XXL Nutrition

Advies gevraagd

Jax

Cool Novice
Waardering
0
Jongens, ik ben 18 lentes jong. Ik ben 1.69 m ( Ik ben niet groot nee, maar ik ben er tevreden mee :D ) en ik weeg 65 kilo. Hoe ver kan ik komen zonder te hoeven gebruiken met mijn gewicht (niet te vet he) ? Vetpercentage zal nu rond de 11-12 % zijn. Ik train al een jaar serieus, altijd aan het bulken. Ik ben in een jaar tijd 12-13 kilo aangekomen, maar ik lees veel in deze topics :D dus wil ik weten wanneer ik (het beste) kan gaan gebruiken,

alvast bedankt

MVG JAX

ronde de 80kg+..... eerder niet.

Als jij denkt dat je aan je natuurlijke limiet zit en als je er zelf aantoe bent

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
ronde de 80kg+..... eerder niet.

je praat er wel makkelijk over maar 80 kilo bereiken met mijn lengte is niet zo gemakkelijk. Ik denk persoonlijk ook natuurlijk niet haalbaar. Ik denk dat ik rond de 70 kilo niet verder kan natuurlijk.

Wat denkt de rest?

Ik heb van mijn 16e tot en met nu (24e) gebruikt, zeker 2 keer kuren per jaar. Heb 1 tussenstop gehad van 2 jaar (clean dus). In die 2 jaar ben ik, met verandering van eetgewoonten en gebruik van kwalitatief goede supplementen, meer vooruitgegaan dan in al die jaren! Gebruik dus niet voor je alles, maar dan ook echt alles hebt uitgeprobeerd op het gebied van voeding en suppletie. Ook dit zal je een hoop geld kosten, maar je weet dan in ieder geval zeker wat voor jou het beste werkt, zonder daarvoor risico's te nemen. Als je pas 18 bent en nog zo weinig ervaring hebt, ben je nog LANG niet aan je natuurlijke limiet!! ;)

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Thnx Bro ! ;)

Train door en eet door. Ik ben zelf toen ik 19 jaar was, 15 kilo aangekomen in 10 maanden en mijn vet % ging van 10% naar 6%!