- Waardering
- 396
t dus kunne we niet meer doen dan ons erbij neer leggen.
als we ons overal bij neerleggen zullen er nooit(broodnodige) veranderingen komen in het systeem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t dus kunne we niet meer doen dan ons erbij neer leggen.
Dan kun je beter Fred Teeven vragen wat hij vind en hopen op een wetswijziging die er niet op tijd komt.Mensen denken allemaal ow ik voer actie dus help nee hoor je brengt iets aan het licht en als ze hem dan zo graag levenslang hadden willen zien krijgen hadden ze toen actie moeten voeren nu is het te laat jammer maar helaasals we ons overal bij neerleggen zullen er nooit(broodnodige) veranderingen komen in het systeem.
dan kun je beter fred teeven vragen wat hij vind en hopen op een wetswijziging die er niet op tijd komt.mensen denken allemaal ow ik voer actie dus help nee hoor je brengt iets aan het licht en als ze hem dan zo graag levenslang hadden willen zien krijgen hadden ze toen actie moeten voeren nu is het te laat jammer maar helaas
Begrijp me niet verkeerd levenslang was op zn plaats maar ik en iedereen met verstand zit er niet op te wachten dat burgers doormiddel van actie de recht overstemmen
Ik denk dat het rechtvaardig om z'n straf te laten zoals die is daar hebben de rechters voor besloten. En ik vind niet dat wij de normale burger ons daar in kunne mengen kan trouwens ook niet dus die hele actie is leuk zal alleen weinig opleveren. Zollang er geen nieuwe feiten zijn zal hij gewoon vrijkomen Politicus of burger mag geen verschil in zijn ten zij het gebeurt met terroristisch doel dan is levenslang gepast nu is het een (gewone) moord. Ik persoonlijk vind levenslang op zn plaats maar de rechter duidelijk niet dus kunne we niet meer doen dan ons erbij neer leggen.
Hij zegt geen spijt te hebben en het zo weer te doen? Dat lijkt me dan een klare zaak, om de samenleving te beschermen is het een plicht voor justitie om dit figuur nooit meer vrij te laten. Integendeel, gezien die uitspraak zou hij best naar een strenger bewaakte gevangenis overgeplaatst worden.
Begrijp me niet verkeerd levenslang was op zn plaats maar ik en iedereen met verstand zit er niet op te wachten dat burgers doormiddel van actie de recht overstemmen
Dan hadden we nu niet in een financiele crisis gezeten![]()
Denk eigenlijk dat met Pim de LPF net zo'n bende was geworden als zonder, maar dat zullen we inderdaad nooit weten. Was het in ieder geval geen martelaar geworden met alle verering van dien. Maar echt een beleid had 'ie niet geloof ik en wat 'ie juist wel wou waren ook dingen die veel LPF stemmers juist erg vervelend hadden gevonden, dat is de grap.
Goed nu zitten we met versie 2.0 met blond haar die goed heeft opgelet hoe dat werkt en is waarschijnlijk nog veel erger.
Ja en zoals Theo Maassen ooit zei..het te vroeg pieken van Volkert ivm. het rondlopen van heer Wilders. Dus ehh..ik zal die petitie niet ondertekenen.
Jij kan beter niet denken.
Pim had wel degenlijk een beleid wat hij wilde uitvoeren en schreef daarnaast ook nog eens uitgebreid boeken daarover .
Goed nu zitten we met versie 2.0 met blond haar die goed heeft opgelet hoe dat werkt en is waarschijnlijk nog veel erger.
Nah, ik vind niet dat je die 2 kunt vergelijken. Dat is een grote belediging voor Pim.
Die vergelijking is puur gebaseerd op dat beiden de grenzen wouden dichtgooien tegen massa immigratie. Nogal overtrokken
Nah, ik vind niet dat je die 2 kunt vergelijken. Dat is een grote belediging voor Pim.

Nee niet in beleid maar in geëvolueerde politieke techniek/trukjes en de door Wilders beoogde doelgroep van stemmers. Na Pim had je een opkomst van allerlei figuren met partijen die zich ook zo positioneerden, Wilders is het dan min of meer geworden zou je kunnen zeggen..![]()