XXL Nutrition

Advies gevraagd (Vetpercentage, probleemgebieden)

BMG

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
108kg
Vetpercentage
27%
Beste beste beste leden.:D
Na een lange afwezigheid ben ik weer terug op het forum. Ik heb een tijd geleden mijzelf aangemeld op deze site. Tot mijn verbazing zie ik dat ik qua gewicht op hetzelfde zit (waarschijnlijk nu een ander vetpercentage (zichtbaar dikker rondom probleemgebieden), maar goed).

Mijn stats:
Lengte: 1.81 cm
Vetpercentage: 26%
Probleemgebieden: Bovenbenen en buik:(:(

Ik zou heel graag willen weten welke tips jullie hebben om hier (snel) verandering in te krijgen. Uiteraard het allerbelangrijkste voor mij is dat ik een gezonde leefstijl creëer voor mezelf die ik kan aanhouden..
Is er iemand die misschien kan helpen met een goed voedingschema? Ik merk namelijk dat ik hier niet goed in ben en kom er verder niet uit als ik op google zoek of via het forum...

Mijn doel is dus zsm de probleemgebieden aanpakken en dus overall fit worden. Ik wil vetverbranden zonder verlies van spiermassa. Ik begin trouwens deze week eindelijk weer bij de gym.

Op het moment is mijn voeding een chaos denk ik.
Ik eet dagelijks het volgende (tot zover):
Ochtend: 2/3 sneetjes bruin volkoren met jong kaas
Middag: 4 sneetjes bruin volkoren met jong kaas
Avond: Kippenpoten x 4 (oven), Pizza, Frituurwaren (Frikandellen/Mexicano etc) of iets anders, maar deze zijn de meest gebruikelijke momenteel.

Als tussendoortjes eet ik weleens: Katjang pedis nootjes, cashewnootjes of japanse mix.
Voorheen deed ik ook vaker in de avond even wat chips voor het avondeten. Inmiddels afgezworen.

Hoor het heeeeeel graag van jullie!

Mvg,
BMG:D

Laatst bewerkt:
meen je deze srs? je avondeten? Ik denk dat je zelf oud en wijs genoeg bent om zelf te beredeneren dat was je nu eet totaal niet binnen een gezonde levensstijl past. Af en toe pizza is geen probleem maat dit.

Als ik jou was zou ik zelf eens wat research gaan doen. wat verwacht je wat er nu gaat gebeuren. dat iemand je een uitgekauwd schema geeft voor voeding en training? Lees eens wat topics/stickies man.

https://www.google.nl/search?q=gezo...-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=HeugVKvvPMH_UvCxgbAL

Terug
Naar boven