XXL Nutrition

Advies gevraagd!

ijzerenrick

Cool Novice
Waardering
0
Beste mede-bb'rs,

Normaal gesproke laat ik mijn injecties altijd zetten door een vriend van mij. Maar omdat ik nu een grotere kuur ga doen wil ik ze zelf gaan zetten.
Het klinkt misschien kinderachtig, maar ik kan mezelf er niet toe zetten.

Hoe doe de meeste van jullie het?

- Gewoon een dart-beweging (klein aanloopje) maken en zetten of

het puntje van de naald op je huid zetten en doordrukken?

bedankt

het puntje van de naald op je huid zetten en doordrukken?

;)

Ik herinder me iets een spuit op de goeie hoogte aan de muur bevestigen en daar dan tegen aan lopen of rennen wat je maar wilt.

Weet niet meer wie dit gepost had???

• Topic Starter Topic Starter
waarom zijn er altijd mensen die niet gewoon een vraag kunnen beantwoorden. Ik vraag toch gewoon advies jongens

ik doe het zo :

zoek de goede plek
zet de naald er rustig tegen
maak dan een kleine "draaibeweging" met men wijsvinger en duim (waar de spuit tussen zit) en zit een beetje kracht
zo gaat ie er rustig en gecontroleerd in (**** this sounds so gay)

soit, zo doe ik het :D

Gewoon rustig erin drukken op de juiste plek met een schone naald, geen probleem toch.

zet men naald altijd in bovenkant bil
hou die klein beetje schuin naar boven
prikt hij er makelijker in vind ik
en dan rustig verder duwen;)

zelf zet ik alleeen in me schouder lekker makkelijk gewoon er in douwen

ik heb het geprobeerd. Alleen het aspireren lukt niet. Aspireren met twee vingers lukte me gewoon niet, omdat er zoveel druk op staat. Andere hier ook problemen mee?

Meer powerliften, dan lukt het je wel:P;)

1 ste keer moet ik bekennen, aspireerde ik ook niet....veels te bang maar wilde veels te graag.

zet ze altijd in benen/schouders.

rustig plekje uitzoeken, aaien en liefkoozende woordjes uitkramen en als je het niet verwacht...erin drukken en voila, ff rustig ademhalen en dan aspireren

succes

de dartmethode is ok, ik doe het altijd zo in het dijbeen. Gaat sneller en minder kans op weefselschade. (had ik ergens gelezen)

Klaas is erg voor injects in rug.
Ik las een topic waarbij hij de spuiten vast op de muur zette (lijm?) en er tegen aan liep!:eek:

nou doe regelmatig injects in mijn lats. best wel ok om te doen. beter dan borst iig

Dit is mijn probleem: De naald erin prikken is geen probleem. Maar zodra de naald erin zit, wordt ik meteen misselijk en begin ik licht te worden in mijn hoofd.
Hierdoor trek ik de naald er altijd gelijk uit, omdat ik ben bang dat ik flauwval met die naald in m'n reetje.

Ik ben er niet bang voor om mezelf te injecteren, maar hierdoor loopt het telekns mis.

Hebben meer mensen deze ervaring en wat eraan te doen??

Dit is mijn probleem: De naald erin prikken is geen probleem. Maar zodra de naald erin zit, wordt ik meteen misselijk en begin ik licht te worden in mijn hoofd.
Hierdoor trek ik de naald er altijd gelijk uit, omdat ik ben bang dat ik flauwval met die naald in m'n reetje.

Ik ben er niet bang voor om mezelf te injecteren, maar hierdoor loopt het telekns mis.

halve liter cola drinken voor je gaat injecteren :D

Effe een flinke blow roken of een paar pilsjes van te voren...:D

Je kan ook alvast gaan zitten als je bang bent voor het vallen.
Dan zou je hem in je been kunnen zetten. Kan je gemakkelijk aspireren ook.

Even doorbijten hoor!!

:D

als het zo erg is laat gewoon je vriend doen joh.

Terug
Naar boven