XXL Nutrition

Achieving is believing! Zonder twijfel ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:

Ach man, weet je wat: Bel effe naar Van Basten en zeg dat hij MWB moet opstellen; wie weet scoort hij in de laatste minuut 6 goals ofsow...

ps; Dat van China was een grapje ivm gokschandalen en Chinese maffia waar de pers op dit ogenblik nogal vol van is. Jammer dat je het niet snapte :eyes:

Pwned:roflol:!!!!

Cool filmpje. Zo'n gevoel hebben wij in de gym ook wel eens als het benchmarc lukt om 6 keer achter elkaar 35 kg te drukken! Op zo'n moment voel je jezelf toch ff heel klein, dan geloof je echt dat er wonderen verricht worden!

Rob G zei:
Cool filmpje. Zo'n gevoel hebben wij in de gym ook wel eens als het benchmarc lukt om 6 keer achter elkaar 35 kg te drukken! Op zo'n moment voel je jezelf toch ff heel klein, dan geloof je echt dat er wonderen verricht worden!
Ik raak tenminste nog ijzer aan, kun je van jou niet zeggen! Het enige wat jij met ijzer hebt is dat je een lulijzer bent, meer niet!

guardian zei:
Ach man, weet je wat: Bel effe naar Van Basten en zeg dat hij MWB moet opstellen; wie weet scoort hij in de laatste minuut 6 goals ofsow...

ps; Dat van China was een grapje ivm gokschandalen en Chinese maffia waar de pers op dit ogenblik nogal vol van is. Jammer dat je het niet snapte :eyes:
Kerel ga es niet zo serieus in op die mutten, slecht voor je hart. :roflol:
benchMarc zei:
Ik raak tenminste nog ijzer aan, kun je van jou niet zeggen! Het enige wat jij met ijzer hebt is dat je een lulijzer bent, meer niet!
:roflol:

Geweldig voor die gast :thumbup: :D

@ Guardian:

Wat een gelul dat het fake is, het was ook al op het nieuws gister (niet dat dat veel zegt) en toen zag je wat duidelijker beelden, het is echt onzin dat hij niet geblockt wordt.

Als hij volgens jouw wel goed geblocked wordt dan heb je een probleem met je ogen kerel. Ik ken genoeg van basketbal om te weten dat een Belgische provincialer hem wel geblocked zou hebben...

Wel toevallig dat dit soort zever uit amerika komt net nu het ideaal van de 'American Dream' zelfs in eigen land ernstige barsten begint te vertonen.

"The people get their story's and their hero's in order to keep them stupid"

guardian zei:

Mijne was ook een grapje ..

Overduidelijk dat jij alles niet snapt dus :D

Ryu zei:
Mijne was ook een grapje ..

Overduidelijk dat jij alles niet snapt dus :D

Je grapje was dan toch zodanig uit zn context gerukt dat geen zinnig mens eruit kan afleiden dat je een benul had van waarover ik het had. Zoiets zorgt ervoor dat jij dommer lijkt dan ik, no matter what...

guardian zei:
Als hij volgens jouw wel goed geblocked wordt dan heb je een probleem met je ogen kerel. Ik ken genoeg van basketbal om te weten dat een Belgische provincialer hem wel geblocked zou hebben...

Wel toevallig dat dit soort zever uit amerika komt net nu het ideaal van de 'American Dream' zelfs in eigen land ernstige barsten begint te vertonen.

Jij was zeker vroeger in groep 8 dat jongetje wat altijd als laatste werd gekozen bij teamsporten tijdens gym ? :p :D

guardian zei:

Van die meth wordt je op de lange termijn wel wat paranoïa vind je niet bro...?

Ryu zei:
Jij was zeker vroeger in groep 8 dat jongetje wat altijd als laatste werd gekozen bij teamsporten tijdens gym ? :p :D
Hehe :D

Nope, ben altijd topsporter geweest op gebied van voetbal (tot 15jr) en squash. Moest op 21jr stoppen met competitie owv chronische blessures...

Rob G zei:
Van die meth wordt je op de lange termijn wel wat paranoïa vind je niet bro...?

Tjah, dat zal wel zeker...

Ik weet bijvoorbeeld wel met 100% zekerheid (en uit goeie bron) dat die hele Amerikaanse schoolcompetitie fake is en ik weet ook wie er aan de touwtjes trekt en waarom dat allemaal kan bestaan. Hetzelfde geldt voor alle grote Amerikaanse sporten.

Zo zal bijvoorbeeld bij elke finale van de play-offs één bepaald persoon eruit gekozen worden met een apart verhaal waaraan mensen zich dan kunnen optrekken. Zeer vaak wordt die persoon dan ook (één van) de beslissende factoren in het tornooi. Een fantastisch verhaal voor de Amerikaanse Mc-Donalds-vreter ;)

Als je weet hoe nauw media en staat dezer dagen met elkaar verbonden zijn in de US hoef je btw van weinig nog op te kijken. 22 plaatsen gezakt op de lijst met persvrijheid over alle landen bekeken (op 1 jaar tijd nog wel)...

En als je de beelden bekijkt kan je toch zelf zien dat er amper moeite gedaan wordt om hem te blocken. Ik schat hem btw iets van 1.75m ofsow... Bij zo'n lengte scoort zelfs Iverson amper 6 driepunters tegen dezelfde ploeg en dan nog eens over de hele wedstrijd bekeken ;)

Terug
Naar boven