AndroidHealthClinic

Advies 1e kuur Dbol + Boldenone

Crown

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
80kg
Vetpercentage
5%
Ha iedereen,

Ik train inmiddels 4 jaar, waarvan de laatste 3 serieus (5x in de week). In deze periode ben ik, met mijn 1.86m, gegroeid tot 80 kilo met een vetpercentage van 5%. Echter, heb ik het afgelopen jaar nauwelijks vooruitgang geboekt (ondanks goed eten, supplementen en afwisselende trainingsschema's). Daarom zit ik eraan te denken om te beginnen aan mijn eerste kuur. Deze kuur zou een licht kuurtje moeten worden!

De afgelopen tijd heb ik dan ook veel gelezen over aanbevelingen mbt een eerste uur (500 mg test-e per week, voor 8 tot 10 weken). Toch kreeg ik van een maat, gevorderd bodybuilder met een aardig AAS verleden, een ander advies. Dit was het volgende:

Week 1-12 Dianabol 10 mg p/d
Week 1-12 Boldenone in de vorm van een piramide: opbouwend tot 500 mg p/w om vervolgens weer af te bouwen naar 0 in week 12.

Tevens beweerde hij dat een nakuur niet noodzakelijk was.

Aangezien ik deze kuur nog niet ben tegengekomen binnen het forum, zou ik graag jullie mening hierover willen! Daarnaast wil ik ook zeker weten of een nakuur achterwege kan worden gelaten.

Alvast bedankt voor de reacties!

eerste kuur gewoon dit:

1-10 test e 500 mg p/w
12-15 nolva 20 mg ED

Dat hij zegt dat je geen nakuur nodig hebt bewijst maar dat hij een mong**l is. Daarnaast een oral niet veel langer dan 6 weken laten lopen als je nog iets aan je lever wilt hebben. Orals zijn namelijk slecht voor je lever.

doe gewoon bovenstaande, eventueel met een frontload zodat het sneller inkickt of met een kickstart.

Totally true wat suwardi zegt, je hebt zeker raad gekregen van een "maat" met weer veel ervaring op de slechte manier. Want bold & dbol is een bizarre combinatie die gewoon totaal nergens opslaagt. Dbol geeft je kracht en vocht en bold is dan weer een alternatief voor deca voor mooiere massa met minder vocht :s en geen test-e bij zetten is zeker no go!

Die maat is vast een jaartje ouder gezien zijn gedateerde methode van op en afbouwen. Nakuur is een must, na elke kuur en dus ook na deze.

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 07:54 ----------

en geen test-e bij zetten is zeker no go!

Kan je dat motiveren?

Laatst bewerkt:
Het wordt echt steeds gekker hier.

De zon laat zijn stralen weer zien en de mensen krijgen weer rare ideeën niet normaal.

So lang dboll niet doen. Max 6 weken. 10MG is ook te weinig. Opbouwen en afbouwen is niet nodig. Bóld only zal ook niet veel doen. Ga dan voor een kuur van een week of 10 met test op 500MG. Eventueel kickstart dbol of winny.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie advies; het wordt overduidelijk geen kuur met boldenone en Dbol!

Toch ga ik nog even koppig zijn. Is het mogelijk om bold te stacks met test-e? Waarbij de test wat lager wordt gezet dan de aanbevolen 500 mg per week. De eigenschap van boldenone, kwalitatief goede spiermassa zonder vocht, spreekt mij namelijk wel aan.

Ben wederom benieuwd naar jullie advies. Thx.

Is mogelijk, dan kun je de testosteron op 250mg houden en dan zet je de boldenone op 500mg. Eventueel kickstarten met winstrol op 3-4 weekjes.

Bold met lage test kan prima, bold moet alleen een week of 14 of langer nog. Nu ik net van de tren a af ben zit ik aan 900mg bold met 125 mg test per week. Bij je eerste kuur zou 600mg bold en 125mg test ook wel kunnen. Verwacht echter geen massive gains met die kuur. 500mg test 10 weken is een veel makkelijker kuur die niet voor niets zo populair is.

• Topic Starter Topic Starter
Wederom bedankt voor de reacties. Wat is jullie mening over het volgende:

Week 1-14 boldenone 600 mg
Week 1-10 test-e 250 mg
Week 1-3 Winstrol

Indien dit een goed schema is. Op hoeveel moet dan de winny? En hoe zou de ideale nakuur eruit zien?

Overigens had Ymir gelijk, het betreft idd een bodybuilder van de oude stempel ;)

Die maat is vast een jaartje ouder gezien zijn gedateerde methode van op en afbouwen. Nakuur is een must, na elke kuur en dus ook na deze.

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 07:54 ----------

Kan je dat motiveren?

eerste kuur gewoon test-e 500mg pw simpel houden, en dbol te gebruiken als kickstart ok goed maar in deze combinatie totaal fout.
En exogene test (welke esther je ook kiest) is basis van de meeste kuren dat weet je ook Ymir dus waarom motiveren voor de TS? Heb ik denkik wel gedaan in men eerste post :) wat hij best kan doen.

Laatst bewerkt:
Wederom bedankt voor de reacties. Wat is jullie mening over het volgende:

Week 1-14 boldenone 600 mg
Week 1-10 test-e 250 mg
Week 1-3 Winstrol

Indien dit een goed schema is. Op hoeveel moet dan de winny? En hoe zou de ideale nakuur eruit zien?

Overigens had Ymir gelijk, het betreft idd een bodybuilder van de oude stempel ;)

Waarom test zo vroeg al stoppen zou dat gewoon door laten lopen.

lees een vetpercentage van 5% bij crow1. Ik zou eerst gaan bulken. Hoeveel maaltijden per dag heb je? 5% is heeeeeeeeeeel laag voor mijn gevoel.

Interresant dit.

Ik zal het je uitleggen, jij wilt lang bljiven trainen, kuren etc?
Dan zou je vaak naar de spullen grijpen in de toekomst.
Je kan alleen maar meer gaan gebruiken, niet minder.
Dus als je nu al dingen gaat stacken.....?

Staar je niet blind op "bold geeft je definitie". Jij bent droog gebouwd, dus zal je gerust ook droog massa bouwen en meer definitie krijgen met Test.

Ik ken zelfs ecto's die shredded blijven op deca....

En over op- en afbouwen, dat moet je niet doen.
Je receptoren raken snel vol, als je dan af gaat afbouwen de laatste 3 weken, zullen die laatste 3 weken je al helemaal niets meer brengen aangezien je lichaam na meerdere weken op bijv 500mg test, niet meer van de indruk zullen zijn van 250mg test (als je het afbouwd)

die 5% lijkt mij ook echt laag. Maar zelfs als je wat hoger staat, pak 8% of zo, zou ik gaan voor die test 500/week, zal inslaan als een bommetje met weinig sides als je je voeding strak houdt.

@Ymir, Test geen basis voor elke kuur dan?

Trouwens; "een vriend zeg...."
Haha zo hebben wij er ook 1 van de oude stempel rond lopen op de sportschool.
Bewerend dat plaatselijk vloeibare clen zetten je vet op die plek weg brand.
Mensen winny inject aansmeren die in schouder geinjecteerd moeten worden voor grotere schouders. Gevolg; koorts en alles behalve schouders kunnen trainen.
Ga zo door.

@Ymir, Test geen basis voor elke kuur dan?

Een vervangingsdosis van 70-150mg test per week imo wel want elke kuur legt je eigen productie plat, die vervang ik door test e. Helemaal zonder test zou ik persoonlijk niet doen maar ik zie niet in waarom je altijd 500mg test zou moeten pakken bij elke kuur. Wie heeft die stelregel bedacht en wat is de reden daarachter? Bij tren zou je veel sides hebben en een libido probleem als je geen of weinig test zou pakken. Op basis van mijn ervaring en die van DBB leden als Knikker en Jaytjuh is dat dus niet waar. Zoek ook eens op deze site op bold only; Tremendes en Navy hebben zich hier ook positief over uitgelaten. Tremendes kon bijvoorbeeld wat voorbeelden uit de MMA wereld noemen.

Een vervangingsdosis van 70-150mg test per week imo wel want elke kuur legt je eigen productie plat, die vervang ik door test e. Helemaal zonder test zou ik persoonlijk niet doen maar ik zie niet in waarom je altijd 500mg test zou moeten pakken bij elke kuur. Wie heeft die stelregel bedacht en wat is de reden daarachter? Bij tren zou je veel sides hebben en een libido probleem als je geen of weinig test zou pakken. Op basis van mijn ervaring en die van DBB leden als Knikker en Jaytjuh is dat dus niet waar. Zoek ook eens op deze site op bold only; Tremendes en Navy hebben zich hier ook positief over uitgelaten. Tremendes kon bijvoorbeeld wat voorbeelden uit de MMA wereld noemen.

Begrepen :)

daar volg ik je zeker in Bold only word veel gebruikt in MMA wereld voor de uithouding enz maar toch gaan de meeste kuren toch beginnen met test en nee dat hoeft zeker geen 500mg pw te zijn maar een test only van 500mg zou wel een beter plan zijn dan wat TS aangeraden heeft gekregen als beginners kuur :D

Terug
Naar boven