AndroidHealthClinic

Achieving is believing! Zonder twijfel ;)

Bro, het is allemaal 1 grote conspiracy!!! :eek:

Rob G zei:
Bro, het is allemaal 1 grote conspiracy!!! :eek:

:roflol: "ignorance is a blessing" :roflol:

1. Welke speler zou zn plaats in het team willen afgeven aan een autisme-patiënt?
2. Welke coach neemt openlijk en met goedkeuring van het bestuur het risico om betere spelers te thuis te laten?
3. Wie betaalt voor de professionele opleiding van deze semi-profs in spé?
4. Waarom spelen er meer dan honderd spelers in university-teams die nog niet eens onderwijs volgen in die school?
5. Wie betaalt deze spelers?
6. Welke zijn de verplichtingen waaraan ze zich dan moeten houden?
7. Wie subsidieert deze scholen?
etc...

Ik kan zo wel effe verdergaan, maar zonder deze beelden had dit mss wel mooi kunnen zijn.

guardian zei:

1. Welke speler zou zn plaats in het team willen afgeven aan een autisme-patiënt?
2. Welke coach neemt openlijk en met goedkeuring van het bestuur het risico om betere spelers te thuis te laten?
4. Waarom spelen er meer dan honderd spelers in university-teams die nog niet eens onderwijs volgen in die school?
etc...

Ik kan zo wel effe verdergaan, maar zonder deze beelden had dit mss wel mooi kunnen zijn.

Het is 'ignorence is bliss'.

Volgens mij gebruik jij deze thread alleen om je haat jegens autisme-patiënten te botvieren en dat is laag bro, erg laag... :p

Rob G zei:
Het is 'ignorence is bliss'.

Volgens mij gebruik jij deze thread alleen om je haat jegens autisme-patiënten te botvieren en dat is laag bro, erg laag... :p

Shit, ik wist wel dat er wat mis was met die quote, maar de christal-meth was al danig ingeslagen :D

En ja; ik haat autisme-patiënten omdat ze zich niet aanpassen. Net zoals bij Marokkanen ;)

guardian zei:
Mooi, alleen jammer dat het fake is; zelfs tegenstanders die op minder dan 1 meter staan doen geen enkele moeite om hem te blocken...
zucht..... :rolleyes:
laat ons nou even in gelukzalige onwetendheid (dat is de Nederlandse vertaling van.... :D).

Jij was toch die filosofie student? Je bent een Schopenhauer fan? of heb je gewoon een hekel aan autisten? :D

Edit: Shit, je was me net voor, k*t-marrokanen ook altijd....

Laatst bewerkt:
Lauw zei:
zucht..... :rolleyes:
laat ons nou even in gelukzalige onwetendheid (dat is de Nederlandse vertaling van.... :D).

Jij was toch die filosofie student? Je bent een Schopenhauer fan? of heb je gewoon een hekel aan autisten? :D

Edit: Shit, je was me net voor, k*t-marrokanen ook altijd....

ik ben geen filosofie-student (wel psychologie) en mijn favo's zijn Sartre en Hobbes...

En idd; Marokkanen zijn een dankbaar mikpunt voor onschuldige grapjes :D

Oh, okay.:o Sartre en Hobbes ken ik niet, althans hun werk niet.
Ik ben nu een boek over Nietzsche aan 't lezen, met daarin een belangrijk deel over het werk van Schopenhauer. Leuk om te leten allemaal. Hoewel hun wereldbeschouwing en met name die van Schopenhauer nogal duister is. Een beetje zoals de blauwe pil in de matrix. :)

Zeg jij maar niks over mijn foute Marrokanen grapjes, jij autisten-hater.
Moest jij soms ook verplicht Rainman kijken op de lagere school.

guardian zei:

Als de coach je wisselt heb je weinig te willen. En afgezien zag het er naar uit dat het team een goede band met die knul had. Dus dat hij 3 minuutjes mag spelen is toch niet zo raar?
die uit het filmpje? Maar een gok hoor :p
Vertel het eens
onzin?
de uni met zijn subsudi
wie zijn ze?
bill gates?
etc...

Vertel ons nou eens een mooi verhaaltje met bewijs dan. Dat gezeur altijd als er eens iets leuks gebeurt.

Lauw zei:
Zeg jij maar niks over mijn foute Marrokanen grapjes, jij autisten-hater.
Moest jij soms ook verplicht Rainman kijken op de lagere school.

Nee, ik heb wel eens wel 'White man can't jump' gezien vandaar mijn haat tegen alles wat donker is; pure jaloezie :haha:

:roflol:

Dat had ik dus na het zien van Huge Black c**ks 3. :eek:

Jopske zei:
Vertel ons nou eens een mooi verhaaltje met bewijs dan. Dat gezeur altijd als er eens iets leuks gebeurt.

wat jij ingevuld hebt is klinkklare onzin; doe een beetje moeite en je komt er zelf wel achter. Van de vooronderstellingen die in de vragen verwerkt zijn ben ik 100% zeker dat ze juist zijn, ga maar na. Verder is je argumentatie te zwak om een post van pakweg 50 regels aan te besteden. Ga eerst maar eens je feiten na en dan hoef ik dat al niet meer te doen ;)

Niet nodig, aangezien jij geen bron geeft van jou " feiten " ga ik er vanuit dat het uit de duim gezogen is, en besteed ik er verder ook geen tijd aan om er serieus op in te gaan ;)

Jopske zei:
Niet nodig, aangezien jij geen bron geeft van jou " feiten " ga ik er vanuit dat het uit de duim gezogen is, en besteed ik er verder ook geen tijd aan om er serieus op in te gaan ;)

Als je enkel wil reageren op bronnen dan moet je ook niet zeiken dat het onzin is. Ik geloof btw dat dit niet de eerste maal is dat je me uitmaakt voor praatjesmaker, gabbertje. En de vorige keer gingen jullie ook allemaal lekker op je bek, remember ;)

Zielig kereltje ben je...

edit: ik zal speciaal voor jou en omdat ik me effe verveel wel eens uitleggen waarom het geen onzin is wat ik vertel...

Universiteiten in de US contracteren begaafde basketters om voor hun team te spelen. Officiëel worden ze dus idd ingeschreven in het onderwijs, maar in praktijk kan slechts een zeer klein percentage onder hen het niveau op pakweg Princeton of Stanford aan. Het zijn immers sportmannen en geen studenten. In geval ze intelligent genoeg zijn hebben ze nog eens een groot tijdgebrek omwille van de vele trainingen en rustperiodes die ze moeten inlassen om op topniveau te presteren op het veld. Ze krijgen daarom gratis en voor niks bovengemiddelde grades (indien ze zich plooien naar de "regels") zodat ze de norm halen om opgesteld te mogen worden en mee mogen werken aan de uiitstraling van hun college. Zelf hebben ze dan een kans om zich in de kijker te spelen bij de grote clubs. In praktijk worden deze spelers ook nog eens (illegaal) betaald door de university's omdat de concurrentie met andere teams anders onhoudbaar wordt.

Alleen jammer dat deze scholen in de greep zijn van de overheid die subsidiëert en de media die reclame maakt en die op haar beurt ook in de greep komt van de Amerikaanse overheid (zie lijst persvrijheid). Meteen de reden waarom de American dream alleen in Amerika mogelijk is en waarom zulke shit nooit in Europa voorkomt, al eens bij stilgestaan hoe onwaarschijnlijk het is dat zelfs een prof 6 driepunters scoort in 3 minuten, laat staan dat er uit het niets een autisme-opatiënt het veld opstormt. Ik zou er bijna gelovig van worden :rolleyes:

De 'American dream' kost de US btw bijna niets en is het uitgelezen excuus om de ghetto's met alle zwarten erin kapot te laten gaan terwijl ze bij wijze van spreken geen dollarcent uit hoeven te geven aan hun sociaal netwerk...

Mn bronnen zijn btw niet van het net en al zou ik ze eenvoudig kunnen vinden en dus kunnen posten; Je kan ze steken 'up yo culo', bro :)

Laatst bewerkt:
De 'American dream' kost de US btw bijna niets en is het uitgelezen excuus om de ghetto's met alle zwarten erin kapot te laten gaan terwijl ze bij wijze van spreken geen dollarcent uit hoeven te geven aan hun sociaal netwerk...

Dat gaat me wel erg snel...???
Zou je dat eens uit willen leggen? of moet ik je dan eerst lopen stangen? Net als Jopske.. :D ;)

En toch lult Guardian iedereen onder de tafel ondanks een paar zeer geinige opmerkingen van deze en gene.:D

Ben het dan ook helemaal met hem eens want ik heb ook programma's gezien waarin dit gemeld werd.

Het is niet moeilijk te bedenken dat topbasketballers geen topstudenten zijn...

cool filmpje man! publiek gaat los.

ach, zolang de autistische gozer niks in de gaten had is het toch goed?
Autistische gozer blij, iedereen blij. :)

Edit: Guardian lult idd iedereen onder tafel in een discussie. Wel jammer dat je 'm eerst moet irriteren. :windup: :D

Wat nou domme Belgen? Guardian! :thumbs:

Lauw zei:

Dat gaat me wel erg snel...???
Zou je dat eens uit willen leggen? of moet ik je dan eerst lopen stangen? Net als Jopske.. :D ;)

Kijk; zo kan het dus ook :D

Nee, ik bedoel daarmee het volgende; De American dream is simpel gezegd "je kan (bijna) alles bereiken zolang je er maar 100% voor gaat en er 100% in gelooft". America is immers "the land of opportunity's".

Als dat waar zou zijn ligt de verantwoordelijkheid om in zijn onderhoud te voorzien sowieso bij de burger zelf. Indien hij geen geld/onderdak/eten heeft komt dat dus doordat hij niet hard genoeg gewerkt heeft, niet volhardend genoeg geweest is of een andere nepreden. Iig een prachtig excuus om hem gewoon kapot te laten gaan terwijl hijzelf nog eens als schuldige aangewezen wordt voor zijn disfunctie in de maatschappij...

De taak van de overheid bestaat er dus in om de burger te laten geloven in dit American Dream, zoniet komt de bevolking onvermijdelijk in opstand tegen dit oneerlijke, voorgelogen systeem. Slaagt ze daar niet in dan zal de overheid naast haar geloofwaardigheid ook jaarlijks tientallen miljarden extra verliezen aan het sociaal netwerk waarvoor ze dan zelf de verantwoordelijkheid zal moeten opnemen.

Het bestuur heeft er dus alle baat bij dat haar burgers naief zijn en in sprookjes geloven. Ipv tegenstand te bieden kweekt de onderklasse hierdoor een minderwaardigheidscomplex en maken ze zichzelf monddood door zich in de criminaliteit te begeven, waardoor ze alle kans op credibility in de US verliezen. Een soort van vicieuse cirkel waardoor de sterken sterker worden en de zwakken zwakker.

Enkel Bush is zo achterlijk dat hij al meerdere malen betrapt is geweest op zeer groffe leugens. De Amerikanen worden daardoor kritischer (al zijn ze imo al te ver heen om helemaal wakker te schieten) en hebben dus terug nood aan wat nieuwe verhaaltjes en nephelden, zoals onze vriend die 6 baskets werpt in 3 minuten en talloze andere BS-story's...

Zeer effectief middel btw; wedden dat de republicans ook de volgende verkiezingen op hun naam schrijven ;)

Terug
Naar boven