AndroidHealthClinic

Acne Littekens

weer een topic zonder tepels?

Laatst bewerkt:
Ok. Word altijd schijtziek van die mensen die dingen zeggen als 'Deal with it' terwijl ze het zelf nooit gehad hebben. Dan weet je zelf dus ook wel hoe k*t het is :rolleyes:

Weet niet hoe erg het bij je is en bij mij scheelt het ook geen ruk meer, maar mensen rekenen je al meteen af omdat je het hebt.

Ik heb het zelf nog steeds, en zal het blijven houden. Dus inderdaad. Deal with it. :D

Ik ben er nog nooit op afgerekend. En als ze het bij jou doen, **** it.. Als je zelfvertrouwen uitstraalt rekent niemand je nergens op af.

Maar is dit verdomme een BB forum of een circle-jerk?

prescribed.jpg

Laatst bewerkt:
10 dagen geleden met roa begonnen...

lippen compleet kapot
mondhoeken gescheurd
kan niet lang naar de monitor kijken
gezicht begint te schilferen

en een algemeen depressief gevoel, want wil ook niet meer naar buiten of sportschool nu.

deze littekens stellen weinig voor, gewoon oppervlakkige rode vlekjes is binnen een jaar denk ik al wel weg. Ik heb zelf veel diepere putten van acne en zelfs die zijn na een paar jaar aan het wegtrekken.
Zon doet goed en om het een beetje te versnellen en ook je acne te verminderen kun je 1-2x per week ff scrubben

Ik heb het zelf nog steeds, en zal het blijven houden. Dus inderdaad. Deal with it. :D

Ik ben er nog nooit op afgerekend. En als ze het bij jou doen, **** it.. Als je zelfvertrouwen uitstraalt rekent niemand je nergens op af.

Maar is dit verdomme een BB forum of een circle-jerk?

prescribed.jpg

Sorry hoor! :(

lippen compleet kapot
mondhoeken gescheurd

en een algemeen depressief gevoel, want wil ook niet meer naar buiten of sportschool nu.

same here dude, behalve het depressief gevoel, pak het nu al enkele maanden en die symptomen veranderen naar slechte concentratie en dergelijke :p

lippen compleet kapot
mondhoeken gescheurd

Ik herken het allemaal pik, maar het is het waard.. Alleen dat depressieve gevoel moet je ff in de gaten houden man.. Ik zou zeggen, gewoon gaan trainen, **** it, en alles eruit beuken op het ijzer..

draag nu al een tijd "lange kleren", vind ik sowieso al k*t trainen. Maar de sportschool verblijden met mega ontstekingen lijkt een nog minder alternatief. En nu zie ik r nog uit als een clown ook. **** it.

draag nu al een tijd "lange kleren", vind ik sowieso al k*t trainen. Maar de sportschool verblijden met mega ontstekingen lijkt een nog minder alternatief. En nu zie ik r nog uit als een clown ook. **** it.

Hey brah maakt niet uit of je lang of kort draagt in de gym? Je draagt wat comfortabel is, het is geen modeshow.. Mijn ervaring in de gym is: Hoe meer aandacht men besteed aan hoe men eruit ziet, hoe minder hard men traint.

Lol, hier hoef je geen roa voor te nemen, aan je huid te zien ben je van jezelf aardig wit (kleurtje zal je goed doen). Je kunt biergist pillen proberen, heb hier zelf geen ervaring mee.

lippen compleet kapot
mondhoeken gescheurd

Same here bro, mijn lippen zijn ook al 2 maand naar de k*t, als ik een keer lippenbalsem vergeten ben mee te nemen naar mn werk moet ik daar echt serieus voor terug fietsen of anders scheuren mn lippen voor mn gevoel gewoon helemaal kapot =p

Wat betreft depressiviteit, probeer je eroverheen te zetten want als je na een week of 5 (in mijn geval) je huid steeds meer ziet verbeteren zijn die kapotte lippen/droge huid het dubbel en dwars waard. :)

Laatst bewerkt:
Duurt het in de regel 5 weken voor wat effect?

Sommigen beweren na 2 weken effect te zien, anderen na 8 weken.. m'n dermatoloog zei dat een medicijn als roa toch zeker een opstart periode nodig heeft van een week of 6.

Nou als ik na 10 dagen er al zo uitzie ben ik over 6 weken helemaal weggeschilfert.

Nopes, niks. Heb vandaag jojoba olie gehaald, schijnt goed te wezen, las ik ergens op een forum.

lippen compleet kapot
mondhoeken gescheurd

Kan toch niet goed zijn??? ik hoorde dat als je puisten hebt dat je gewoon in de zon/zonnebank moet gaan dat helpt al? en je huid schoonhouden.. gelukkig nooit meer dan 1 puist tegelijk gehad

Kan toch niet goed zijn??? ik hoorde dat als je puisten hebt dat je gewoon in de zon/zonnebank moet gaan dat helpt al? en je huid schoonhouden.. gelukkig nooit meer dan 1 puist tegelijk gehad

Nou dat is dan wel duidelijk ja. Als je echt acne hebt helpt alleen roa. Zoek het maar eens op, roaccutane. Ontzettende rommel maar het helpt wel. Dus het is wel goed. Waarom aan een soort chemokuur (want dat is het min of meer) als de zon zou helpen?:o

Nou dat is dan wel duidelijk ja. Als je echt acne hebt helpt alleen roa. Zoek het maar eens op, roaccutane. Ontzettende rommel maar het helpt wel. Dus het is wel goed. Waarom aan een soort chemokuur (want dat is het min of meer) als de zon zou helpen?:o

Vroeg ik me dus ook af,

proef de sarcasma a.u.b.

Echte acne verhelp je niet met een zonnebankje. Voordeel van roa is gewoon dat je het voorkómt. Je stopt de talgaanmaak gewoon volledig.
Ik had zelf tijdens mn kuur behoorlijk last van acne, en 10mg per dag roa heeft toen al zeer goed geholpen, nauwelijks bijwerkingen op een beetje droge lippen na.

Tegen topicstarter zou ik trouwens wel haast zeggen zonnebankje, want volgens mij is het heel oppervlakkig, meer wat kleurverschil dat werk je wel weg met wat meer bruining

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven