XXL Nutrition

Acne bij Whey-shake?

Klopt, komt vrijwel zeker door de eiwitten. Enige eiwitten waarbij k er geen last van had was bij de SYNTHA-6 van BSN??? toch wel opmerkelijk omdat k zeker 6verschillende soorten Whey eiwitten heb gehad. Misschien eens het proberen waard?

klopt, syntha-6 bevat per dosering ook maar voor +/-50% uit eiwitten.. de rest zowat uit suikers. dat verklaart een hoop ;)

Denk dat de TS lichtelijk allergisch is voor koemelk, ik heb hetzelfde. Sinds ik meer zuivelproducten eet door het BB heb ik stuk meer last van puistjes. Probeer eens soja proteine shakes.

heb ook last van puisten vooral boven aan me rug en ooit een dikke op de midden van me rug :roflol: majah boeie je kunt niet alles hebbe een gaaf huidje en veel freten kan gewoon niet :p

Met sommige merken heb ik dat ook gehad. Gewoon switchen van zuiverheid/merk. Ik heb nu isolaat van XXL en heb daar geen last bij, terwijl ik bij de protein instant versie wel last ervan had.

Krijg je ook van mutant mass ook acne dat is 3*maal zoveel kcal dan eiwitten..?

Ik krijg die bende ook altijd als ik whey neem en ook verder goed veel eiwitten eet. Ik neem het nu alleen nog maar voor de training, dan wordt het goed opgenomen en heb k weinig last; als k ook nog een shake neem bij het ontbijt ben ik gelijk weer de lul

Terug
Naar boven