XXL Nutrition

Advies 1ste kuur

Colucci

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
hoi allemaal,

na een aantal maanden research te hebben gedaan heb ik besloten hoe mijn eerste kuur eruit gaat zien.

ik ben 31 jaar. 1m80. weeg nu rond de 80. ik heb al een aantal jaar ervaring met trainen. en heb besloten om toch te gaan kuren om zo de 90+ grens over te gaan.

me kuur ziet eruit als volgt: 12 weken sustanon 250 en 100 deca. per week. hierbij wil ik ook als ondersteunend middel winstrol ( pillen ) gebruiken.

ik zou graag jullie advies hierbij willen. mvg:)

hoi allemaal,

na een aantal maanden research te hebben gedaan heb ik besloten hoe mijn eerste kuur eruit gaat zien.

ik ben 31 jaar. 1m80. weeg nu rond de 80. ik heb al een aantal jaar ervaring met trainen. en heb besloten om toch te gaan kuren om zo de 90+ grens over te gaan.

me kuur ziet eruit als volgt: 12 weken sustanon 250 en 100 deca. per week. hierbij wil ik ook als ondersteunend middel winstrol ( pillen ) gebruiken.

100mg deca gaat niks uithalen,250 sust is ook niet veel
en bovendien moet je sust 2x per week prikken,misschien niet gewenst in je eerste kuur,je kan beter test enthate nemen met winstrol en de deca laten.
wk1-12 500mg test enthate p/w
wk1-5 40mg winny p/d
wk14-17 20mg nolvadex
dit is een prima beginnerskuur waar je mooie resultaten mee kan behalen.

sust 1 keer per week is geen optie, krijg je instabiel bloedbeeld van.

1 t/m 12 500 mg sust (2 keer per week zetten maandag en vrijdag)
1-10 200 mg deca

of wat ik zelf zou doen

1-12 500 mg test E p/w.

veel beter als eerste kuur.

500 test E voor 10/12 weken...nolva na!
Succes!

Jep.. Al het bovenstaande. Gewoon Test Enantaat voor een week of 12. Kickstartje winny of dbol erbij en je nakuurtje.

hoi allemaal,

Ik vraag me echt af waar jij je research hebt gedaan al die maanden als je hierop uit komt.