TheNewbie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
Hmm nee, helpt dit goed dan:$?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm nee, helpt dit goed dan:$?
Ok. Word altijd schijtziek van die mensen die dingen zeggen als 'Deal with it' terwijl ze het zelf nooit gehad hebben. Dan weet je zelf dus ook wel hoe k*t het is
Weet niet hoe erg het bij je is en bij mij scheelt het ook geen ruk meer, maar mensen rekenen je al meteen af omdat je het hebt.

Ik heb het zelf nog steeds, en zal het blijven houden. Dus inderdaad. Deal with it.
Ik ben er nog nooit op afgerekend. En als ze het bij jou doen, **** it.. Als je zelfvertrouwen uitstraalt rekent niemand je nergens op af.
Maar is dit verdomme een BB forum of een circle-jerk?
![]()

10 dagen geleden met roa begonnen...
lippen compleet kapot
mondhoeken gescheurd
kan niet lang naar de monitor kijken
gezicht begint te schilferen
en een algemeen depressief gevoel, want wil ook niet meer naar buiten of sportschool nu.

10 dagen geleden met roa begonnen...
lippen compleet kapot
mondhoeken gescheurd
en een algemeen depressief gevoel, want wil ook niet meer naar buiten of sportschool nu.
draag nu al een tijd "lange kleren", vind ik sowieso al k*t trainen. Maar de sportschool verblijden met mega ontstekingen lijkt een nog minder alternatief. En nu zie ik r nog uit als een clown ook. **** it.
Same here bro, mijn lippen zijn ook al 2 maand naar de k*t, als ik een keer lippenbalsem vergeten ben mee te nemen naar mn werk moet ik daar echt serieus voor terug fietsen of anders scheuren mn lippen voor mn gevoel gewoon helemaal kapot =p10 dagen geleden met roa begonnen...
lippen compleet kapot
mondhoeken gescheurd

heb zelf deze meegekregen http://www.cosmopinie.nl/product/la_roche_posay_effaclar_h_compenserende_verzachtende_ve.html10 dagen geleden met roa begonnen...
lippen compleet kapot
mondhoeken gescheurd
ik hoorde dat als je puisten hebt dat je gewoon in de zon/zonnebank moet gaan dat helpt al? en je huid schoonhouden.. gelukkig nooit meer dan 1 puist tegelijk gehadKan toch niet goed zijnik hoorde dat als je puisten hebt dat je gewoon in de zon/zonnebank moet gaan dat helpt al? en je huid schoonhouden.. gelukkig nooit meer dan 1 puist tegelijk gehad

Nou dat is dan wel duidelijk ja. Als je echt acne hebt helpt alleen roa. Zoek het maar eens op, roaccutane. Ontzettende rommel maar het helpt wel. Dus het is wel goed. Waarom aan een soort chemokuur (want dat is het min of meer) als de zon zou helpen?![]()