Hallo,
Ik gebruik nu zo'n 2 weken de Whey-Shake van Revolutions en ik merk dat ik ineens weer acne krijg op voorhoofd/schouders :s, Best pittig ook. Is het mogelijk dat het door die shakes komt? Of aan de hoeveelheid eiwitten die ik nu binnenkrijg aan kwark etc?(ik ben net een week bezig met een eetschemaatje voor massa) Als het aan de shakes ligt, is er een andere manier om aan die stoffen te komen zonder die shake? Of raden jullie mij een andere aan?
Heeft iemand hier verstand van of ervaring mee?
BVD!
Stefan
Ik gebruik nu zo'n 2 weken de Whey-Shake van Revolutions en ik merk dat ik ineens weer acne krijg op voorhoofd/schouders :s, Best pittig ook. Is het mogelijk dat het door die shakes komt? Of aan de hoeveelheid eiwitten die ik nu binnenkrijg aan kwark etc?(ik ben net een week bezig met een eetschemaatje voor massa) Als het aan de shakes ligt, is er een andere manier om aan die stoffen te komen zonder die shake? Of raden jullie mij een andere aan?
Heeft iemand hier verstand van of ervaring mee?

BVD!
Stefan

zink en visolie. Kijken en hopen of het werkt want ik vind het echt zonde als ik die shakes niet meer kan nemen. Liever gladde huid dan shakie dan
.
, ja ik denk dat dat ook per persoon verschilt hoor! Ik ben er zelfs 2x voor naar de dokter geweest, van die chemische zalfjes kreeg ik dan waarvan je kussen wit bleekte snachts :|. Sterk spul die fishermans friend.