Hoelang je traint
Ik train al 2 jaar ongeveer, alleen wist ik nooit echt wat ik deed.
Wat je doel is
Mijn doel is om massa te kweken en vet te verliezen, vooral de onderbuik. ( wie kent het niet )
Waar je prioriteiten liggen
Mijn prioriteiten, armen, borst en onderbuik.
Beschikbare apparatuur
Op mijn sportschool heb ik de beschikking over apparaten en losse gewichten.
Beschikbare tijd
Ik zou als ik wil 7 dagen in de week kunnen trainen.
Ik heb het volgende schema gekregen van een kennis van mij, nu vraag ik mij af of dit schema voldoende is voor mijn doelstellingen.
( ik ben niet bekent met de namen van de oefeningen )
Training 1
Rug
Schouders
Buik
Training 2
Biceps
Triceps
Buik
Training 3
Benen
Borst
Buik
Nu zou ik graag willen weten of dit een goed schema is en of ik 3 dagen achter elkaar kan trainen. bijvoorbeeld: maandag dinsdag woensdag of moet er 1 dag tussen zitten.
Ook wil ik graag cardio gaan doen en dan het liefst cardio op de rustdagen van mijn bovenstaande schema.
Bijvoorbeeld.
KT Training 1 maandag
Cardio Training dinsdag
enz.
als ik elke dag om en om wil gaan doen heb ik de zondag als echte rustdag. is dit verstandig, of moet ik er 2 echte rustdagen van maken?
en dan mijn laatste vraag over massa kweken. ik lees hier en daar wat mensen doen, 3 x 10 herhalingen of setjes van 10 aflopend naar 8, 6, 6. wat kan ik nou het beste doen?
laatste tijd doe ik 10,8,6,6 is dit correct? bij elke set ga ik hoger in gewicht, voer ik dit correct uit?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik train al 2 jaar ongeveer, alleen wist ik nooit echt wat ik deed.
Wat je doel is
Mijn doel is om massa te kweken en vet te verliezen, vooral de onderbuik. ( wie kent het niet )
Waar je prioriteiten liggen
Mijn prioriteiten, armen, borst en onderbuik.
Beschikbare apparatuur
Op mijn sportschool heb ik de beschikking over apparaten en losse gewichten.
Beschikbare tijd
Ik zou als ik wil 7 dagen in de week kunnen trainen.
Ik heb het volgende schema gekregen van een kennis van mij, nu vraag ik mij af of dit schema voldoende is voor mijn doelstellingen.
( ik ben niet bekent met de namen van de oefeningen )
Training 1
Rug
Schouders
Buik
Training 2
Biceps
Triceps
Buik
Training 3
Benen
Borst
Buik
Nu zou ik graag willen weten of dit een goed schema is en of ik 3 dagen achter elkaar kan trainen. bijvoorbeeld: maandag dinsdag woensdag of moet er 1 dag tussen zitten.
Ook wil ik graag cardio gaan doen en dan het liefst cardio op de rustdagen van mijn bovenstaande schema.
Bijvoorbeeld.
KT Training 1 maandag
Cardio Training dinsdag
enz.
als ik elke dag om en om wil gaan doen heb ik de zondag als echte rustdag. is dit verstandig, of moet ik er 2 echte rustdagen van maken?
en dan mijn laatste vraag over massa kweken. ik lees hier en daar wat mensen doen, 3 x 10 herhalingen of setjes van 10 aflopend naar 8, 6, 6. wat kan ik nou het beste doen?
laatste tijd doe ik 10,8,6,6 is dit correct? bij elke set ga ik hoger in gewicht, voer ik dit correct uit?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

die legt het prima uit.