Fitness Seller

Acne tijdens kuur

Dayuum

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Ik zit nu in week 7 van mijn kuur Test-e 500 en ik krijg elke week 2-3 puistjes op mijn schouders die ik doorprik met injectienaalden. Het laat helemaal geen littekens achter gelukkig maar liever zou ik dit dus willen voorkomen. Ik hoor dat het vaak nog erger wordt tijdens de PCT.

Nu zat ik er aan te denken om een lage dosis roaccutane naast mijn kuur te laten lopen, ik hoor vaak dat dit best goed resultaat geeft.

Hoe lang na PCT voordat je helemaal af bent van de acne mocht ik niks gebruiken? PCT wordt nolva 20/20/20/20

Je prikt ze door ? Holy shit dat word wat als je een heavy kuur doet haha dan word je een spelden kussen

• Topic Starter Topic Starter
Je prikt ze door ? Holy shit dat word wat als je een heavy kuur doet haha dan word je een spelden kussen

Hoe ga jij er mee om? Met die hoeveelheden die jij inject moet je er haast wel last van hebben.

En ik prik ze alleen door als ze een witte kop hebben en in mijn gezichtsveld zitten. Komt een korstje op, valt er af en er is niets meer van te zien

Hoe ga jij er mee om? Met die hoeveelheden die jij inject moet je er haast wel last van hebben.

En ik prik ze alleen door als ze een witte kop hebben en in mijn gezichtsveld zitten. Komt een korstje op, valt er af en er is niets meer van te zien

Inderdaad vooral na de kuur dan komen ze echt doorgezet wat ik doe en heeft geholpen ik doe om de dag scrubben heel mijn lichaam. En geen synthetische kleding aan (van die zweet kleren) want dat gaat broeien en dan komen ze ook weer door en meestal heel veel heel klein. Lichaamsverzorging goed houden dan word het al stukken minder en je rug moet je vriendin dan scrubben

:roflol::roflol::roflol:
Inderdaad vooral na de kuur dan komen ze echt doorgezet wat ik doe en heeft geholpen ik doe om de dag scrubben heel mijn lichaam. En geen synthetische kleding aan (van die zweet kleren) want dat gaat broeien en dan komen ze ook weer door en meestal heel veel heel klein. Lichaamsverzorging goed houden dan word het al stukken minder en je rug moet je vriendin dan scrubben[/QUOTE

helemaal mee eens mijn vriendin wast me rug ook voel me dan soms net een gehandicapte :p

Ik zit nu in week 7 van mijn kuur Test-e 500 en ik krijg elke week 2-3 puistjes op mijn schouders die ik doorprik met injectienaalden. Het laat helemaal geen littekens achter gelukkig maar liever zou ik dit dus willen voorkomen. Ik hoor dat het vaak nog erger wordt tijdens de PCT.

Nu zat ik er aan te denken om een lage dosis roaccutane naast mijn kuur te laten lopen, ik hoor vaak dat dit best goed resultaat geeft.

Hoe lang na PCT voordat je helemaal af bent van de acne mocht ik niks gebruiken? PCT wordt nolva 20/20/20/20

Roa tot 2 weken na de nakuur laten doorlopen werkt bij mij perfect. Eindeloos scrubben etc is zo'n gedoe maar het werkt wel.

Vitamine B5 kan ook op hoge dosis en op tijd beginnen maar ik prefereer het niet.

Roa tot 2 weken na de nakuur laten doorlopen werkt bij mij perfect. Eindeloos scrubben etc is zo'n gedoe maar het werkt wel.

Vitamine B5 kan ook op hoge dosis en op tijd beginnen maar ik prefereer het niet.

Roa is alleen wel echt superduur en erg lastig om buiten recept om te krijgen.

Hoor dat de huisarts het ook niet zomaar voorschrijft tenzij het echt zwaar is

Red maca schijnt ook te helpen.

De werkzame stof uit roacutane - isotetroine - is goed te betalen - 10e voor 30 caps van 20mg - en het werkt als een tiet. Na 2 a 3 weken is vrijwel alles weggetrokken. Redelijk heftig goedje wel qua bijwerkingen. In Nederland niet zonder recept verkrijgbaar en maar spaarzaam voorgeschreven. Voornamelijk na doorverwijzing naar een dermatoloog.

Op Amazon wat nizoral shampoo bestellen, dat werkt in elk geval preventief tegen acne.

Roacutane en nizoral bevatten beiden een giftige stof. Isotetroine is gewoon giftig voor organen en cellen (daarom werkt het ook voor acne, vernietigd huidcellen) en ketoconazol is een pure cytochroom p450 enzym inhibitor (is anti-schimmel) en spijtig genoeg bevatten onze cellen die ook. Dus even dodelijk voor onze cellen als schimmelcellen in principe.

Een anti-DHT moet je hebben, beste oplossing gezien dit meestal de oorzaak van acne is (zeker tijdens kuur).

Red maca (niet de gele of zwarte) is al een goeie, maar er zijn er nog bekend.

Roacutane en nizoral bevatten beiden een giftige stof. Isotetroine is gewoon giftig voor organen en cellen (daarom werkt het ook voor acne, vernietigd huidcellen) en ketoconazol is een pure cytochroom p450 enzym inhibitor (is anti-schimmel) en spijtig genoeg bevatten onze cellen die ook. Dus even dodelijk voor onze cellen als schimmelcellen in principe.

Een anti-DHT moet je hebben, beste oplossing gezien dit meestal de oorzaak van acne is (zeker tijdens kuur).

Red maca (niet de gele of zwarte) is al een goeie, maar er zijn er nog bekend.

Heb jij nog een aan te raden adresje hiervoor?
En welke dosis neem je dan?

ajb ;)

http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=red+maca&_sop=15

500 tot 1500mg, afhanklijk van hoeveelheid DHT er is (tijdens kuur 1500mg aan te raden).

Thanks! Ik ben nu bezig met een test primo kuur en gelukkig nog weinig last. Dat wil zeggen, geen vettige huid en kleine bultjes die al het voorteken zijn van grotere ellende.

Alle voorgaande kuren roa ernaast geslikt maar ik was het nu even zat. Hopelijk heeft de roa die ik tot nu toe geslikt heb mede het gunstige effect dat ik nu amper last heb van de acne, maar ik vrees voor de nakuur. Wil het nu zowieso eens met mildere middelen proberen tegen te houden. Vitamine B5 neem ik al op 12gr per dag en dan kan dit er mooi bij.

B5 is onnodig erbij in principe. Onderzoeken zijn ook onduidelijk over de werking tegen acne.

500mg Red Maca gaat voldoende zijn dan, maar je kan nog altijd verhogen.

Bedank voor de reacties, denk dat ik toch maar van Roaccutane afblijf omdat er veel onduidelijkheid is over de lange termijn bijwerkingen en of dat het nou waard is voor die paar puistjes op mijn schouders en rug...

Heb ze binnen ;) Ben benieuwd hoe de kuur vordert nu :)

Ok, ben benieuwd ;)

---------- Post toegevoegd 1 September 2013 om 13:31 ----------

Bedank voor de reacties, denk dat ik toch maar van Roaccutane afblijf omdat er veel onduidelijkheid is over de lange termijn bijwerkingen en of dat het nou waard is voor die paar puistjes op mijn schouders en rug...

Inderdaad ;) Roa is een allerlaatste oplossing als niets meer zou werken en het is extreem erg.

B5 is onnodig erbij in principe. Onderzoeken zijn ook onduidelijk over de werking tegen acne.

500mg Red Maca gaat voldoende zijn dan, maar je kan nog altijd verhogen.

Oke super! Ik moet zeggen dat toen ik nog niet kuurde ik redelijk veel last van acne had, vooral op mijn rug. Door trainen en veel eiwitten eten werd het heel erg. Vitamine B5 werkte toen echt super, heeft het zeker met 80% gereduceerd bij mij. Alleen werkt B5 uit eigen ervaring amper tegen hormonale acne (maar dus wel tegen de 'eiwitten-acne').

Is er bezwaar tegen als ik sowieso hoog in die red maca ga zitten, dat wil zeggen 1500mg ipv 500mg. Krijg je dan bijwerkingen ofzo? Sorry voor de lompe vragen hoor. Van AAS weet ik alles maar dit totaal niet ;)

DHT heeft zijn voordelen in het lichaam, dus je moet het in verhouding gebruiken. 500mg buiten een kuur en tot 1500mg tijdens een kuur.

Maar je zou kunnen verhogen nog afhankelijk van de hoeveelheid aas die je gebruikt.

Terug
Naar boven