XXL Nutrition

Advies 1ste kuur

Colucci

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
hoi allemaal,

na een aantal maanden research te hebben gedaan heb ik besloten hoe mijn eerste kuur eruit gaat zien.

ik ben 31 jaar. 1m80. weeg nu rond de 80. ik heb al een aantal jaar ervaring met trainen. en heb besloten om toch te gaan kuren om zo de 90+ grens over te gaan.

me kuur ziet eruit als volgt: 12 weken sustanon 250 en 100 deca. per week. hierbij wil ik ook als ondersteunend middel winstrol ( pillen ) gebruiken.

ik zou graag jullie advies hierbij willen. mvg:)

hoi allemaal,

na een aantal maanden research te hebben gedaan heb ik besloten hoe mijn eerste kuur eruit gaat zien.

ik ben 31 jaar. 1m80. weeg nu rond de 80. ik heb al een aantal jaar ervaring met trainen. en heb besloten om toch te gaan kuren om zo de 90+ grens over te gaan.

me kuur ziet eruit als volgt: 12 weken sustanon 250 en 100 deca. per week. hierbij wil ik ook als ondersteunend middel winstrol ( pillen ) gebruiken.

100mg deca gaat niks uithalen,250 sust is ook niet veel
en bovendien moet je sust 2x per week prikken,misschien niet gewenst in je eerste kuur,je kan beter test enthate nemen met winstrol en de deca laten.
wk1-12 500mg test enthate p/w
wk1-5 40mg winny p/d
wk14-17 20mg nolvadex
dit is een prima beginnerskuur waar je mooie resultaten mee kan behalen.

sust 1 keer per week is geen optie, krijg je instabiel bloedbeeld van.

1 t/m 12 500 mg sust (2 keer per week zetten maandag en vrijdag)
1-10 200 mg deca

of wat ik zelf zou doen

1-12 500 mg test E p/w.

veel beter als eerste kuur.

500 test E voor 10/12 weken...nolva na!
Succes!

Jep.. Al het bovenstaande. Gewoon Test Enantaat voor een week of 12. Kickstartje winny of dbol erbij en je nakuurtje.

hoi allemaal,

Ik vraag me echt af waar jij je research hebt gedaan al die maanden als je hierop uit komt.

Sustanon is gemaakt om over een lange periode (in theorie 3 weken) een min of meer gelijk niveau aan testosteron in je lichaam te bewerkstelligen door de combinatie van kort werkende en langwerkende esters. Dit betekent dat de 250mg over twee tot drie weken uitgesmeerd worden in je lichaam. Reken maar uit wat dat per dag betekent. Pas in de tweede of derde week heb je een suprafysiologisch niveau door de stapeling van 250mg per week en dan nog is dat met deze dosering gering.
Er is een hoop onderzoek gedaan naar dosis en effect bij toediening van testosteron en tot 600mg per week is onderzocht. Hoe hoger de dosering hoe meer effect, even kort gezegd, echter de bijwerking nemen niet significant toe tot 600mg per week. Nogmaals, meer is niet onderzocht.
Daarbij is testosterone Enanthate gebruikt trouwens en geen cocktail van esters.

De enige reden om andere anabolen te gebruiken dan testosteron is om meer milligrammen in je lichaam te stoppen zonder de androgene werking van testosteron. Maar nogmaals tot 600mg is onderzocht en een gezond volwassen mannen lichaam kan dat voor twaalf weken prima aan. Meer heb jij nu niet nodig.

Daarmee komt de streep te staan door de deca en winstrol wat mij betreft. Sowieso heeft 100mg deca, met decanoate als ester en dus twee weken uitgesmeerd als in 7/8mg effectieve stof per dag (?) totaal geen zin. Daarnaast heeft het middel een uitgesproken oestrogene werking. Dat heeft niets met aromatiseren te maken, nandrolone hecht zich zelf aan de oestrogeen receptor. Vocht retentie, gyno en erectieproblemen komen met deca het meest voor. Niet voor niets heeft nadrolone inmiddels anavar van de eerste plek gestoten in de referenties voor toediening van anabolen voor vrouwen. Gewoon laten staan dus.

Aangezien je nog nooit gebruikt hebt en niet weet hoe je lichaam op anabolen reageert, winstrol 17 alfa gealkyleerd is en daarmee belastend voor de lever is en een uitgesproken androgene werking heeft als DHT derivaat, hetgeen kan leiden tot haargroei op je rug en uitval op je hoofd, de stof lichaamsvreemd is en bij voldoende milligrammen testosteron feitelijke overbodig, kun je die ook laten staan.

Mijn advies is dan ook 500mg testosteron enanthate per week, maximaal twaalf weken. De overweging is HCG tijdens je kuur te gebruiken en nolvadex is een must als nakuur. Verder zou ik zelf ook exemestane als in aromasin inkopen om eventueel tijdens de kuur te gebruiken, zeker de laatste vier weken zodat je uit je kuur komt met een laag oestrogeen gehalte.

Bovenstaande kuuradvies is trouwens zinloos zonder voldoende kcals, eiwit en snoeiharde training mocht je echt willen groeien.

Hetzelfde advies als anderen hebben gegeven dus, alleen met een beetje meer uitleg. Succes met kuren!

• Like
Waarderingen: kix
Terug
Naar boven