MuscleMeat

Acne Littekens

TheNewbie

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
80kg
Beste DBB'ers,

Ik heb de laatste tijd heel erg veel last van acne, nu is de acne op mijn kin minder geworden maar het is er nog steeds.
Weet iemand een middeltje tegen acne:$? Het lijken wel littekens die ik nu op mijn kin heb zitten.
2vintid.jpg

2iue1hu.jpg

Use
The
****ing
Search

Biergist, B5, Omega3, Weinig zuivel, Veel water, Lauw water, Roa, Clindamyince

• Topic Starter Topic Starter
Jaa maarja het zijn meer littekens die ik nu nog heb, het zijn niet echt puistjes zelf. Of helpen de bovengenoemde dingen ook tegen die littekens?

Het werkt voor een betere huid, littekens krijg je nooit weg wordt enkel wat minder zichtbaar. Vraag me af of het littekens zijn, heb het ook klein beetje maar al zit ik vrij veel in de zon is het al bijna weg.

Oftewel bezoek een huisarts, dermatoloog wil je het zeker weten.

Ben al vaak bij de huisasrts geweest, gebruik nu zineryt. De huisarsts zegt dat het niet echt littekentjes zijn maar gewoon andere vorm van ace. En die vorm van acne zou daarmee weg gaan. Het is ook al een stuk minder geworden, deels door de zon maar ik wil er gewoon vanaf. En ik dacht misschien heeft iemand hier een wondermiddeltje

Wondermiddel is Roa, maar heeft enorm veel sides.

Buiten dat staat er geen wondermiddel, en waarvoor zeg je dat het eerst wel littekens zijn en nu opeens niet. Wat is het nou?

Koop biergist kost geen drol, omega 3 kost ook niks. Veel water drinken, veel in de zon en wie weet helpt dat wat.

Ohh okee dan toch maar alvast wat info gaan zoeken over roa;d
Bedankt jonge, ga straks naar de kruidvat om die spullen te halen:D

roa neem je niet 'ff' en zou het zeker niet voor de zomer nemen. Begin eerst maar met deze supps, en dan nog zou ik roa niet nemen vanwege de sides.

Ga gewoon nar een huidarts man .

Ik betwijvel of acne littekens ooit nog weg gaan. Heb er zelf ook best last van.. Maar een gezonde kleur op je smoel helpt het al goed verbergen.. Dus zonnebankie nu en dan..
Ik zou me er niet te druk om maken, zo'n gladde nichtenkop is ook niks :D

Deal with it :)

Heb er zelf ook last van, mij is verteld dat zulke (die paarsachtige plekjes) plekjes binnen een half jaar tot een jaar weg gaan.

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Heb je het zelf ook gehad?

Yep, en nog :)

Ik trek me dr weinig tot niets van aan? :')
Wat maakt mij dat nu uit lol

sudocrem al geprobeerd?

Zucht :') Wijf :P

Heb er zelf ook last van, mij is verteld dat zulke (die paarsachtige plekjes) plekjes binnen een half jaar tot een jaar weg gaan.

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Heb je het zelf ook gehad?

Weg gaan? Ben er bijna 24 ooit acné gehad toen ik 14 was aan de roa gevlogen. Alles weg. Scars -> still there. Miniem zichtbaar door baardgroei.
Kleurverschil -> still there. Gebruik nog altijd producten tegen een rode huid.

Deal with it is hier op zen plaats. Gebruik nu meestal dagcreme met een kleurtje + zonnebank. Zie er goed uit op die manier. Kan mij geen bal schelen wat mensen zeggen :D

Terug
Naar boven