AndroidHealthClinic

Actie tegen strafvermindering moordenaar Fortuyn

Nee, hij vond Fortuyn een gevaar voor de moslims, WAO trekkers en asielzoekers, precies spijtig waarom hij is omgelegd.

Spierballentaal, ow wacht..

Mja, de hartste roepers van asielzoekers dit, wao trekkers zo, zijn juist vaak diegenen waarbij als henzelf eens iets overkomt de wereld te klein is, valt je dat wel eens op? Mij wel.

• Topic Starter Topic Starter
Word toch in de doofpot gestopt.

We wil never know

Een televisieprogramma is geen bewijsvoering voor een rechter. Rechter kan niet weten of er eerder gesproken is, wat er besproken is en wat de eventuele motivaties van de spreker zijn.
Persoonlijke mening: Moord = moord, politicus of niet, gelijke straf gelijke procedures.

Gemiddeld krijg je in Nederland voor moord 14,7 jaar en doodslag 10,7 jaar, Bij een derde komt daar dan weer wel TBS bij.

Trololol als het daar al zo weinig is, hoe moet het hier dan in België zijn met die klotewetgeving :p
M.a.w. als ik iemand niet kan uitstaan, kogel erin, zorgen dat ik niet wordt opgepakt en indien wel -> no problemo :p
Anyways, hoe zit het dan voor meerdere moorden daaro? :p

Eric, ga je het nog aantonen of was het weer modder gooien waarvan je hoopte dat anderen daar in mee zouden gaan?

Hier voor geinteresseerde een docu over de moord.

http://www.youtube.com/watch?v=KLHCEKiGmg8&feature=related

Het was geen moddergooien alleen is het na meer dan 10 jaar wat lastig om filmpjes en columns van Fortuyn boven water te halen. De man heeft meerdere malen cijfers verdraaid en opgeblazen, dan kan je dat wel gaan vergelijken met andere politici maar zaken veel erger voorstellen dan het in werkelijkheid is betekent dat Fortuyn net zo goed trucjes gebruikte.

Het was geen moddergooien alleen is het na meer dan 10 jaar wat lastig om filmpjes en columns van Fortuyn boven water te halen. De man heeft meerdere malen cijfers verdraaid en opgeblazen, dan kan je dat wel gaan vergelijken met andere politici maar zaken veel erger voorstellen dan het in werkelijkheid is betekent dat Fortuyn net zo goed trucjes gebruikte.

Fortuyn was een intelligent persoon en cijfers verdraaien of opblazen wat gewoon liegen is zou geen intelligente daad zijn, maar nogal stom.
Zag Fortuyn dat niet zo snel doen, aangezien het makkelijk na te trekken zou zijn.
Dus kan het niet zomaar van je aannemen aangezien ik Fortuyn juist als oprecht persoon ervaren heb.

Hij zal ongtwijfeld trucjes hebben toegepast, al is het alleen maar zijn maatpakken waar hij een bepaalde uitstraling mee nastreefde.
Als we dit in perspectief plaatsen, stelt dit natuurlijk niks voor vergeleken met de walgelijke spelletjes die een Melkert toen speelde.

Terug
Naar boven