XXL Nutrition

Advies 1ste kuur

Bezoekers in dit topic

Badalamenti

Novice
Lid geworden
11 dec 2014
Berichten
10
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
88kg
Hoi allemaal!

Effe kort samen gevat, ik train sinds 2015 en heb in 2018 zo goed als het hele jaar in een ziekenhuisbed gelegen door meerdere hernia’s en bijkomende rugproblemen!

Dat ter zijde ben ik uiteraard terug beginnen trainen begin 2019 en heb vind ik zelf een heel moeilijk lichaam als het komt op vetverlies! Mijn voeding zit goed en ben ik ook strikt op!
Een maand geleden heb ii een body-scan laten uitvoeren en ik woog toen 97kg waarvan 70kg spiermassa en 20% bodyfat ik ben 1m83! Ik train 5-6 per week soms 2x daags gesplitst in cardio en kracht.
Nu had ik graag januari 2020 gestart met men aller eerste kuur! Ik heb het idee op men spiermassa sneller te laten toenemen zodat men bodyfat ook sneller daalt!

Ik had het idee om test Enanthaat te gebruiken gecombineerd met winstrol.
Mijn idee is dit 12weken te doen met 2weken nakuur
Wat is jullie mening hierover? Zou ik dit doen als eerste kuur met men huidige bodyfat? En hoeveel test zou ik wekelijks gebruiken?
Winstrol dacht ik aan 6weken 50mg en 6weken 100mg oraal dus. Ik zou ook aromasin gebruiken voor ongewenste effecten uit te sluiten.
Nakuur 2 weken Nolva.

Graag jullie mening/advies hierover!

Alvast bedankt!
 
Waarom 2 Weken nakuur? Je hebt je niet echt ingelezen..
 
Dit wordt een goeie. Ik ben er klaar voor :popcorn2:
 
Bij research vind ik meestal terug na een test kuur om 2weken Nolva te gebruiken.

Ik luister ook gewoon maar links en rechts wat me verteld wordt vandaar eens een topic hier omdat ik denk dat hier alle breinen hierover samen zitten.
 
Waar lees je dat! Kan je daar een linkje van sturen! Als je persé winstrol wilt pakken dan zou ik dat voor vier weken doen! En de dosering verlagen! Succes!

!
 
Waarom niet gewoon afvallen?

Uiteraard is dit het beste advies. Lukt het je niet om af te vallen moet je het gaan zoeken in je voeding... logica van meer spieren is meer vetverlies slaat natuurlijk nergens op.
 
Als je natty al niet in de goede richting kan gaan, dan gaan pillen je niks brengen.
als je blijft doen wat je nu doet, maken 2mnd pillen je echt geen schredded beest en met 20 kg vet op 1.85 ben je gewoon dik en moet je eerst andere zaken op orde brengen. Heb je daar de discipline niet voor dan gaan pillen echt niet helpen.
 
Lijkt me dus duidelijk dat jullie het afraden om nu iets te gebruiken qua kuur

Allesinds bedankt voor de feedback al. Ik had het sowieso al moeilijk om vet te verliezen heb ik voor mijn blessures gemerkt en had nu eigenlijk meer een shortcut gewenst wat blijkbaar niet zo strak plan is.
 
Nope, iedere dag een uur cardio en calorieen tellen is een beter plan. -500kcal per dag en dát een maand of 6 volhouden gaat je wél brengen wat je wilt.
 
Natty cutten naar 10 % of eronder.
 
Lijkt me dus duidelijk dat jullie het afraden om nu iets te gebruiken qua kuur

Allesinds bedankt voor de feedback al. Ik had het sowieso al moeilijk om vet te verliezen heb ik voor mijn blessures gemerkt en had nu eigenlijk meer een shortcut gewenst wat blijkbaar niet zo strak plan is.

Verstandig!

Hoe ziet je voeding er momenteel uit? Wellicht kunnen we je daarmee op weg helpen.
 
Ik zou geen winstrol nemen als eerste kuur imo. Heb al veel gymbro's veel te vroeg zien beginnen kuren met winstrol. Het geeft een aparte look die zeker niet mooi is naar mijn mening als je spieren nog niet volledig ontwikkeld zijn. Het legt een accent op die muscle maturity die er nog niet is als ik het zo kan verwoorden..
Dan zou ik eerder kiezen voor anavar of masteron (naast die testosteron).
Het beste idee is natuurlijk gewoon eerst een kuurtje test e met proviron te zetten zodat je rustig aanvoelt hoe die chemicaliën op je gemoedstoestand werkt.
Je gaat vb last krijgen van dingen die je nog nooit hebt gevoelt zoals nachtzweten, pijnlijke boners, injectie pijn, eventueel lichte agressie in het verkeer..
Als je gelijk begint te stacken en je krijgt vb klachten zoals hoofdpijn, opgejaagd gevoel of hoge bloeddruk dan weet je niet van welke kant het kan komen.
Mijn eerste kuur was test prop met proviron, leuk op gepakt, erna test prop met mast prop. Beste fysiek ooit.
Erna test prop met npp. Was wat te bulky naar mijn zin mits ik toch eerder de esthetische look heb. Ieder zijn doel ;)
Als je echte test hebt zou 350mg wel goed moeten zijn. Veel mensen raden de 500mg standaard dosis aan maar naar mijn mening kan je beter laag beginnen. Als je op 350mg goed bijkomt kan je in de volgende kuur naar 500 verhogen en nog veel meer pakken.
Alsnog wil ik even toevoegen dat het idd verstandig is om te cutten naar 10-12% en dan pas beginnen met aas zoals hierboven al aangeraden is.

Succes
 
Laatst bewerkt:
Ik zou geen winstrol nemen als eerste kuur imo. Heb al veel gymbro's veel te vroeg zien beginnen kuren met winstrol. Het geeft een aparte look die zeker niet mooi is naar mijn mening als je spieren nog niet volledig ontwikkeld zijn.
Dan zou ik eerder kiezen voor anavar of masteron (naast die testosteron).
Het beste idee is natuurlijk gewoon eerst een kuurtje test e met proviron te zetten zodat je rustig aanvoelt hoe die chemicaliën op je gemoedstoestand werkt.
Je gaat vb last krijgen van dingen die je nog nooit hebt gevoelt zoals nachtzweten, pijnlijke boners, injectie pijn, eventueel lichte agressie in het verkeer..
Als je gelijk begint te stacken en je krijgt vb klachten zoals hoofdpijn, opgejaagd gevoel of hoge bloeddruk dan weet je niet van welke kant het kan komen.
Mijn eerste kuur was test prop met proviron, leuk op gepakt, erna test prop met mast prop. Beste fysiek ooit.
Erna test prop met npp. Was wat te bulky naar mijn zin mits ik toch eerder de esthetische look heb. Ieder zijn doel ;)
Als je echte test hebt zou 350mg wel goed moeten zijn. Veel mensen raden de 500mg standaard dosis aan maar naar mijn mening kan je beter laag beginnen. Als je op 350mg goed bijkomt kan je in de volgende kuur naar 500 verhogen en nog veel meer pakken.
Succes

Oké gymbro :thumbs:

6FBF22DF-968E-4351-9EE8-3DDA0D3C2776.jpeg
 
Ik heb in coma gelegen na een auto ongeval en 3 jaar niet getraint.
Ik ben blij dat ik nog leef. Ben nog maar enkele maanden terug aan het trainen.
Je kan beter wat advies geven dan de held uit te hangen.
 
Ik heb in coma gelegen na een auto ongeval en 3 jaar niet getraint.
Ik ben blij dat ik nog leef. Ben nog maar enkele maanden terug aan het trainen.
Je kan beter wat advies geven dan de held uit te hangen.
Doet hij toch?
 
Typische meathead mentaliteit.
Hoe groter je bent hoe meer je van voeding of suplementen kent?
Je zou eerder mijn strategie bekritiseren inplaats van grapjes te maken.
Jullie 4000 spam berichten laten mij koud.
 
Typische meathead mentaliteit.
Hoe groter je bent hoe meer je van voeding of suplementen kent?
Je zou eerder mijn strategie bekritiseren inplaats van grapjes te maken.
Jullie 4000 spam berichten laten mij koud.
Topic starter was tot inkeer gekomen en Camelus vroeg naar zijn voedings schema in mijn opinie is dat hulp
 
Ik heb nog altijd geen bekritiseren gehoord. Vertel mij nou eens of het beter is om te starten met 500 of 350, is het ook verstandig om gelijk te stacken met een kut oral zoals winstrol? Dankzij jullie zijn er jonge jongens die gewoon wat in hun billen schieten.
 
Back
Naar boven