-maar-praatjes-211528/index5.html#post4575366

hmmm is het jullie trouwens wel eens opgevallen dat je er ook een stuk bruiner uitziet na het gebruiken van zo een ab tronic....

misschien is het een idee het op grote schaal toe te passen. soort van fullbody-tronic. niet enkel je abs.
elke dag drie minuten op de electrische stoel. train je je hele lichaam.
nu ook verkrijgbaar met

high intensitiy level
feel and smell your muscles burn...:D

leuk topic....

ja we begrijpen het nou wel, je wil f een sixpack kweken voor de zomer, nou dat werkt niet met zon pokke ding ga er maar gewoon voor werken zoals het hoort fatsoenlijk eten, trainen en slapen dat is de enige oplossing.

ik ben er wel aardig tevreden mee, heb de abtronic X2 gekocht via outletoutlet.nl daar was ie een stuk goedkoper, het kriebelt in het begin wel, maar als je eenmal gewend bent dan ga je toch steeds een stukkie hoger,
gr franko

ik ben er wel aardig tevreden mee, heb de abtronic X2 gekocht via outletoutlet.nl daar was ie een stuk goedkoper, het kriebelt in het begin wel, maar als je eenmal gewend bent dan ga je toch steeds een stukkie hoger,
gr franko

:yarly:

Nog iemand die zijn eerste post vern**kt heeft...

Allereerst moet ik zeggen dat ik nooit heb geloofd dat zo'n ding vet wegsmelt, of spieren kweekt, dat heb ik al jaaaaaaaaren geleden van mn fysiotherapeut te horen gekregen, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.............. Het is bekend dat de zgn Trilplaat wel helpt je strakker te worden (?); ik ben erg afgevallen (lang Prednison moeten slikken) en over 40, dus heb ik geen elastisch 'tienervel' meer, logisch; waar ik nieuwsgierig naar ben is of zo'n kreng wél helpt de huid weer wat strakker te krijgen. Mn buik is weg maar nu zit ik met flubber, ik smeer me een ongeluk. Ik moet erbij zeggen dat t niet zooo erg is dat ik chirurgie moet inschakelen, tis gewoon flubberig en daar wil ik weer zsm van af.... Tips zeer welkom (wél aardig zijn mensen, afkatten is zo makkelijk!). Groetjes!

Allereerst moet ik zeggen dat ik nooit heb geloofd dat zo'n ding vet wegsmelt, of spieren kweekt, dat heb ik al jaaaaaaaaren geleden van mn fysiotherapeut te horen gekregen, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.............. Het is bekend dat de zgn Trilplaat wel helpt je strakker te worden (?); ik ben erg afgevallen (lang Prednison moeten slikken) en over 40, dus heb ik geen elastisch 'tienervel' meer, logisch; waar ik nieuwsgierig naar ben is of zo'n kreng wél helpt de huid weer wat strakker te krijgen. Mn buik is weg maar nu zit ik met flubber, ik smeer me een ongeluk. Ik moet erbij zeggen dat t niet zooo erg is dat ik chirurgie moet inschakelen, tis gewoon flubberig en daar wil ik weer zsm van af.... Tips zeer welkom (wél aardig zijn mensen, afkatten is zo makkelijk!). Groetjes!

Smeren en tijden wachten. Tis niet zo dat het in een dag verdwijnt. Heeft minimaal een jaar nodig!

Nouja, voor de mensen die toch de abtronic ofzo willen gebruiken, je mag zo'n ding toch helemaal niet langer als x minuten per dag gebruiken. I.v.m. dat je je spieren anders kunt vern**ken.? Zouden ze automatisch spastisch gaan samentrekken. Alleen dat is al een reden dat je dus niet aan zo’n spul moet beginnen. Gewoon lekker trainen, veel beter. Ga ook niet de buikspieren aan het begin van je training doen, doe dit pas als laatste. Daarbij train je je buikspieren al met een hoop free-weight oefeningen. Het is toch een deel van de core van je lichaam dat ervoor zorgt dat je niet omvalt of dergelijke ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven