Fitness Seller

Advies gevraagd test e - stromba - clen

Bezoekers in dit topic

Dimaggio

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2004
Berichten
911
Waardering
4
Ik zit al een tijdje op dit forum, lees veel en weet echt wel het een en ander maar toch even jullie advies gevraagd omdat iedereen een andere mening heeft en ik nu van een aantal een reactie wil horen.

Ik heb de volgende middelen: (doel is droge massa en wat minderen in vet%)
10 weken Test e 250mg pw
5 weken stomba 50mg pd
Clen 2 weken op 2 weken af tot gewenst resultaat
Daarnaast heb ik momenteel al lichtjes last van gyno en weet ik dat ik daar gevoelig voor ben dus heb ook arimidex in huis en uiteraard nolva.

Mijn plan is:
week 3 - 13 test e 250mg pw
week 1 - 5 stroma 50mg pd
week 1 - ? clen 20 40 60 ng pd (2 weken op 2 weken af)

ik merk nu na de eerste week 50mg stromba en 20 / 40ng clen dat mijn gyno wat erger wordt.
(dat kan ook door het warme weer komen wat ik elk jaar heb, want de gyno zit er al zo'n 5 jaar)
Ik heb ook al een scan laten uitvoeren bij de chirurg en die vertelde me ook dat de klier opgezet was

Mijn fysiek is in 1 week best wat beter geworden (harder en mooier gedefinieerd) maar twijfel nog steeds
of ik de test erbij moet gaan zetten. Natuurlijk kan ik vanaf week 1 arimidex erbij nemen maar wat zeggen jullie?

Kuur aanpassen? iets anders erbij zoals masteron?

Ik hoor het graag
 
test vanaf week 1, 20-40mg nolva nemen tot het weg/ verbeterd is
 
Test vanaf week twee was eigenlijk de planning, maar dat is maandag en ik wilde hier eerst de reacties afwachten. vandaar dat ik week 3 aangeef. Arimidex niet doen doen? Nolva en ari samen een optie?
 
Test vanaf week twee was eigenlijk de planning, maar dat is maandag en ik wilde hier eerst de reacties afwachten. vandaar dat ik week 3 aangeef. Arimidex niet doen doen? Nolva en ari samen een optie?
ari en nolva kan, maar als het met nolva alleen kan, why not?
denk dat nolva een betere keus is omdat het zich bindt aan de receptoren in de borst( waar je gyno dus zit) en arimidex niet
 
Test zou ik er persoonlijk zo snel mogelijk bij zetten.

Nolva nemen tegen de gyno, en als het niet verbetert desnoods arimidex er preventief naast slikken. Zo bezet je niet alleen de oestrogeen gevoelige receptoren, maar leg je ook een groot deel van de oestrogenen plat

Nolva 20mg ed zou ik doen. Eventueel arimidex ernaast op 0,5mg eod
 
Je winstrol verlagen en mast erbij. Je test op 250mg zo lang doortrekken heeft ook geen nut.
 
Winstrol eruit, mast toevoegen, arimidex nooit gebruiken en de clen zo laten. Mocht het nu niet wegtrekken (dit gebeurd snel als je het zo doet) kun je voor een korte tijd 40mg nolva gebruiken.
 
Oké
Ik heb nu vanaf week 2 250mg test gezet.
Winstrol op 40mg gezet

Ari heb ik preventief liggen en
Nolva bij de hand voor als ik merk dat het erger gaat worden. Dat neem ik dan op 20mg pd.

Mast kan ik erbij zetten maar ik kan ook test op 500 gaan nemen voor nog 9 weken

Het was niet de bedoeling om veel massa te gainen maar om op 8 a 10% uit te komen.

Ik zit nu op zo'n 13%

En cools:
250mg heeft geen nut? Of zoieso test niet zonder mast? Wat bedoel je precies?

Ik zou mast alleen nemen voor de a:e verhouding op 200mg
 
Laatst bewerkt:
Je zet 10 weken 250mg test geef je aan. Maar neemt maar 5 weken winstrol. Die 5 weken test e only op 250mg zijn nutteloos.

Mast zou ik erbij doe als de verlaging van winstrol niet helpt. Ik zou 20mg winstrol dan nemen en 200mg mast erbij.
 
Je zet 10 weken 250mg test geef je aan. Maar neemt maar 5 weken winstrol. Die 5 weken test e only op 250mg zijn nutteloos.

Mast zou ik erbij doe als de verlaging van winstrol niet helpt. Ik zou 20mg winstrol dan nemen en 200mg mast erbij.
Idd, beter die 5 weken op 500 test doorknallen haha :p
Ikzelf ben geen voorstander van orals. Had enkel test mast gedaan.
 
Je zet 10 weken 250mg test geef je aan. Maar neemt maar 5 weken winstrol. Die 5 weken test e only op 250mg zijn nutteloos.

Mast zou ik erbij doe als de verlaging van winstrol niet helpt. Ik zou 20mg winstrol dan nemen en 200mg mast erbij.

Test e op 250mg zijn de meningen over verdeeld. Ik heb nooit eerder test e gehad dus wilde op deze dosis beginnen. Wat als ik de dosis vanaf nu verhoog naar 500mg pw

Dan de volle 10 weken 20mg winstrol en 200mg mast? Zou dat dan nog voldoende zijn? Liever laat ik de ari en nolva erbuiten tijdens de kuur.

PS> waarom vindt je 250mg nutteloos? Te lage dosering?
 
Test e op 250mg zijn de meningen over verdeeld. Ik heb nooit eerder test e gehad dus wilde op deze dosis beginnen. Wat als ik de dosis vanaf nu verhoog naar 500mg pw

Dan de volle 10 weken 20mg winstrol en 200mg mast? Zou dat dan nog voldoende zijn? Liever laat ik de ari en nolva erbuiten tijdens de kuur.

PS> waarom vindt je 250mg nutteloos? Te lage dosering?

Je hoeft test niet te verhogen. Het gaat om het totaal aan aas, dus gewoon andere compound erbij zoals primo of mast (aromatiseert niet, dus niet teveel oestrogeen). En veroorzaakt geen gyno zoals winstrol vreemd genoeg wel kan doen.

250mg test is een te lage dosering inderdaad voor optimale anabole werking in verhouding tot dosering (onnodig onderdrukken van eigen aanmaak, kan je in je herstel zo verliezen weer). 500mg test raad ik nooit aan ivm te hoog oestrogeen en al zeker geen winstrol 10 weken.

Ik zou gewoon voor test-mast combi gaan voor 6-8 weken. Dus geen orals erbij of anti-e's. Als je al 250mg test only wil doen, zou ik gewoon de winstrol laten vallen ivm je gyno.
 
Laatst bewerkt:
Update (week 4 nu)

Gek genoeg is m'n gyno minder geworden door de winstrol naar 20mg te verlagen. Test nog op 250. Clen nu twee weken niet gehad. Vanaf deze week weer twee weken

Ik eet clean en moet zeggen dat m'n fysiek er goed op vooruit is gegaan. Dus ik laat het zo even voor wat het is

De volgende keer zal ik test mast 250 / 200 proberen op 8 weken.

Nog 6 weken te gaan (test)
2 weken clen 60ng
4 weken winstrol 20mg

Vet pecentage is van 14 naar 12 gegaan en gewicht 3 kg erbij

Hoop nog 3 kg te pakken en vet naar de 10 te krijgen. Lijkt me een mooi resultaat toch?
 
In week 4 zitten, 2% vet verloren zijn & 3kg gegaind hebben is al een mooi resultaat. Gaat tot nu toe goed, keep it up :thumbs:
 
Ik zal over twee weken nog een update posten als ik twee weken clen op 60 gehad heb. Ik denk dat ik het opvoer naar 80 volgende week
 
Heb in eenzelfde situatie goede ervaringen gehad met 10mg aromasin + 10mg-20mg nolvadex ernaast. Nolvadex eruit zodra de gyno weg is/de tepel niet meer gevoelig is en de aromasin gewoon doorzetten. Je gebruikt geen hCG?
 
Heb in eenzelfde situatie goede ervaringen gehad met 10mg aromasin + 10mg-20mg nolvadex ernaast. Nolvadex eruit zodra de gyno weg is/de tepel niet meer gevoelig is en de aromasin gewoon doorzetten. Je gebruikt geen hCG?

Nee geen HCG...
Nolva en Ari tot nu toe nog niet genomen omdat mijn gevoel zegt dat het niet erger wordt. Zodra ik het gevoel heb dat m'n gyno erger wordt dan Nolva erbij tot het weer weg is.

Tot nu toe (begin week 5) nog steeds +3 kg en -3% vet ongeveer

Merk wel dat m'n schouders gevoelig worden tijdens het trainen. Vooral na bench pressen. Wss door de winstrol
 
Back
Naar boven