MuscleMeat

Acne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gewoon niet douchen succes komt wel goed met jou
 
Veel geprobeerd, o.a. een shitload b5, de twee genoemde zalfjes, antibiotica, merken, masteron, scrubben, zonnebank, teatree, zinkzalf... niets deed het hem voor mij.

roa daarintegen...
 
Veel geprobeerd, o.a. een shitload b5, de twee genoemde zalfjes, antibiotica, merken, masteron, scrubben, zonnebank, teatree, zinkzalf... niets deed het hem voor mij.

roa daarintegen...
Idem.

De sides trek ik echter niet lang. Ik ga binnenkort 10mg 2x per week starten
 
Idem.

De sides trek ik echter niet lang. Ik ga binnenkort 10mg 2x per week starten

van welke sides heb je last?
op 20 mg per dag had ik gelukkig alleen last van kapotte lippen en droge huid, 10 per dag werkt ool voldoende bij mij, komt wel wat door maar dat neem ik voor lief
 
van welke sides heb je last?
op 20 mg per dag had ik gelukkig alleen last van kapotte lippen en droge huid, 10 per dag werkt ool voldoende bij mij, komt wel wat door maar dat neem ik voor lief
Kapotte lippen, de huid van m'n gezicht deed 24/7 pijn en zag er heel de dag door stoned uit door brandende ogen.

Ik moest mij dagelijks meermaals met een bepaalde zalf insmeren en een speciale lipbalsem gebruiken om het wat dragelijk te maken. Dit was bij een miezerige dosis van 10mg per dag.

Het hielp wel als enige middel maar ben er veel te vroeg mee gestopt, kon het niet meer aan:o
 
Neem eens vitamine B5, pompoenpitolie en smeer elke avond benzoylperoxide op je gezicht(Of waar je de acne hebt) Pas wel op met kleding etc, want het laat vlekken na. Ik zou dit eerst proberen als ik jou was i.p.v. direct naar de roa te grijpen, want dat is echt naar spul. Heb vroeger zelf eens een roa 'kuur' gehad van 20/40mg per dag en de sides waren niet fijn... Heeft echter wel enorm geholpen.
 
Doxycycline + ketotifen of desloratadine. Acne was binnen een maand weg en de sides zijn veel aangenamer dan roa.

Kan ook zijn dat je estrogen te hoog is waardoor je huid te vet wordt. In dit geval arimidex of aromasin gebruiken
 
Bij overgevoeligheid heeft dit antibioticum als bijwerking huiduitslag ... dus kijk er wel mee uit. Kan t nl ook verergeren.
 
Bij overgevoeligheid heeft dit antibioticum als bijwerking huiduitslag ... dus kijk er wel mee uit. Kan t nl ook verergeren.

Uiteraard wel met je huisarts overleggen. Kreeg het gewoon voorgeschreven :-)
 
ik zei ook bij overgevoeligheid... ;)
Capture.JPG
 
Ik heb ooit 1 maand roacutane op 40mg gebruikt en daarna nooit meer last van acne gehad, terwijl ik altijd helemaal onder zat.
Vooral mijn schouders en zijkanten van mijn gezicht veel last gehad.
 
Back
Naar boven