MuscleMeat

Advies gevraagd

Pabro

Cool Novice
Waardering
0
Hallo hier,
Ik ben na 3 weken gestopt met sarms, rad140, het werkte prima maar voelde me er niet lekker van, opgejaagd zenuwachtig gevoel en een hele nare hartslag. Rad140 werkt wel degelijk maar de bijwerking was prut.
Ik wil wel een kuurtje doen, Sarms of een milde aas kuur, extra handicap is dat ik niet wil/ga spuiten...
Ik sta open voor jullie suggesties
Alvast bedankt
Paul

Je kan Ostarine(20-30mg per dag) of LGD(5-10mg per dag) proberen.

Hallo hier,
Ik ben na 3 weken gestopt met sarms, rad140, het werkte prima maar voelde me er niet lekker van, opgejaagd zenuwachtig gevoel en een hele nare hartslag. Rad140 werkt wel degelijk maar de bijwerking was prut.
Ik wil wel een kuurtje doen, Sarms of een milde aas kuur, extra handicap is dat ik niet wil/ga spuiten...
Ik sta open voor jullie suggesties
Alvast bedankt
Paul

Kan je moeilijk advies geven zonder je stats / doelen te weten.

Meer info graag

• Topic Starter Topic Starter
Haha daar zit wat ik
50 182 78

Doel wat ik heb is meer spiermassa, maar dat kon je wel uit mijn stads opmaken denk ik

Heb je 3 jaar voor je geboorte je account aangemaakt?

Als je massa wilt pakken dmv AAS zonder te injecteren (waarom wil je dit niet eigenlijk?) zijn de keuzes beperkt. Ik raad je aan Test E kuur te doen, maar als je perse echt alleen orals wilt doen is gezien je doel Dbol only op 40 mg/d voor 6 weken een optie.

Ik ben van nature mager en een echte hard gainer, spuitjes ben ik niet weg van om dat zelf te doen, ben ook niet van plan het veel te gaan doen, proberen om de gewonnen gains vast te houden na het kuurtje dus.

Leer eerst eens je voeding 100% te krijgen. Je houdt niks vast na je kuur als ik je zo hoor praten, want je hebt je voeding gewoon niet orde. Hardgainer...... je eet gewoon kut

Wat zijn er toch altijd veel zure verbitterde reacties hier, volledig gabaseerd op niets, jammer is dat.

Zou een bijna topic antidepressiva voor ze aanmaken, kunnen ze daar lekker losgaan zonder dat de rest last van ze heeft

Wat zijn er toch altijd veel zure verbitterde reacties hier, volledig gabaseerd op niets, jammer is dat.

Zou een bijna topic antidepressiva voor ze aanmaken, kunnen ze daar lekker losgaan zonder dat de rest last van ze heeft
Deze man :roflol:

Gebasseerd op jouw onwetendheid.

Terug
Naar boven