Hey mensen,
Mijn doelstelling is massa opbouwen. Na verschillende trainschema's te hebben gehad ben ik nu 4 maanden zo bezig:
Ma Borst: + buik + 300 kc cardio voor de cut
Di Triceps + benen + 300 kc cardio voor de cut
Wo Rust/cardio
Do Schouders + 300 kc cardio voor de cut
Vrij Rug + biceps +onderarmen + 300 kc cardio voor de cut
Za Rust
Zo Rust
Ik doe gemiddeld 6 tot 8 oefeningen, 4 sets per oefening, 8 herhalingen per set, 80-100% intensiteit, 20-30 seconden rust tussen de sets.
Nu heb ik hier flink wat kritiek opgekregen in de sportschool. Zij zweren plechtig spiergroepen te combineren zodat je alles dubbel hebt gehad in een week tijd. Zij zeggen max 4 oefeningen per spiergroep, maximaal gewicht, minimaal 6-8 herhalingen om mijn doelstelling te halen.
Ben ik dan echt zo verkeerd bezig
Hoe trainen jullie big guys dan? Ik weet dat iedereen andere theorieën heeft en doelstellingen.
Thnx mensen...!
Mijn doelstelling is massa opbouwen. Na verschillende trainschema's te hebben gehad ben ik nu 4 maanden zo bezig:
Ma Borst: + buik + 300 kc cardio voor de cut
Di Triceps + benen + 300 kc cardio voor de cut
Wo Rust/cardio
Do Schouders + 300 kc cardio voor de cut
Vrij Rug + biceps +onderarmen + 300 kc cardio voor de cut
Za Rust
Zo Rust
Ik doe gemiddeld 6 tot 8 oefeningen, 4 sets per oefening, 8 herhalingen per set, 80-100% intensiteit, 20-30 seconden rust tussen de sets.
Nu heb ik hier flink wat kritiek opgekregen in de sportschool. Zij zweren plechtig spiergroepen te combineren zodat je alles dubbel hebt gehad in een week tijd. Zij zeggen max 4 oefeningen per spiergroep, maximaal gewicht, minimaal 6-8 herhalingen om mijn doelstelling te halen.
Ben ik dan echt zo verkeerd bezig
Hoe trainen jullie big guys dan? Ik weet dat iedereen andere theorieën heeft en doelstellingen.Thnx mensen...!

??