XXL Nutrition

Acne bij Whey-shake?

madsteve

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik gebruik nu zo'n 2 weken de Whey-Shake van Revolutions en ik merk dat ik ineens weer acne krijg op voorhoofd/schouders :s, Best pittig ook. Is het mogelijk dat het door die shakes komt? Of aan de hoeveelheid eiwitten die ik nu binnenkrijg aan kwark etc?(ik ben net een week bezig met een eetschemaatje voor massa) Als het aan de shakes ligt, is er een andere manier om aan die stoffen te komen zonder die shake? Of raden jullie mij een andere aan?

Heeft iemand hier verstand van of ervaring mee? ???

BVD!

Stefan

ik heb al 8 jaar geen last van puistjes, todat ik 1 week lang whey had genomen.
Ik ben maar met de whey gestopt en ben nog op zoek naar goede alternatieven, maar die zijn er niet echt.

gr m

• Topic Starter Topic Starter
Ja precies, ik was er net vanaf, ik had nogal een slechte huid. En dan ineens dit weer :S.

Hoge eiwit-inname, kijk eens rond op het forum. je zult er genoeg over vinden.

Heb het ook gehad, ben toen aan de Pro 80 en complex carbgainer van xxl gegaan, zit ook whey in en andere proteinz en heb nu helemaal nix meer....

ja ik krijg ze nu een beetje van de DTH

Neem er zink bij, zink zorgt ervoor dat de eiwitten goed verteerd worden.

En te hoge eiwit inname is totale onzin en zal zeker nie helpen bij de groei van je spieren alleen in het legen van je portomornee, gewoon 25 tot 50 gram whey per dag is meeeer dan zat.

Maar inprinciepe heeft de eiwite inname niks te maken met de bacterie P. acne maar met een verstoorde spijsvertering door tekorten van vitamines en miniralen (ga nu niet als een wezenloze vitnamine supps nemen, gewoon alleen zink picolinaat is voldoende en genoeg vitamine c, a en d nemen vit d = melk a = wortels c = appels zink=havermout.

Bij mij is het juist andersom :-) Sinds gebruik van de whey shakes stuk minder last van. Maar dat heeft mede te maken met de andere dingen die ik nu allemaal eet en doe denk ik :-)

Bedankt voor de reacties, vooral die sticky is erg nuttig! Ik zal van t weekend even wat extra stuff halen ;) zink en visolie. Kijken en hopen of het werkt want ik vind het echt zonde als ik die shakes niet meer kan nemen. Liever gladde huid dan shakie dan :(.

of gewoon clerasiel gebruiken en je huid goed schoon houden.. smorgens en savond even met een wattenschijfje dr overheen..

help iig veel bij mij :)

of gewoon clerasiel gebruiken en je huid goed schoon houden.. smorgens en savond even met een wattenschijfje dr overheen..

help iig veel bij mij :)

Ghehe, in de tijd dat t slecht ging met me huid heb ik vanalles geprobeerd, niets hielp. Tot een keer in de zomer, alles ging weg door de zon en nooit meer teruggekomen. Erg fijn. Maar Ik heb nu weer een beetje acne door eiwitten, heb dus van die visolie tabletten en zink/ijzer/calcium tabletten. Dat hou ik even aan tot het weer weg is. En gewoon lekker zonnen dus ;)

die face wash, dat pompje, die doet het goed... echt je huid trekt zwaar strak na t wassen... geweldig die... andere werken neit nee,

die face wash, dat pompje, die doet het goed... echt je huid trekt zwaar strak na t wassen... geweldig die... andere werken neit nee,

Oke :o, ja ik denk dat dat ook per persoon verschilt hoor! Ik ben er zelfs 2x voor naar de dokter geweest, van die chemische zalfjes kreeg ik dan waarvan je kussen wit bleekte snachts :|. Sterk spul die fishermans friend.

ik zou dit eens een kans geven XXL whey isolate en dan de neutrale smaak.. kans op puisten is dan uitermate gering.

Nou vooruit mr. XXL ;) Me pot Whey is over een weekje of 2 op denkik. I'll give it a shot!

GWn zink nemen en away acné!

volgens mij moet je er aan wennen omdat je opeens veel meer eiwitten binnen krijgt dan normaal.

Klopt, komt vrijwel zeker door de eiwitten. Enige eiwitten waarbij k er geen last van had was bij de SYNTHA-6 van BSN??? toch wel opmerkelijk omdat k zeker 6verschillende soorten Whey eiwitten heb gehad. Misschien eens het proberen waard?

ksat even te googelen, en toen kwam ik deze post tegen, ben eigenlijk wel benieuwd of die zink tabletten bij jou geholpen hebben.

Terug
Naar boven