Hallo .
Ik heb toch al enkele weken op dit forum rondgekeken & heb mij nu toch eens lid gemaakt om toch wat advies te vragen , dat lijkt me het verstandigst denk ik
.
Ik ben net 23 geworden en train al 1,5 jaar naturel , heb zo'n 7,5 kg in die tijd bijgekomen , mss niet veel in jullie ogen , daar heeft ieder z'n mening over.
Ik probeer zoveel mogelijk op m'n voeding te letten , wat ni altijd makkelijk is maar ik geef niet op .
.
Nu mijn vraag is , ik zou een eerste kuurtje willen starten , maar ik twijfel eerlijk gezegd welke kuur ik zou nemen .
Er is mij al aangeraden voor een kuur Deca/susta te nemen , maar na nader opzoek werk twijfel ik nog , zou Test. niet beter zijn ? Of iets anders ?
Hiervoor vraagk ik om jullie meningen / adviezen
MVG
Ik heb toch al enkele weken op dit forum rondgekeken & heb mij nu toch eens lid gemaakt om toch wat advies te vragen , dat lijkt me het verstandigst denk ik
.Ik ben net 23 geworden en train al 1,5 jaar naturel , heb zo'n 7,5 kg in die tijd bijgekomen , mss niet veel in jullie ogen , daar heeft ieder z'n mening over.
Ik probeer zoveel mogelijk op m'n voeding te letten , wat ni altijd makkelijk is maar ik geef niet op .
.Nu mijn vraag is , ik zou een eerste kuurtje willen starten , maar ik twijfel eerlijk gezegd welke kuur ik zou nemen .
Er is mij al aangeraden voor een kuur Deca/susta te nemen , maar na nader opzoek werk twijfel ik nog , zou Test. niet beter zijn ? Of iets anders ?
Hiervoor vraagk ik om jullie meningen / adviezen
MVG

, en dan is dat nog vroeg genoeg vind ik...
. & wat betreft of ik karakter heb om te blijven door trainen .. Die is er zeker .. Ik wil niet anders doen ^^