XXL Nutrition

Advies gevraagd

Jax

Cool Novice
Waardering
0
Jongens, ik ben 18 lentes jong. Ik ben 1.69 m ( Ik ben niet groot nee, maar ik ben er tevreden mee :D ) en ik weeg 65 kilo. Hoe ver kan ik komen zonder te hoeven gebruiken met mijn gewicht (niet te vet he) ? Vetpercentage zal nu rond de 11-12 % zijn. Ik train al een jaar serieus, altijd aan het bulken. Ik ben in een jaar tijd 12-13 kilo aangekomen, maar ik lees veel in deze topics :D dus wil ik weten wanneer ik (het beste) kan gaan gebruiken,

alvast bedankt

MVG JAX

ronde de 80kg+..... eerder niet.

Als jij denkt dat je aan je natuurlijke limiet zit en als je er zelf aantoe bent

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
ronde de 80kg+..... eerder niet.

je praat er wel makkelijk over maar 80 kilo bereiken met mijn lengte is niet zo gemakkelijk. Ik denk persoonlijk ook natuurlijk niet haalbaar. Ik denk dat ik rond de 70 kilo niet verder kan natuurlijk.

Wat denkt de rest?

Ik heb van mijn 16e tot en met nu (24e) gebruikt, zeker 2 keer kuren per jaar. Heb 1 tussenstop gehad van 2 jaar (clean dus). In die 2 jaar ben ik, met verandering van eetgewoonten en gebruik van kwalitatief goede supplementen, meer vooruitgegaan dan in al die jaren! Gebruik dus niet voor je alles, maar dan ook echt alles hebt uitgeprobeerd op het gebied van voeding en suppletie. Ook dit zal je een hoop geld kosten, maar je weet dan in ieder geval zeker wat voor jou het beste werkt, zonder daarvoor risico's te nemen. Als je pas 18 bent en nog zo weinig ervaring hebt, ben je nog LANG niet aan je natuurlijke limiet!! ;)

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Thnx Bro ! ;)

Train door en eet door. Ik ben zelf toen ik 19 jaar was, 15 kilo aangekomen in 10 maanden en mijn vet % ging van 10% naar 6%!

Vanaf 20 t/m 22 ben ik maar 2 kilo aangekomen en voornamelijk vet! Dus ik dacht dat ik op mijn natuurlijke limiet zat... nee dus!Ik de afgelopen 3 maanden ben ik 4 kilo aangekomen en mijn vet% is zelfs 2% omlaag gegaan. Ik denk dat ik nog zeker 3 a 4 kilo natuurlijk kan aankomen en pas over 2 maanden begin met mijn eerste kuur.

Als je 18 ben dat zit je nog lang niet op je natuurlijk limiet, je eigen test is volgens mij tot je 25ste zeer hoog en tot die tijd kan je natuurlijk goed groeien.

Zo zie je maar!!

Wel dit forum blijven volgen natuurlijk, want van de ervaringen van anderen kan je een hoop leren. Ook wat betreft voeding, training en suppletie.

En volhouden! ;)

Jax zei:
Jongens, ik ben 18 lentes jong. Ik ben 1.69 m ( Ik ben niet groot nee, maar ik ben er tevreden mee :D ) en ik weeg 65 kilo. Hoe ver kan ik komen zonder te hoeven gebruiken met mijn gewicht (niet te vet he) ? Vetpercentage zal nu rond de 11-12 % zijn. Ik train al een jaar serieus, altijd aan het bulken. Ik ben in een jaar tijd 12-13 kilo aangekomen, maar ik lees veel in deze topics :D dus wil ik weten wanneer ik (het beste) kan gaan gebruiken,

alvast bedankt

MVG JAX
Wanneer je er zelf klaar voor bent en aan enkele puntjes voldoet. Er zijn al enkele antwoorden gegeven die je een idee geven. Maar ik vind volgende puntjes toch wel nodig:

-Min 2.5-3 jaar intensieve training en optimale voeding
-Min 19-20 j oud (afhankelijk of je uitgegroeid bent, vroege pubertijd had ed)
-Als je geen pure ecto bent, +20 kg massa erbij natural (en dan liefst niet door slagroom te eten :))
-De nodige research hebben gedaan, hoe stoffen werken, hoe je ze gebruikt, ...
-Over een goede algemene gezondheid beschikken.

Lees ook dit als je het nog niet gedaan hebt: [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven