XXL Nutrition

Acne

XD50

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Olla,

Ik weet hier zijn 100de topics van gemaakt.
maar toch leg ik het ff neer omdat ik er nou wel beetje schijtziek van wordt.

me kuur is nu tijdje geleden alweer Test 500 + winstrol laatste 4 weken
ik begon te merken aan het einde (2/3 weken voor laatste inject) dat ik last had van acne voornamelijk op me boven rug, ik dacht dat trekt vanzelf wel weer weg, maar werd alleen maar erger erger en nog is erger.

ik ben nu 3 weken bezig met me nakuur nolva.

nou is me vraag dit rustig afwachten en aan het einde van denakuur aantal weekies is het vrijwel clean? of kan dit blijvend zijn? want dan stap ik over naar roa

Gegroet!

Biergist
Zink
tarwegras

Elke dag huid reinigen met speciale cremé

Werkt voor mij, had ook redelijk veel acne (in me gezicht :mad:) Is flink afgenomen gebruik nu alleen nog maar zink en sowieso vitamine sups.. en elke dag minimaal 1x gebruik ik die cremé.. iets zal ik altijd wel houden frees ik :(

hormoonsverschuiving, kerel voorkomen is beter dan genezen
tip 1 ga naar de dermateloog dit kan nare gevolgen voor je hebben zomermaanden

• Topic Starter Topic Starter
afentoe neem ik ook ff duik in de zee, wordt me huid wel ff rustiger van hiermee bedoel ik minder rood en vurig, maar helemaal weg is een no go!.. ik ga wel ff kijken met aantal sups wat die doen, en eventueel huis arts ff bellen!

thanks people voor de reacties tot nu toe!

Ga gewoon naar dermatoloog, zeg dat je die tetra cycles al meermaals hebt gedaan maar dat je acné nu terug is. Ik krijg op deze manier ALTIJD roa voorgeschreven en wordt bovendien terugbetaald. Punt is, je moet niet wachten tot het uitbreekt. Dokter schrijft je roa voor, hij geeft me meestal 30 mg p/d. Ik ga lekker op 10 en doe alsof ik 30 ga en zo heb ik steeds roa in huis voor me volgende kuurtje :p.

PS: dit werkt wel niet als je bloedtesten slecht zijn, maar dan moet je sowieso niet aan de roa

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 21:59 ----------

Biergist
Zink
tarwegras

Elke dag huid reinigen met speciale cremé

Werkt voor mij, had ook redelijk veel acne (in me gezicht :mad:) Is flink afgenomen gebruik nu alleen nog maar zink en sowieso vitamine sups.. en elke dag minimaal 1x gebruik ik die cremé.. iets zal ik altijd wel houden frees ik :(

Roa gozer... heb het ook altijd in me gezicht gehad, inclusief rode huid puur van acné, na roa niets meer. Antibiotica was bij mij tijdelijk, zeker als je aventoe on gaat helpt die shit niks.

Ga gewoon naar dermatoloog, zeg dat je die tetra cycles al meermaals hebt gedaan maar dat je acné nu terug is. Ik krijg op deze manier ALTIJD roa voorgeschreven en wordt bovendien terugbetaald. Punt is, je moet niet wachten tot het uitbreekt. Dokter schrijft je roa voor, hij geeft me meestal 30 mg p/d. Ik ga lekker op 10 en doe alsof ik 30 ga en zo heb ik steeds roa in huis voor me volgende kuurtje :p.

PS: dit werkt wel niet als je bloedtesten slecht zijn, maar dan moet je sowieso niet aan de roa

Roa gozer... heb het ook altijd in me gezicht gehad, inclusief rode huid puur van acné, na roa niets meer. Antibiotica was bij mij tijdelijk, zeker als je aventoe on gaat helpt die shit niks.

Roa heeft toch hele nare bijwerkingen? (schilfers om je lippen heen) of ben ik in de war met iets anders?

what about ontstekingen in haarzakjes?

Roa heeft toch hele nare bijwerkingen? (schilfers om je lippen heen) of ben ik in de war met iets anders?
Op lage dosis, wat bijna altijd genoeg is om AAS acne in een vroeg stadium tegen te gaan, zul je er weinig bijwerkingen van hebben. 10 mg doet bij al wonderen en denk dat velen dat hier kunnen beamen.

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 10:05 ----------

what about ontstekingen in haarzakjes?

Zelf geen last van, lijkt me dan ook aangewezen hier een gepaste behandeling voor te gebruiken en geen roa. Is dit AAS gerelateerd zelfs?

Terug
Naar boven