XXL Nutrition

Advies gewenst!

timo01

Novice
Waardering
0
hallo , ben een gast van 17j en ben 1m67 (heb groeiprobleem). Ik weeg amper 50kg. Velen geloven niet dat ik 17j ben ook omwille van mij grootte maar als ik wat breder zou worden gaat het wat minder opvallen ..

ik eet nogthans veel (volgens mij dan) , ik ga toch wel 3-4/week naar frituur . thuis eet ik dagelijk wel mijn portie groenten en af en toe een koek, ik eet zeer weinig fruit. Het probleem is dat ik snel genoeg heb met eten en dus geen behoefte heb om een koek of een stuk fruit te eten. Smorgens voor ik naar school vertrek ontbijt ik praktisch nooit ( wat niet goed is ;( ). Ik sport niet en zit heel vaak op de pc en ik kom niet bij ..

want ik heb gehoord dat je eerst wat vet moet kweken om daarna spieren te kweken (of is dit niet zo).

Dus ik zou graag wat advies willen hebben hoe ik er het best aan zou beginnen ?? (ivm voedinsgwijze) en ev. trainen : ik zou dit dan wel thuis willen doen . Heb halters gekocht van elk 5 kg (had ze toevallig ergens zien liggen) maar dat haalt niks/weinig uit.

Hopelijk verstaan jullie wat ik bedoel want het staat wat door elkaar allemaal ;p
Alvast bedankt.

Grttzz

lees het forum goed door.dan kom je al een heel eind.
maar als je groter wilt worden dan moet je toch eten.en trainen.
en die 5 kilo dumbbells halen niks uit.sportschool is beter.
of je moet thuis ruimte genoeg hebben om zelf aan de slag te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
lees het forum goed door.dan kom je al een heel eind.
maar als je groter wilt worden dan moet je toch eten.en trainen.
en die 5 kilo dumbbells halen niks uit.sportschool is beter.
of je moet thuis ruimte genoeg hebben om zelf aan de slag te gaan.

bedankt voor de reactie.
ik zal spijtig gnoeg met moeite de 1m70 bereiken want ik groei eigenlijk van mezelf niet meer sinds mijn 6e jaar (ik moet dagelijks inspuitingen doen) dit tot mn 18jaar dus ik heb nog maar een jaartje te groeien..
Sportschool is niks voor mij, dat is niet mijn ding heb nooit willen sporten,vroeger wou ik nooit in een voetbalclub gaan(jammer genoeg) dus.. ik zal nooit in een sportschool gaan..
maar ik zal het forum eens goed doorlezen ,mss kom ik wat verder

bedankt voor de reactie.
Sportschool is niks voor mij, dat is niet mijn ding heb nooit willen sporten,vroeger wou ik nooit in een voetbalclub gaan(jammer genoeg) dus.. ik zal nooit in een sportschool gaan..

Ik denk dat je niet per se naar de sportschool hoeft om breder/gespierder te worden hoor. Je bent vrij klein en mager dus je hebt echt niet veel gewicht nodig om vooruit te gaan. Ik zou gewoon nog een setje dumbbells kopen met variabele gewichten (schijven), je kan vrijwel alle spiergroepen trainen thuis dan (dat doe ik ook). Je zal waarschijnlijk niet zo snel het punt bereiken dat de gewichten niet meer voldoen en je dus op een sportschool aangewezen bent. Daarbij proberen toch een hoop te eten, zorg gewoon voor een goed schema.

bedankt voor de reactie.
ik zal spijtig gnoeg met moeite de 1m70 bereiken want ik groei eigenlijk van mezelf niet meer sinds mijn 6e jaar (ik moet dagelijks inspuitingen doen) dit tot mn 18jaar dus ik heb nog maar een jaartje te groeien..

ik zou het maar eerst aan je huisarts vragen of dit wel mag,
kan goed zijn dat je huisarts je dat pas toelaat als je klaar bent met die inspuitingen

ik zou het maar eerst aan je huisarts vragen of dit wel mag,
kan goed zijn dat je huisarts je dat pas toelaat als je klaar bent met die inspuitingen

Ja dat heb ik al gedaan ,dat is geen probleem ik moet telkens om de 3 maand op onderzoek en telkens zeggen ze mij om meer aan sport te doen en meer te eten . ik heb dan gezegd of fitness ook goed zou zijn en dat is geen probleem.
en zoals ik al had gezegd eet ik redlijk veel(smorgns smiddags savonds) volgens mij maar ik wil niet bijkomen. en ik heb dikwijls geen honger/behoefte aan eten en dat is mss de oorzaak dat ik weinig bijkom.

Ik denk dat je niet per se naar de sportschool hoeft om breder/gespierder te worden hoor. Je bent vrij klein en mager dus je hebt echt niet veel gewicht nodig om vooruit te gaan. Ik zou gewoon nog een setje dumbbells kopen met variabele gewichten (schijven), je kan vrijwel alle spiergroepen trainen thuis dan (dat doe ik ook). Je zal waarschijnlijk niet zo snel het punt bereiken dat de gewichten niet meer voldoen en je dus op een sportschool aangewezen bent. Daarbij proberen toch een hoop te eten, zorg gewoon voor een goed schema.

Ok ik zal zoekn voor een setje dumbbells want 2x5kg haalt echt nix uit .
zijn deze goed volgens jou om met te beginnen http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p81_Gietijzeren-Dumbbell-Set-2-x-25kg.html . alleen weet ik niet hoe ik aan een goed schema moet beginnen, heb er nog nooit met bezig geweest , daarvoor zal ik het forum eens moeten doorlezen ( het nadeel is dat het hier allemaal ervaren bodybuilders zijn en ik een beginneling dus dat is wat moeilijk om het allemaal te begrijpn) .alvast bdankt voor de reactie
grtz

Terug
Naar boven