GZHN
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Acne heeft niks met je voeding te maken volgens de huisarts/dermataloog.
) dan eet ik 3dagen na 1 elke dag 1 citroen en je ziet het na 1 dag al verminderen. citrusvruchten zorgen ervoor dat je puist zich "sneller" ontwikkeld of weg gaat en laat het genezings proces ook sneller gaan. Nu heb je ook nog andere dingen dat goed zijn voor je huid, maar het zijn vooral vruchten en groenten=> moet je maar eens opzoeken.
, mischien dat ik binnenkort is een artikel over acne schrijf en research doe.
drink 8 liter per dag, geen zuivel eten dan is het weg (whey,kwark,melk etc)Veel water, en biergist kan helpen. Na het scheren je huid goed schoonmaken met lauw water. Geen zeep.
Er is niet echt 1 middel tegen acne. Anders liep niemand er meer mee.
Edit: van die middeltjes werken, voor zover ik geprobeerd heb, niet. Zeker clearasil is meer praatjes dan het waarmaken.
Dan hoop je dat het weg is.drink 8 liter per dag, geen zuivel eten dan is het weg (whey,kwark,melk etc)
Ik, en meerderen, hebben nog niet 1 middel gevonden voor iedereen.Niet altijd. Ik krijg altijd irritaties bij me keel van elektrischScheren met een elektrisch scheerapparaat voorkomt irritaties.
. in iedergeval succes d'r mee