flip van hout
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou persoonlijk ook zoiets doen voor een 2de kuur. Je kan op het eind ook nog anavar overwegen ipv winny. 4 weken voor je nakuur start, beginnen met var, kom je er hard uit. Daarnaast kan je eerst de test en tren laten werken en als dit al goed genoeg gaat, kan je altijd overwegen om de winny/var eruit te laten op het eind.
Ben er achtergekomen dat ik tegen die tijd dat ik me volgende kuur wou doen, dat ik geen 12 weken te tijd heb.
Ben dus van plan om met korte esthers te gaan werken.
Had dit in gedachten:
Week 1tm6 test-p 100 mg eod
Week 1tm6 tren-a 75 mg eod
Week 1tm6 hcg 500iu
Week 8tm11 arofix 1 tab
Laaat me weten wat jullie ervan vinden?
Dosering goed of te laag?
Yo kerel, prima alternatief op tren a is NPP, weinig tot geen vocht. Is korte erster DK. Kan je zelfs nog lekker mee in VP dalen.
Prima alternatief voor tren, herstel stuk beter en sides helemaal. ik zelf had nergens last van behalve kleine dip die hou je toch altijd. Prima te doen met test prop of sust met sust zou ik e3d doen met prop eod.
oja zet je post in post 1 ff hier onderaan dan kan iedereen het lezen, veel gaan gelijk naar laatste pagina.
Waarom zou je op deca beter herstellen dan op tren? Tren is heftiger, maar qua herstel op je axis maakt het geen verschil denk?
Ben er achtergekomen dat ik tegen die tijd dat ik me volgende kuur wou doen, dat ik geen 12 weken te tijd heb.
Ben dus van plan om met korte esthers te gaan werken.
Had dit in gedachten:
Week 1tm6 test-p 150 mg eod
Week 1tm6 tren-a 75 mg eod
Week 1tm6 hcg 500iu
Week 7tm10 arofix 1 tab
Laaat me weten wat jullie ervan vinden?
Dosering goed of te laag?