Fitness Seller

advies nodig stoppen/doorzetten kuur...

nrg1986

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
76kg
hoi iedereen

om een lang verhaal kort te maken ben ik twee weken geleden begonnen met een kuur.

kuur :
1-4 : 40mg d-boll
1-10 : test e: 500mg/ week
1-8 : deca: 250mg/week

week 13 tot en met 16 : nolva

Bon,

na de training afgelopen vrijdag ben ik last beginnen krijgen in m'n linker bovenarm/schouder
stekende pijn, kloppend gevoel soms, wel geen zwelling, geen roodheid.

als ik m'n bovenarm fixeer is het acceptabel, alle andere bewegingen zoals bv het simpel vasthouden van m'n stuur in de wagen begint de pijn weer naar boven te komen.
alles wijst dus op ofwel een spierscheurtje, of een ontsteking van de slijmbeurs ( wellicht dat laatste het meest voor de hand liggend ...)
vanavond naar dokter die me wellicht morgen een echo gaat laten nemen... hij zei als het tenditis is is een spuitje cortisone wel doeltreffend, maarja...wil het boeltje niet volledig om zeep helpen dus voorlopig ff niet trainen is de boodschap.

nu vroeg ik mij het volgende af

ik heb tot hiertoe : 2 weken elke dag 40mg d-boll genomen,
en in totaal nu : twee keer 500mg Test E , en twee keer 250mg deca gezet ( verspreid over twee weken dus)

is het erg als ik nu stop met de kuur en deze "voortzet" als die ontsteking volledig weg is, ( dus ook niet langer kuren maar gewoon met een kleine break van pakweg een week of twee)
alles word dan wel "verlengd" met een week of twee, drie, maar in hoeveelheid producten blijft het wel hetzelfde in totaal

of is het toch beter de kuur verder te nemen maar wel met een trainingsbreak zolang het nodig is...

graag een seintje terug, thanks

Als je denkt dat die onsteking over 2 weken weg is dan moet je gewoon de kuur voortzetten en evt verlengen.

Ligt inderdaad aan de voorspelling hoe lang de blessure gaat duren. Anders gewoon doorgaan en benen trainen, buik en andere oefeningen zoeken hoe je je arm niet of minder belast.

Eventueel lagere gewichten pakken maar reps zeer langzaam uitvoeren.

Aan de andere kant is nu stoppen ook niet zo erg. En neem bijv 1 maand rust met je arm tot het goed herstel is. Daarna kun je weer goed knallen met je AAS erbij.

• Topic Starter Topic Starter
inmiddels rx & echo laten nemen

blijkt dat het niet gaat om een scheur van een pees/spier... oef .. anders was het wel een serieus issue
blijkbaar een overbelasting met ontsteking als gevolg.... pilletjes nemen, enkele dagen rust en tegen volgende week lekker verder knallen :)

grtz

Met deca herstel je sneller.

Met deca herstel je sneller.

Volgens mij was hier laatst nog een hele discussie over dat deca niets zou helpen. Evenals andere AAS.

Even zoeken naar de topic over Meniscus en AAS.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

inmiddels rx & echo laten nemen

blijkt dat het niet gaat om een scheur van een pees/spier... oef .. anders was het wel een serieus issue
blijkbaar een overbelasting met ontsteking als gevolg.... pilletjes nemen, enkele dagen rust en tegen volgende week lekker verder knallen :)

grtz

Welke medicijnen heb je gekregen?

Lees eens de bijsluiter van DECA-DURABOLIN.... ipv van alles wat hier gezeverd word voor waarheid aan te nemen...

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij was hier laatst nog een hele discussie over dat deca niets zou helpen. Evenals andere AAS. Even zoeken naar de topic over Meniscus en AAS. ---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ---------- Welke medicijnen heb je gekregen?

meloxicam teva

over deca gesproken, m'n huidige kuur bestaat uit test E (500/w) & deca (200/w)

het "rare" van de zaak is dat als ik begin te trainen ( ja ik weet dat ik normaal moest rusten maja...)
en ik bv. dumbell fly's doe de pijn quasi verdwijnt tijdens de training...
net als ik m'n biceps train, iddem...

tegen het einde van een eerste rep. is de vervelende pijn zo goed als weg

en een half uur na de training... is ie er weer....

echo : " kleine hoeveelheid vocht in het schoudergewricht "

besluit van de rx&echo: tekens van impingementsyndroom met acromion type III
beperkte synovitis van het schoudergewricht zeer waarschijnlijk recent posttraumatisch maar geen afwijkingen te weerhouden thv de rotator cuff spieren noch de deltoïdespieren.

dat impingementsyndroom is een ander katje dat ik in de toekomst zal moeten geselen...
voorlopig nog veel te vroeg om een chirurgische ingreep te laten doen.
eerst kijken of de ontsteking/vocht weg te krijgen is met die medicatie.

of zoals velen hier ook al geschreven hebben : " ontsteking " ? negeren & verder doen...."het verdwijnt wel na een poos"

welja, we'll c...

grtz

Terug
Naar boven