XXL Nutrition

Advies 1ste kuur

Bezoekers in dit topic

Ik heb nog altijd geen bekritiseren gehoord. Vertel mij nou eens of het beter is om te starten met 500 of 350, is het ook verstandig om gelijk te stacken met een kut oral zoals winstrol? Dankzij jullie zijn er jonge jongens die gewoon wat in hun billen schieten.

Een kut oral? Best een goeie oral is het hoor? Haha of bedoel je cut? Mag ik vragen waarom je wilt kuren aan je foto te zien kun je nog veel meer natuurlijke gains halen om dan nu potentieel je natuurlijke test voor altijd te verpesten zonder maximaal natural gegained te hebben vind ik best zonde maar ieder z'n ding:) en over dat 350/500MG test gedoe is onzin met 250MG als eerste kuur kun je heel veel resultaat halen zeker met een winstrol erbij ik nam 250MG Test en 30MG winstrol als eerste kuur en ben 8 kg aangekomen in 14 weken. Dit is ook beter dan meteen een hoge test dose, want op die manier leer je hoe je met de sides om kunt gaan op een lage dosering waardoor toekomstige hoge kuren beter te hanteren zijn
 
Ik zou geen winstrol nemen als eerste kuur imo. Heb al veel gymbro's veel te vroeg zien beginnen kuren met winstrol. Het geeft een aparte look die zeker niet mooi is naar mijn mening als je spieren nog niet volledig ontwikkeld zijn. Het legt een accent op die muscle maturity die er nog niet is als ik het zo kan verwoorden..
Dan zou ik eerder kiezen voor anavar of masteron (naast die testosteron).
Het beste idee is natuurlijk gewoon eerst een kuurtje test e met proviron te zetten zodat je rustig aanvoelt hoe die chemicaliën op je gemoedstoestand werkt.
Je gaat vb last krijgen van dingen die je nog nooit hebt gevoelt zoals nachtzweten, pijnlijke boners, injectie pijn, eventueel lichte agressie in het verkeer..
Als je gelijk begint te stacken en je krijgt vb klachten zoals hoofdpijn, opgejaagd gevoel of hoge bloeddruk dan weet je niet van welke kant het kan komen.
Mijn eerste kuur was test prop met proviron, leuk op gepakt, erna test prop met mast prop. Beste fysiek ooit.
Erna test prop met npp. Was wat te bulky naar mijn zin mits ik toch eerder de esthetische look heb. Ieder zijn doel ;)
Als je echte test hebt zou 350mg wel goed moeten zijn. Veel mensen raden de 500mg standaard dosis aan maar naar mijn mening kan je beter laag beginnen. Als je op 350mg goed bijkomt kan je in de volgende kuur naar 500 verhogen en nog veel meer pakken.
Alsnog wil ik even toevoegen dat het idd verstandig is om te cutten naar 10-12% en dan pas beginnen met aas zoals hierboven al aangeraden is.

Succes
s

Sorry maar nacht zweten krijg je niet van Winstrol of Proviron tenzij je je Oestrogeen te hoog laat worden
 
Je vindt 350 onzin maar 250 goed, je kan 250 bijna vergelijken met een USA trt.
En winstrol is idd een kut oral.
En nacht zweten krijg je van testosteron.
Als je het daar niet mee eens bent heb ik bijna medelijden met je.
Maar ik ga mij verder niet meer verlagen met te communiceren met mensen met het verstand van een vis.
Succes nog lads.
 
Je vindt 350 onzin maar 250 goed, je kan 250 bijna vergelijken met een USA trt.
En winstrol is idd een kut oral.

En toch is 250MG 2/3 keer de natuurlijke hoeveelheid aan testosteron die een hele gezonde natural zou aanmaken en ja klopt het woord daar voorgeschreven als TRT bij sommige maar wilt dat zeggen dat het meteen ook echt TRT is ? Met 100MG per week hebben veel mensen al een gemiddelde testosteron tijdens de TRT als ze er goed op reageren je klinkt echt heel dom en naïef sorry als je geen kritiek kunt ontvangen waar geen haat bij bedoeld is ben je niet eens de moeite waard
 
Als je 250 goed vindt dan zou je met 350 niet al te veel problemen moeten hebben en al zeker geen onzin vinden.
Ik ben voorstander van laag te beginnen en vind 250 geen onzin maar voor die dosis leg ik mijn test niet plat.
Ieder zijn mening.
Om nog maar over die underdosed crap te zwijgen waar dit hele forum op draait.
Je bent 21 zie ik, haha.

peaceoutbi
 
Als je 250 goed vindt dan zou je met 350 niet al te veel problemen moeten hebben en al zeker geen onzin vinden.
Ik ben voorstander van laag te beginnen en vind 250 geen onzin maar voor die dosis leg ik mijn test niet plat.
Ieder zijn mening.
Om nog maar over die underdosed crap te zwijgen waar dit hele forum op draait.

Je weet overduidelijk niet hoe het werkt maakt niet uit hoeveel testosteron je neemt je Natuurlijke Testosteron ligt altijd voor een groot deel plat..... na de kuur er is zelfs een kleine risico dat dit voor altijd zo zou zijn in een klein groepje mensen daarom moet iedereen heel goed nadenken voor die kuurt je Testosteron ligt altijd plat tot na de PCT soms tot nog wel een paar weken erna
 
Laatst bewerkt:
Dus ik weet overduidelijk niet hoe het werkt omdat ik voorstander ben van 350 over 250?
 
Als je 250 goed vindt dan zou je met 350 niet al te veel problemen moeten hebben en al zeker geen onzin vinden.
Ik ben voorstander van laag te beginnen en vind 250 geen onzin maar voor die dosis leg ik mijn test niet plat.
Ieder zijn mening.
Om nog maar over die underdosed crap te zwijgen waar dit hele forum op draait.
Je bent 21 zie ik, haha.

peaceoutbi

Wat heeft de leeftijd met ervaring te maken debieltje ik train al vanaf mijn 13e ja ik ben zeker te vroeg begonnen qua leeftijd maar zelfs Natural was ik 2 keer zo groot als jou dus kom niet blij doen aub gedraag je ook naar je leeftijd dan als je niet eens kritiek kunt hendelen? Waar nogmaals advies bij word gegeven ik heb voordat ik überhaupt anabolen nam eerst 2,5 jaar zoveel mogelijk gestudeerd en wil hier mijn beroep van maken ik neem het niet zomaar voor de looks, jij weet niet eens hoe je een Testosteron kuurtje neemt en vind winstrol een kut drug waarbij je een slechte look krijgt? En Proviron niet??;Ik weet niet wat voor onzin jij loopt te lullen maar Winstrol en Proviron zijn bijna het zelfde qua look als je meer als 25MG provi neemt
 
Hoi allemaal!

Effe kort samen gevat, ik train sinds 2015 en heb in 2018 zo goed als het hele jaar in een ziekenhuisbed gelegen door meerdere hernia’s en bijkomende rugproblemen!

Dat ter zijde ben ik uiteraard terug beginnen trainen begin 2019 en heb vind ik zelf een heel moeilijk lichaam als het komt op vetverlies! Mijn voeding zit goed en ben ik ook strikt op!
Een maand geleden heb ii een body-scan laten uitvoeren en ik woog toen 97kg waarvan 70kg spiermassa en 20% bodyfat ik ben 1m83! Ik train 5-6 per week soms 2x daags gesplitst in cardio en kracht.
Nu had ik graag januari 2020 gestart met men aller eerste kuur! Ik heb het idee op men spiermassa sneller te laten toenemen zodat men bodyfat ook sneller daalt!

Ik had het idee om test Enanthaat te gebruiken gecombineerd met winstrol.
Mijn idee is dit 12weken te doen met 2weken nakuur
Wat is jullie mening hierover? Zou ik dit doen als eerste kuur met men huidige bodyfat? En hoeveel test zou ik wekelijks gebruiken?
Winstrol dacht ik aan 6weken 50mg en 6weken 100mg oraal dus. Ik zou ook aromasin gebruiken voor ongewenste effecten uit te sluiten.
Nakuur 2 weken Nolva.

Graag jullie mening/advies hierover!

Alvast bedankt!

Hoeveel Test wil je nemen? ik denk dat je met die Dose Winstrol geen Anti oestrogeen hoeft te gebruiken met 250/500MG het werkt namelijk lichtelijk als Anti E dacht ik? maar zekers aan te raden wel in huis te hebben mocht je pech hebben en toch een vochtbal worden er zijn mensen die gewoon pech hebben haha
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel Test wil je nemen? ik denk dat je met die Dose Winstrol geen Anti oestrogeen hoeft te gebruiken met 250/500MG het werkt namelijk lichtelijk als Anti E maar zekers aan te raden wel in huis te hebben mocht je pech hebben en toch een vochtbal worden er zijn mensen die gewoon pech hebben haha
Zal ik doen
 
Even voor ts.
Het is echt beter om eersr je vet% te verrlagen.
Voeding is essentieel en als je dat en training op orde hebt en je vet% verlaagd dan kan je kuren overwegen.
Maar als je t goed doet zou dat nog wel dik 1 -2 jaar minimaal weg zijn.

Kijk voor je voeding eens hier in de link.
 
Verstandig!

Hoe ziet je voeding er momenteel uit? Wellicht kunnen we je daarmee op weg helpen.
Ik zit nu rond de 1700kcal per dag 60% en dan 20-20. Alle dagen cardio. Ik heb gewoon precies hardnekkig vetlaagje gekregen in mijn blessuretijd die niet weg wil.
 
op 1700 kan je niks opbouwen.
 
Ik zit nu rond de 1700kcal per dag 60% en dan 20-20. Alle dagen cardio. Ik heb gewoon precies hardnekkig vetlaagje gekregen in mijn blessuretijd die niet weg wil.

Weeg je alles af? Gokken kan gewoon bijna niet zonder ervaring je zult je verbazen hoeveel kcal die extra 25 gram per maaltijd die je door de vingers ziet aan het eind van de dag op brengt. 100 gram pinda's bijvoorbeeld is al 600+ Kcal bijvoorbeeld en ziet eruit als niks. Sausjes hebben ook mega veel calorieen zo'n klein kut bakkie van de mac al 120 haha nou tel je calorieën maar op aan het eind van de week en je zult er achter komen dat je eigenlijk niet op dieet was of je schildklier is echt behoorlijk naar de klote haha.

Succes verder:)
 
op 1700 kan je niks opbouwen.

Doel is dan ook vetverlies.

@ts post je voeding eens, op 1700 val je echt wel af... waarschijnlijk cheat je te veel of klopt je berekening niet.
 
Back
Naar boven