SupermanSalim
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij wel, verschilt van persoon tot persoon. Probeer het is, kost niks zo'n potje.

Lol, hier hoef je geen roa voor te nemen, aan je huid te zien ben je van jezelf aardig wit (kleurtje zal je goed doen). Je kunt biergist pillen proberen, heb hier zelf geen ervaring mee.
Same here bro, mijn lippen zijn ook al 2 maand naar de k*t, als ik een keer lippenbalsem vergeten ben mee te nemen naar mn werk moet ik daar echt serieus voor terug fietsen of anders scheuren mn lippen voor mn gevoel gewoon helemaal kapot =p
Wat betreft depressiviteit, probeer je eroverheen te zetten want als je na een week of 5 (in mijn geval) je huid steeds meer ziet verbeteren zijn die kapotte lippen/droge huid het dubbel en dwars waard.![]()
Hoe het bij jouw eruit ziet valt nog mee, ik denk dat je in jouw geval beter niet aan de roa kan gaan. Probeer een maand biergist pillen. Als je vermindering ziet, dan lekker doorgaan. Mocht het toch erger worden of geen resultaat dan ff langs de huisarts. Ik denk dat die jouw een cremé voorschrijft tegen (lichte-matige) acne. Als dat niet werkt... tja.. dan is het tijd voor Roa, maar dan ben je al zeker 6 maanden verder.
Je krijgt niet zomaar roa voorgeschreven, doorgaans gaan huisartsen zo te werk:
Benzoylperoxide -> Anti-biotica depper -> Tretinoine -> Anti-biotica kuur (meestal van de tetracycline groep) -> Doorverwijzing derma.
En de derma schrijft dan meestal roa voor, al willen ze vaak genoeg ook eerst nog wat anders proberen (vaak nog cremes in combi. met anti-biotica).
En tegen al bestaande littekens kan je vrij weinig doen, enige wat het zal vervagen is tijd.