MuscleMeat

Ader bij bicep

  • Topic starter Rvdzs
  • Startdatum
  • Reacties 53
  • Weergaven 23K
  • Volgers 20

Bezoekers in dit topic

Rvdzs

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 feb 2012
Berichten
978
Waardering
62
Lengte
1m71
Hele domme vraag, maar ik heb weinig tot geen vet in mijn armen, maar ik mis die dikke ader bij mijn biceps :(


Is dit genetics of ligt het toch aan een bepaald vetpercentage waar je aan moet voldoen? ;/
 
Ik heb alleen links een redelijke ader zichtbaar, rechts nog niet.
 
Ik heb op beide biceps een zichtbare ader die onderin opsplitst.


jello
 
Je hebt spiermassa en een laag vetpercentage nodig. Meer spiermassa = Grotere aders.
 
Mijn biceps zijn redelijk groot, maar heb geen aders, terwijl sommigen maten van me dikke aders hebben en minder biceps ;(


Ik jelly at jullie aders.
 
Ik heb alleen links een redelijke ader zichtbaar, rechts nog niet.

Compleet nutteloos om te vermelden wat jij zelf ondervindt als het gaat om de topic starter....
 
Ook niet als je je biceps aan het trainen bent? Ik zie het normaal ook niet, maar wel best duidelijk als ik een paar setjes zwaar heb gedaan...
 
bij sommige liggen de aders dieper als bij de ander meen ik
 
Van nicotine worden je aders ook harder en dus beter zichtbaar. Dit kan verklaren waardoor bij jouw vrienden de aders beter te zien zijn. Naast genen natuurlijk.
 
genetisch, heb totaal geen zichtbare aders zelf
 
alleen genetics.
Cutler heeft geen ader over z'n bicep of zou die soms massa missen:rolleyes:
 
Ok, thanks voor reacties, wel jammer, want heb wel de aders in mijn onderarmen, maar niet bij mijn biceps. Ah well, genetics can be a bitch sometime :(
 
Is een combi van massa, genetics en bf%. Maar denk dat vooral genetics en bf% een grote rol hebben en in mindere mate massa.
 
Back
Naar boven