MuscleMeat

Actie tegen strafvermindering moordenaar Fortuyn

Nee niet in beleid maar in geëvolueerde politieke techniek/trukjes en de door Wilders beoogde doelgroep van stemmers. Na Pim had je een opkomst van allerlei figuren met partijen die zich ook zo positioneerden, Wilders is het dan min of meer geworden zou je kunnen zeggen.. :rolleyes:

Misschien heeft wilders hier en daar wat technieken van pim fortuyn opgepakt om stemmers te winnen, omdat het een effectieve methode is gebleken, maar dat maakt hem nog geen pim fortuyn 2.0. Man dat mocht hij willen. Als het zo simpel was dan ben ik jay cutler 2.0 omdat ik ook train. Je bazelt.

Politiek is 1 en al techniek en trucjes om eigen programma en idealen er door de douwen bij de burger.
Wat dat betreft is het gewoon keiharde marketing.

Fortuyn verschuilde zich niet achter technieken en trucjes in de mate waar de andere dat in deden, Fortuyn was altijd vrij open en ook veel meer in de media.

Fortuyn heeft vooral een hoge cult status omdat hij vermoord is, Het is allemaal speculeren en welles nietes roepen, Maar ik denk niet dat de wereld er heel veel anders had uitgezien als Fortuyn nu nog leefde.
Folkert mag van mij ook nog wel even blijven zitten.

Laatst bewerkt:

Denk dan maar eens alle Rita's, leefbaar lijsten, Wilders &co allemaal weg, waren de mensen niet blij geweest en had je ook nu nog allerlei nieuwe initiatieven gehad, maar met Wilders was/is dat gat aardig opgevult. Want waar blijven dan nieuwe initiatieven en opvolgers van Pim?
Iemand moet bazelen.

Crime does pay.. Een reeds geschreven boek uitbrengen, meerdere 'exclusieve' interviews met verscheidene kranten/televisiestations en vervolgens van het opgebrachte geld gaan rentenieren ergens in Zuid Amerika. Owja en van daaruit natuurlijk schriftelijk een juridische strijd leveren tegen de Nederlandse rechtsstaat. Gewoon om de tijd wat te doden en omdat het kan.

Politiek is 1 en al techniek en trucjes om eigen programma en idealen er door de douwen bij de burger.
Wat dat betreft is het gewoon keiharde marketing.

Fortuyn verschuilde zich niet achter technieken en trucjes in de mate waar de andere dat in deden, Fortuyn was altijd vrij open en ook veel meer in de media.

Ah daarom maakte hij rijkelijk gebruik van leugens als het ging om migratie of andere heikele zaken waar hij mee kon scoren. Cijfers aanzetten om daar gewin uit te halen is ook gewoon een trucje.

Ah daarom maakte hij rijkelijk gebruik van leugens als het ging om migratie of andere heikele zaken waar hij mee kon scoren. Cijfers aanzetten om daar gewin uit te halen is ook gewoon een trucje.

Toon het aan ipv enkel te roepen.
Kan me niet voorstellen dat uitgerekend Fortuyn zo stom zou zijn om cijfers die na te trekken zijn ter plekke zou verzinnen.

En naar mijn weten is dat het handelsmerk van politici wat jij nu noemt.
Eigen idealen en daar selectief onderzoekjes en statistieken bij zoeken die dit lijken te steunen.
Was ook een naam voor maar die ben ik even kwijt.

Dan kun je beter Fred Teeven vragen wat hij vind en hopen op een wetswijziging die er niet op tijd komt.Mensen denken allemaal ow ik voer actie dus help nee hoor je brengt iets aan het licht en als ze hem dan zo graag levenslang hadden willen zien krijgen hadden ze toen actie moeten voeren nu is het te laat jammer maar helaas

tja toen was beter. nu is het twijfelachtig wat voor resultaat het gaat opbrengen, als het al resultaat opbrengt. maar niet geschoten is per definitie mis geschoten. ik schiet liever mis dan om eerlijk te zijn.

Krijg je voor moord maar 18 jaar cel? ???

Yep. Zo gaat dat hier.

Gemiddeld krijg je in Nederland voor moord 14,7 jaar en doodslag 10,7 jaar, Bij een derde komt daar dan weer wel TBS bij.

Crime does pay.. Een reeds geschreven boek uitbrengen, meerdere 'exclusieve' interviews met verscheidene kranten/televisiestations en vervolgens van het opgebrachte geld gaan rentenieren ergens in Zuid Amerika. Owja en van daaruit natuurlijk schriftelijk een juridische strijd leveren tegen de Nederlandse rechtsstaat. Gewoon om de tijd wat te doden en omdat het kan.

Idd, maar goed. Ik zie Volkert niet snel aan tafel bij DWDD of P en W.

Het rare vind ik nog wel dat het een milieuactivist was. Als het nu een militante moslim was.. dan begrijp ik het nog.

Ah, zodra ik een bontjas zie van nertsen gemaakt koop ik hem :D Heb nu al een hekel aan die beesten

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven