tien à twaalf weken had ik in gedachten .test e deca is n mooie kuur om te beginnen zou k m laag doseren om te kijken hoe je lichaam erop reaggeert dus: test e 250mg pw en deca 200mg pw
hoe lang wil je eigenlijk kuren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tien à twaalf weken had ik in gedachten .test e deca is n mooie kuur om te beginnen zou k m laag doseren om te kijken hoe je lichaam erop reaggeert dus: test e 250mg pw en deca 200mg pw
hoe lang wil je eigenlijk kuren?
Ik zie dat je er merendeels tegen bent en snap je ergens wel .. Het is niet dat ik 'tam' ben om op m'n voeding te letten , ik doe het welja zal van test e alleen ookwel groeien...
zeker als 1e kuur, je zal ook n sneller herstel hebben ipv deca erbij te nemen,
maar alsjet mij vraagt train nog n jaartje of 2 jaar naturel met aangepaste voeding, ja gaat toch geen aanslag plegen op je lichaam terwijl je nog in een fase zit dat je makkelijk naturel opbouwt maar gwn niet vooruit gaat omdat je te tam bent om op je voeding te letten, iedereeeen heeft werk en een druk priveleven hoor, je kan je overal voorzien van eten om op te groeien...
maar als je dan toch perse wilt kuren omdat je niet op je voeding wilt letten, wat ik dus niet ok vind, neem dan test zonder deca, zeeeker als je van plan bent nog te kuren, dan knal je nog eens zo hard als je de 2 e kuur test en deca doet, geloof me van test alleen MIST goede voeding zal je aardig wat opbouwen...
, maar niet altijd evengoed
. Ik snap je kijk hierop & respecteer da ook , maar toch twijfel ik nog steeds wat ik zou doen .. Ik werk had voor resultaat te krijgen , en ga het ook blijven doen , maar iedereen heeft soms wel eens een duwtje nodig , niet ?
.Ik zie dat je er merendeels tegen bent en snap je ergens wel .. Het is niet dat ik 'tam' ben om op m'n voeding te letten , ik doe het wel, maar niet altijd evengoed
. Ik snap je kijk hierop & respecteer da ook , maar toch twijfel ik nog steeds wat ik zou doen .. Ik werk had voor resultaat te krijgen , en ga het ook blijven doen , maar iedereen heeft soms wel eens een duwtje nodig , niet ?
.

stel dat je toch niet optimaal weet hoe en wat en dat je door deca mega gaat opblazen, dan zal die 18%vp van jouw je daar zeker niet bij helpen, hou het gewoon simpel de eerste keer, test op 500 mg en ff ervaren hoe je reageert hierop.
18 % vp?Merci voor u hulp allesinds !idd, een duwtje om de moed niet op te geven, nouja, ik ben er wat tegen omdat je nog niet lang genoeg traint , je kan nog zovele naturel gainen, maarja, als je van plan bent het te doen, wie ben ik dan je tegen te houden
als je het perse gaat doen, neem dan test enanthaat voor 10 a 12 weken en aub, let tijdens de kuur tot in de puntjes op je eten, dan knal je nog eens zo hard...
laat die deca voor later, hou het simpel, voor eerste kuur is test only goed...
succes man
, ik ga der zoiezo nog keer goe over nadenken over het nog even verder naturel trainen
. 18 % vp?
---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------
foutje my bad! wil gewoon zeggen deca en een vp dat niet ideaal is, zal je een mooi rond gevoel geven als niet alle punten optimaal zijn, natuurlijk ieder lichaal is anders, maar we mogen aas niet onderschatten
18 % vp?
---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------
foutje my bad! wil gewoon zeggen deca en een vp dat niet ideaal is, zal je een mooi rond gevoel geven als niet alle punten optimaal zijn, natuurlijk ieder lichaal is anders, maar we mogen aas niet onderschatten
Idd , maar ik was op de hoogte dat je vn deca heel wat opblaast , daarom " MOEST " ik de beslissing nemen om een kuur te doen , zal het dan ook wel Test E only zijn + een goede voeding die ik elke dag goed opvolg ^^ .

Je zal me nooit zien zeggen dat mijn voeding 'perfect' zit , wnt soms heb ik het echt wel moeilijk om dit goed te onderhouden , merendeels door mijn werk , priveleven enz.. Het trainen daarintegen zit wel goed , ik zal nooit een dag overslaan & weet ook wnr ik een rustdag nodig heb of moet nemen. Doorgaan doe ik zoiezo .. , wat vind je vn test e + deca ?
mvg
Ga ik ook doen héhé , want vind zelf ook : het is niet niks waar je aan begint héZou in jou geval nog even wachten 1 a 2 maandjes goed nadenken en dan pas een besluit nemen.
Je twijfelt zelf ook geef je aan en over 1 a 2 maandjes bestaan er nog steeds AAS, heeft geen haast toch?
Goed inlezen!
. Daarom zeker nog eens goed nadenken enzo , but i'll keep you posted , en als ik de Test eth kuur ga doen , zet ik de vooruitgang wil in een topic ect ..