MuscleMeat

Advies eerste kuur

Tricepsmaster

Novice
Waardering
3
Hey beste denk eraan eerste kuurtje te doen.stats 1.75m 83kg 17bf 33j.
Vroeger jaren getraind na enkele jaren gestopt terug een jaartje bezig.
Ben wel van plan om nog wa verder te Cutten tot ik 75kg weeg ofzo voor ik kuurtje ga doen.Zou een kuur willen doen waarbij ik min 5kg spieren pak zonder blijvende side efects.prikken is ok voor mij.iemand voorstel voor goed kuurtje met nakuur en middelen die je moet klaarliggen hebben.Zelf dacht ik test only.maar ben ook wel bang van side zoals gyno en hartkwalen enzo
Veel eten is voor mij geen probleem.Cutten is moeilijker voor mij.mvg
Mvg

Waarom staat deze bij kuurlogs ?!

Vp droppen en als je zo nodig wilt kuren gewoon beginnen op 500mg test e ew. 8-10 weekjes prikken, 2 weken niks en nakuren op 20mg nolva is voldoende.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry mannen.lang niet meer op forum gezeten.En foutje maakt toch iedereen eens he.:)
Thanks voor de info

Sorry mannen.lang niet meer op forum gezeten.En foutje maakt toch iedereen eens he.:)
Thanks voor de info

Kan gebeuren maar het gebeurd de laatste tijd haast elke dag wel eens ;)

Vanwaar de schrik voor hartfalen ? Heb je daar aanleg voor of bedoel je gewoon in het algemeen ?

• Topic Starter Topic Starter
Geen aanleg voor.gewoon int algemeen.tijdelijke si des vind ik ok.maar zou er graag geen blijvende schade aan overhouden.

Dat is de overweging die je zelf moet maken idd. Goed verdiepen, ups en downs naast elkaar leggen en besluiten of je daar vrede mee kan hebben. Het is natuurlijk wat serieuzer dan een eiwitten shakeje :p

500mg test tot je 1 vial op hebt en als je gezond bent zal het met je hart wel meevallen. Nakuur aan de chlomid max 25mg.

Ps: Kan er niet een sticky gemaakt worden voor mensen die een 1e kuur beginnen en 100 keer dezelfde vragen gesteld worden terwijl deze makkelijk te vinden zijn en iedereen het wel redelijk eens is hoe een 1e kuur eruit zou moeten zien :-)

500mg test tot je 1 vial op hebt en als je gezond bent zal het met je hart wel meevallen. Nakuur aan de chlomid max 25mg.

Ps: Kan er niet een sticky gemaakt worden voor mensen die een 1e kuur beginnen en 100 keer dezelfde vragen gesteld worden terwijl deze makkelijk te vinden zijn en iedereen het wel redelijk eens is hoe een 1e kuur eruit zou moeten zien :-)

Dat lezen ze toch niet :) Net zoals er vaak naar bronnen wordt gevraagd terwijl duidelijk staat dat dat verboden is...

Dat lezen ze toch niet :) Net zoals er vaak naar bronnen wordt gevraagd terwijl duidelijk staat dat dat verboden is...

ginger.PNG

als je bang bent voor je gezondheid moet je niet gaan kuren.

Haha die veel eten voor mij is geen probleem cutten is moeilijker doet het hem :roflol:

500mg test per week 8-10 Weken. Waarom mensen geen Anti-e aanbevelen begrijp Ik niet. Je oestrogeen gaat hoog zijn zelfs als je geen symptomen heb, en hoog oestrogeen is niet goed voor je. 12.5mg aromasin EOD en blood work doen om te zien of het genoeg, teveel of te weinig is.

500mg test per week 8-10 Weken. Waarom mensen geen Anti-e aanbevelen begrijp Ik niet. Je oestrogeen gaat hoog zijn zelfs als je geen symptomen heb, en hoog oestrogeen is niet goed voor je. 12.5mg aromasin EOD en blood work doen om te zien of het genoeg, teveel of te weinig is.
omdat sommige mensen geen voorstander zijn van nog meer middelen slikken die ook niet goed voor je zijn als het helemaal niet nodig is.

en een te hoog testosteron is ook niet goed voor je dus wat kan je beter dan doen helemaal niet kuren.

Hoog oestrogeen heeft een direkte associatie met bloed klotten die dodelijk kunnen zijn. Kuren is natuurlijk nooit 100% veilig, maar waarom niet het risico minimaliseren? Sorry als mijn spelling niet helemaal klopt, woon al 15 jaar in de VS en schrijf niet veel nederlands.

Hoog oestrogeen heeft een direkte associatie met bloed klotten die dodelijk kunnen zijn. Kuren is natuurlijk nooit 100% veilig, maar waarom niet het risico minimaliseren? Sorry als mijn spelling niet helemaal klopt, woon al 15 jaar in de VS en schrijf niet veel nederlands.

hoe dan? 'dik bloed' kwam toch door de verhoging van rode bloedcellen, wat door de test komt?
ik vind ook niets over hoog oestrogeen en verhoogde bloedplaatjes

Terug
Naar boven