Fitness Seller

Acai Meer Voedingswaarden Dan Melk?

• Topic Starter Topic Starter
Niet dat het een slechte vergelijking is maar zou niet denken dat acai to meer bevat dan melk.

Hallo,

Dit is de tweede keer dat ik zo een artiekel ben tegen gekomen waar is aangegeven dat acai meer iron, fiber, carbohydrates, and vitamins B1, B2 en B3 heeft.

Er wordt vaker gesteld dat voedingsmiddelen gezond zouden zijn, simpelweg omdat er bepaalde/hoge hoeveelheden nutriënten in zouden zitten. Dit is een complete dooddoener aangezien er exteem weinig informatie beschikbaar is over consumptie van losse nutriënten.
Dat weerhoudt verkopers van pilletjes/poedertjes/sapjes er niet van om hun volledig ononderbouwde verkooppraatjes aan dit soort theoriën op te hangen.

Ik drink acai toch wel vaak en vraag me af als dit wel helemaal waar is.
hier heb je een artiekel over http://www.suriacaiberry.com/tag/acai-and-milk/

Ik kan je met een 100% zekerheid vertellen dat de stellingen in dit stukje niet zijn onderzocht in mensstudies!

We lachen allemaal wanneer we op school horen dat er in de Middeleeuwen mensen waren die toverdrankjes - die hielpen tegen allerlei aandoeningen - aan de naïve bevoling verkochten.
Mensen zijn echter totaal niet veranderd. We zijn nog steeds massaal achterlijk en naïf. Toverdrankjes zijn een miljarden industrie geworden.

eet dan gewoon fruit

Terug
Naar boven