AndroidHealthClinic

Advies nodig voor bulk schema.

Mernayi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
70kg
Vetpercentage
16%
Hallo, ik ben reeds begonnen met een schema om een paar kilotjes aan te komen.
Nou is mijn vraag aan jullie, hoe is mijn schema? Wat zou ik eraan kunnen veranderd/toevoegen. Daarbij is mijn avondeten gewoon wat de pot schaft.

Ik ben 18 jaar, weeg rond de 70 kilo, 186CM energiebehoefte is ong 1816,58 berekend doormiddel van Big T's post. Daarbij train in gemiddeld 3/4 keer per week een split schema.

Bedankt voor jullie reacties alvast, als er meer informatie nodig is just ask ;).
Ik sta volledig open voor kritiek.

Edit: Klein dingetje, ik wil de Body & Fitshop mass gainer verwisselen met de True mass 2610Gr wanneer hij op is.

voedingsschema.png

Laatst bewerkt:
1. Probeer minder brood te eten.
2. Hoeveel tussendoortjes zijn dit?
3. Meer groente.
4. Mass perfection? Snelle suikers, liever langzame. Als je perse shake wilt pak dan whey en gooi hier zelf ultra fine oats bij.
5. Teveel vet, als je bulkt zou 100 gram vet genoeg zijn. Eiwitten zit je ongeveer wel goed, miss beetje meer (1 boterham geen pindakaas maar bijv kip). Rest overschot koolhydraten.

Heb ff snel gekeken en dit zijn kleine tips. Succes

• Topic Starter Topic Starter
1. Probeer minder brood te eten.
2. Hoeveel tussendoortjes zijn dit?
3. Meer groente.
4. Mass perfection? Snelle suikers, liever langzame. Als je perse shake wilt pak dan whey en gooi hier zelf ultra fine oats bij.
5. Teveel vet, als je bulkt zou 100 gram vet genoeg zijn. Eiwitten zit je ongeveer wel goed, miss beetje meer (1 boterham geen pindakaas maar bijv kip). Rest overschot koolhydraten.

1. Wat zou ik bijvoorbeeld inplaats van brood kunnen nemen?
2. 5 tot 6 maaltijden op een dag.
3. Gaat goedkomen.
4. Wat is dan het verdere doel van een True mass gainer? En welke whey gainer raad je aan?
5. 100 gram vet wist ik niet, zal er op letten. Het zijn nu rond de 350 Koolhydraten dit terug nemen tot ong 260~270?

Meer adviezen?

Ik zou alleen je KH omhoog gooien en je vetten naar beneden (tot zo'n 60-70 gram per dag)
Zie niet in waarom hij minder brood zou moeten eten. Brood = makkelijk.

Wat ik zelf zou vervangen:
- Drank appelsientje orange
- Salami
- Wienerschnitzel
- Gebakken aardappelen
- Snelle jelle ontbijtkoek
- Deel v/h brood met pindakaas
- Mass perfection (evt)

Wat ik toe zou voegen:
- Zilvervliesrijst
- Kip
- Tonijn
- Groente
- Havermout

vetten omlaag, koolhydraten omhoog. ook je maaltijden opsplitsen en iedere 2/3 uur eten.

Wat ik zelf zou vervangen:
- Drank appelsientje orange
- Salami
- Wienerschnitzel
- Gebakken aardappelen
- Snelle jelle ontbijtkoek
- Deel v/h brood met pindakaas
- Mass perfection (evt)

Wat ik toe zou voegen:
- Zilvervliesrijst
- Kip
- Tonijn
- Groente
- Havermout

Ik ben vandaag meteen begonnen met plakjes kipfilet op mn brood inplaats van pindakaas. Het avondeten is gewoon wat de pot schaft dus daar kan ik helaas niks aan veranderen.
Drink nu overigens ook veel meer water dan voorheen dus appelsientje pak ik niet meer.
Conversion meldde dat ook al van Mass Perfection maar is er een goed alternatief?

Aankomende zondag ga ik een grote pan maken met zilvervliesrijst met kip en sambal dus dat gaat helemaal goed komen.

Dankje voor het advies nog!

Edit: Trouwens mijn Vetten en KH aangepast naar 375KH per dag en 65 Vetten.

Laatst bewerkt:
Sorry voor een opvolgende reactie, maar na adviezen een nieuw schema gemaakt.
Wat vinden jullie hier van?

"Wat de pot shaft" De waardes hiervan uitgerekend door het gemiddelde te berekenen van 2 weken avondeten.

voedingsschema1.png

voedingsschema2.png

Je kunt ook vaker zelf koken (kook je meteen voor je ouders) en dan maak je kip/vis/biefstuk met rijst en groente ;)

Yes, dat ga ik ook regelmatig doen en daar zijn ze ook bewust van.
Maar nog n laatste vraag de meeste van jullie geven mij het advies om te stoppen met mass gainer en misschien over te gaan naar whey. Waarom is dat? en wanneer komt mass gainer dan in het spel?

Terug
Naar boven