MuscleMeat

Achieving is believing! Zonder twijfel ;)

http://www.nu.nl/news/684179/22/Populariteit_Bush_bereikt_dieptepunt_(video).html

Over vooronderstellingen gesproken, je verhaal staat er bol van. :D Nou ja, anders krijg je van die epistels.

Ik ben het er wel mee eens. Ik zie ook wel voordelen in het Amerikaanse systeem. Als je bereid bent keihard te werken en een dosis geluk hebt (sociale achtergrond reken ik gemakshalve maar even tot een geluksfactor), dan kan je achterlijk rijk worden in the USA.

Maar als je geen workaholic bent (je hebt hobbies en vrienden enzo) en je hebt weinig geluk (je bent bijvoorbeeld een n*ger, of een mexicaan) dan is inderdaad het nadeel van het systeem dat je zeer snel onder de armoedegrens kan belanden (als je bijvoorbeeld ontslagen wordt en niet snel genoeg iets anders vind). En er is vrijwel niemand die je daarbij helpt.
Het is een systeem van survival of the fittest.

Wel lachen dat in dit systeem een blanke workaholic met een beroerd sociaal leven en 20 kg overgewicht het Alpha-mannetje is.

Nu ik er toch over begin.
Als overtuigd Darwinist vind ik dat we moeten luisteren naar moeder natuur. Dat is de enige manier om de genenpoel gezond te houden.

Dus als je de volgende keer weer een midden veertigger naast je bij het stoplicht staat, in zijn dikke BMW 7 serie met naast hem een geldgierige blonde sl*t.
Stap dan onmiddelijk uit, trek die papz*k uit z'n auto, dood 'm met je blote handen en bezwanger die sl*t! De toekomst van de mensheid staat op het spel!

Lauw zei:
Nu ik er toch over begin.
Als overtuigd Darwinist vind ik dat we moeten luisteren naar moeder natuur. Dat is de enige manier om de genenpoel gezond te houden.

Dus als je de volgende keer weer een midden veertigger naast je bij het stoplicht staat, in zijn dikke BMW 7 serie met naast hem een geldgierige blonde sl*t.
Stap dan onmiddelijk uit, trek die papz*k uit z'n auto, dood 'm met je blote handen en bezwanger die sl*t! De toekomst van de mensheid staat op het spel!
"Pinkt een traantje weg van ontroering", snik...

Je moet wat karma verdelen over de andere gebruikers voordat je lauw opnieuw punten kan geven, hou je dus nog tegoed :D

Potverdorie mot ik nog gaan lezen ook :p

Maar bedankt voor die bronnen. Oh wacht die waren er niet. Waar stopte je die ook al weer? :D Je kan wel aardige verhaaltjes neerschrijven hierzo, maar waaraan is te weten of dat waar is of niet? Jij verteld een verhaal, de ander verteld een ander verhaal. Ook zogezegd uit "een betrouwbare bron" .

Je zal het allemaal wel goed bedoelen ofzo, maar ik hoefde echt geen lange tekst uitleg. Alleen maar waar jij het vandaan haalt dat jou verhaal waar is ;)

Waarom zou ik voor jou wat uitzoeken? Als je eerst gechecked had voordat je met bledigingen afkwam had ik niet eens wat hoeven uit te leggen. Bronnen hierover zijn niet moeilijk te vinden (zie post Testo).

Never mind...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven