guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Ryu zei:
België is zeer gekend! Er komen zelfs Chinezen investeren in het voetbal

ontopic; het is echt wel fake hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ryu zei:

guardian zei:België is zeer gekend! Er komen zelfs Chinezen investeren in het voetbal
ontopic; het is echt wel fake hoor.

Ryu zei:

Ik raak tenminste nog ijzer aan, kun je van jou niet zeggen! Het enige wat jij met ijzer hebt is dat je een lulijzer bent, meer niet!Rob G zei:Cool filmpje. Zo'n gevoel hebben wij in de gym ook wel eens als het benchmarc lukt om 6 keer achter elkaar 35 kg te drukken! Op zo'n moment voel je jezelf toch ff heel klein, dan geloof je echt dat er wonderen verricht worden!
Kerel ga es niet zo serieus in op die mutten, slecht voor je hart.guardian zei:Ach man, weet je wat: Bel effe naar Van Basten en zeg dat hij MWB moet opstellen; wie weet scoort hij in de laatste minuut 6 goals ofsow...
ps; Dat van China was een grapje ivm gokschandalen en Chinese maffia waar de pers op dit ogenblik nogal vol van is. Jammer dat je het niet snapte![]()

benchMarc zei:Ik raak tenminste nog ijzer aan, kun je van jou niet zeggen! Het enige wat jij met ijzer hebt is dat je een lulijzer bent, meer niet!

Samu zei:Kerel ga es niet zo serieus in op die mutten, slecht voor je hart.![]()

guardian zei:Ach man, weet je wat: Bel effe naar Van Basten en zeg dat hij MWB moet opstellen; wie weet scoort hij in de laatste minuut 6 goals ofsow...
ps; Dat van China was een grapje ivm gokschandalen en Chinese maffia waar de pers op dit ogenblik nogal vol van is. Jammer dat je het niet snapte![]()

Ryu zei:Mijne was ook een grapje ..
Overduidelijk dat jij alles niet snapt dus![]()
guardian zei:Als hij volgens jouw wel goed geblocked wordt dan heb je een probleem met je ogen kerel. Ik ken genoeg van basketbal om te weten dat een Belgische provincialer hem wel geblocked zou hebben...
Wel toevallig dat dit soort zever uit amerika komt net nu het ideaal van de 'American Dream' zelfs in eigen land ernstige barsten begint te vertonen.
"The people get their story's and their hero's in order to keep them stupid"

guardian zei:Als hij volgens jouw wel goed geblocked wordt dan heb je een probleem met je ogen kerel. Ik ken genoeg van basketbal om te weten dat een Belgische provincialer hem wel geblocked zou hebben...
Wel toevallig dat dit soort zever uit amerika komt net nu het ideaal van de 'American Dream' zelfs in eigen land ernstige barsten begint te vertonen.
"The people get their story's and their hero's in order to keep them stupid"
HeheRyu zei:Jij was zeker vroeger in groep 8 dat jongetje wat altijd als laatste werd gekozen bij teamsporten tijdens gym ?![]()
![]()
Rob G zei:Van die meth wordt je op de lange termijn wel wat paranoïa vind je niet bro...?