AndroidHealthClinic

Advies 2e kuur

Je kan ook kickstart weglaten en een frontload test zetten, en dan 200mg tren ernaast. En je kan ook nog proviron ernaast laten lopen 50mg pd

• Topic Starter Topic Starter
Indd, dat is ook een optie.

Als ik een frontload pak, zou ik mijn winny door kunnen schuiven naar de laatste 5 weken.

Of vinden jullie dat teveel voor een 2e kuur?

Ik zou persoonlijk ook zoiets doen voor een 2de kuur. Je kan op het eind ook nog anavar overwegen ipv winny. 4 weken voor je nakuur start, beginnen met var, kom je er hard uit. Daarnaast kan je eerst de test en tren laten werken en als dit al goed genoeg gaat, kan je altijd overwegen om de winny/var eruit te laten op het eind.

Ik zou persoonlijk ook zoiets doen voor een 2de kuur. Je kan op het eind ook nog anavar overwegen ipv winny. 4 weken voor je nakuur start, beginnen met var, kom je er hard uit. Daarnaast kan je eerst de test en tren laten werken en als dit al goed genoeg gaat, kan je altijd overwegen om de winny/var eruit te laten op het eind.

Je heb helemaal gelijk. Het wordt ook ff aankijken hoe het gaat.

Eerst nog ff herstellen van me 1e kuur.

winny lekker weglaten man niet te veel shit tog, frontload en 200 mg tren is al een beste kuur tog lekker simpel. Probeer nu wat anders dus die proviron

Ben er achtergekomen dat ik tegen die tijd dat ik me volgende kuur wou doen, dat ik geen 12 weken te tijd heb.

Ben dus van plan om met korte esthers te gaan werken.
Had dit in gedachten:

Week 1tm6 test-p 150 mg eod
Week 1tm6 tren-a 75 mg eod
Week 1tm6 hcg 500iu

Week 7tm10 arofix 1 tab

Laaat me weten wat jullie ervan vinden?
Dosering goed of te laag?

Laatst bewerkt:
Niemand? X

Ben er achtergekomen dat ik tegen die tijd dat ik me volgende kuur wou doen, dat ik geen 12 weken te tijd heb.

Had dit in gedachten:

Week 1tm6 test-p 100 mg eod
Week 1tm6 hcg 500iu

Week 8tm11 arofix 1 tab

ik zou de test p op 150mg zetten en de tren a op 100mg,de tren a van de chinees is 100mg per ml
nakuur inzetten vanaf wk 7-10

Kan zelf niet aan de chinese komen, die van mij is gedoseerd op 75 mg/ml.

Even een vraagje, na hoeveel weken na de kuur zou je kunnen droogtrainen?
Ivm de gains die je anders verliest.

zoiezo wachten tot je eigen hormonen weer weer up to date is.......misschien een maand of 3 denk ik

Okee, dat wordt ff wachten dan

Edit 10-11-2001

Yo kerel, prima alternatief op tren a is NPP, weinig tot geen vocht. Is korte erster DK. Kan je zelfs nog lekker mee in VP dalen.

Prima alternatief voor tren, herstel stuk beter en sides helemaal. ik zelf had nergens last van behalve kleine dip die hou je toch altijd. Prima te doen met test prop of sust met sust zou ik e3d doen met prop eod.

oja zet je post in post 1 ff hier onderaan dan kan iedereen het lezen, veel gaan gelijk naar laatste pagina.

Yo kerel, prima alternatief op tren a is NPP, weinig tot geen vocht. Is korte erster DK. Kan je zelfs nog lekker mee in VP dalen.

Prima alternatief voor tren, herstel stuk beter en sides helemaal. ik zelf had nergens last van behalve kleine dip die hou je toch altijd. Prima te doen met test prop of sust met sust zou ik e3d doen met prop eod.

oja zet je post in post 1 ff hier onderaan dan kan iedereen het lezen, veel gaan gelijk naar laatste pagina.

Waarom zou je op deca beter herstellen dan op tren? Tren is heftiger, maar qua herstel op je axis maakt het geen verschil denk?

Waarom zou je op deca beter herstellen dan op tren? Tren is heftiger, maar qua herstel op je axis maakt het geen verschil denk?

ik doelde meer op mentaal herstel dan Fysiek herstel. Misschien wat onduidelijk van mij. Verder duurde mijn herstel op tren a 6 weken langer dan mijn herstel op NPP 6 weken. tren duurde echt wel ff voordat ik me weer echt goed voelde zeg maar

Laatst bewerkt:
mjah als je mentaal je verrot voelt, herstel je lichamelijk ook slechter => stress. Dus dat kan wel kloppen idd.

Had dit in gedachten:

Week 1tm6 test-p 150 mg eod
Week 1tm6 hcg 500iu

Week 7tm10 arofix 1 tab

Nee is prima zo bro. Is je tweede kuur dus hier ga je echt wel op knallen

Boys vergeten bij te melden, wil voor lange esthers gaan.

Sorry.

Er is iets geanuleerd in me planning waardoor ik meer tijd heb.

Thnx voor reacties!

En wil je nou wel of geen tren gaan nemen?

Ik vond je eerste kuurvoorstel prima

Primo of mast met test als je geen tren wil.

Terug
Naar boven