XXL Nutrition

Nieuws Acteur uit Power Rangers ter dood veroordeeld

zo te zien heeft ie aardig wat geïnjecteert om zn nieuwe fysiek te krijgen...ironisch dat ie nu zn laatste spuit krijgt:(

ja erg hoor, in NL had hij een taakstraf gekregen!

wat is dan erger?
;)

Je moet niet vergeten dat het een Power Ranger is die hebben al meerdere keren de wereld gered. En wat krijgt hij nu als dank de doodstraf ze zouden hem moeten matsen. Een taakstraf is in dit geval wel op zijn plaats

Je moet niet vergeten dat het een Power Ranger is die hebben al meerdere keren de wereld gered. En wat krijgt hij nu als dank de doodstraf ze zouden hem moeten matsen. Een taakstraf is in dit geval wel op zijn plaats

ik geloof liever in gerechtigheid dan in een Powerranger!
;):p

Hehe power rangers is de bom, ik vond de witte en de groene helemaal geweldig natuurlijk, en als je er nu naar kykt denk je waar de **** heb ik me tijd aan verspild :P

Welke power ranger was het nou ?

En hoe heetten die dikke en de dunne weer ? Bully en sculders ofzo :p

De witte was het rofste:cool:

Ja, ik keek altijd. Dat was echt hét programma toen ik zo'n 4-5-6 jaar was.
Lekker Power Ranger spelen op de speelplaats, vechten om wie de witte mocht zijn, de nerds die de blauwe speelden,... Ah nostalgie. :D

haha die zwarte en die witte waren de shit. Had ook poppetjes van die powerrangers. Zo vaak mee gespeeld dat die dingen kapot versleten waren :o

Welke power ranger was het nou ?

En hoe heetten die dikke en de dunne weer ? Bully en sculders ofzo :p

Bulky en Skull. Ik heb mezelf ooit in slaap geweend toen m'n broer naar de Powerranger show in Ahoy mocht, en ik niet. Ik was een fan, dat kun je wel stellen ja.

Ik had die robots van hun, die kon je ook in mekaar klikken enzo en dan was je die megamachine, weet ik veel hoe dat ding heet.

Soms is het beter het verleden te laten rusten.
In dit geval van de Power Rangers is het zo'n moment.

Ik had die robots van hun, die kon je ook in mekaar klikken enzo en dan was je die megamachine, weet ik veel hoe dat ding heet.

Megazord natuurlijk.. hoe kan je dat vergeten..

megazord.jpg

Terug
Naar boven