Fitness Seller

Advies nodig!!!!!

RomeoX

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Graag advies van de BB hiero..

Zit aan de hgh en was van plan een aantal kuren te gaan doen afwisselend van lange esters en korte esters met bridge ertussen.. nu ben ik begonnen aan me eerste kuur met lange esters nu heb ik wat gyno en gebruik ik 50mg provi per dag aangezien nolva niet kan i.v.m hgh en me gains beinvloed.. maar ben toch bang dat de gyno blijft groeien en ik het niet meer weg krijg in me nakuur!!!

Maar nu wat te doen.. gewoon nakuren met clomid 50mg 4 weken en hgh doorzetten zorgen dat gyno verdwijnt en dan weer kuur starten?

of gewoon bridge doen en doorgaan met korte ester? eventueel producten die niet zo oestrogeen gevoelig zijn!!

voor de BB die willen weten wat ik nu neem 1 gr test per week en 400 mg deca en 5iu hgh 5/7

graag serieus advies bedankt alvast

• Topic Starter Topic Starter
Je kan gewoon nolva nemen aangezien deze alleen invloed heeft op je eigen productie en niet op exogeen HGH en peptiden.

Check een stukje wat ik een tijd geleden gepost heb:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-grf-1-29-ghrp-277198/index2.html#post5865819

Maak je trouwens niet te druk om een beetje gyno bro dat gaat echt wel weg in de nakuur/bridge.

is er geen mogelijkheid om bijv iets van clomid te nemen in je bridge met eventueel 10 dagen hcg om je ballen weer actief te maken voor volgende kuur!

begint al flinke plek te worden en wil het risico niet nemen dat ik het niet weg krijg de gyno!

• Topic Starter Topic Starter
kom op BB graag nog wat meer advies en reacties!!

is er geen mogelijkheid om bijv iets van clomid te nemen in je bridge met eventueel 10 dagen hcg om je ballen weer actief te maken voor volgende kuur!

begint al flinke plek te worden en wil het risico niet nemen dat ik het niet weg krijg de gyno!

Als je lange tijd ON gaat kan je het beste gewoon 500iu hcg per week zetten. Je ballen na de kuur pas oppeppen is een oude techniek en het blijkt dat als je lage dosering hcg tijdens de kuur neemt dit beter voor je herstel is.

Ik zou nu gewoon 20mg nolva per dag nemen en tijdens je bridge door blijven nemen tenzij het weg is.

Train je morgenavond trouwens ?

Gewoon nolva nemen. Wat Jay zegt het heeft alleen invloed op je endogene hgh.

Terug
Naar boven