Fitness Seller

advies nodig

The Hoff

Competitive Bodybuilder
Waardering
4.481
Boys and girls ik heb advies nodig voor het volgende.

Ik ben bezig met het kopen van eem huis.
Het enigste waar de bank tegen aan loopt is dat ik een schadevergoeding aan het afbetalen ben van 15.000€

Hierdoor valt mijn te lenen bedrag 70.000 lager uit.

Zelf kan ik die 15.000 niet ineens betalen omdat ik dan geen huis meer kan aanbetalen.

Nu heeft iemand mij aangeboden om die 15k te lenen en ik betaal het hem gewoon terug elke maand zoals ik dat nu ook doe.

Het probleem is alleen ik krijg die 15k contant.

Ik heb al het 1 en ander op gezocht maar kan niet echt duidelijk vinden of ik dat ergens op moet geven.

Bedrijven die met geld werken moeten bij een opmerkelijke transactie melding maken bij de belastingdienst.

Uiteraard is dat niet mijn bedoeling.

Iemand misschien een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken zonder de belastingdienst in te lichten?

Bvd

Voorzover ik weet worden transacties gesignaleerd bij +/-10000. Meest veilige zou dus het bedrag in 2 of 3 x te betalen.

Je moet het ook niet op de zelfde dag doen. Tijdsbestek heb ik geen idee van, maar als je het te snel doet ga je zoizo nat.

Maar het feit dat het contant is maakt hiet uit als je lener maar kan aantonen waar hij het wit vandaan heeft

Het is het bedrag in een bepaalde tijd waar ze naar kijken geloof 3 maanden.

Mocht je het geld via familie kunnen krijgen is het een ander verhaal dan kan je het gooien op een gift hier tellen andere regels bij.

• Topic Starter Topic Starter
Van wie ik het krijg heeft het niet wit. Daar zit het probleem.

Ik moet ook bellen naar dat kantoor. Je kunt daar ook contant storten. Maar kon op de site niet vinden of diegene die stort zijn of haar gegevens moet achter laten.

Zat ook te denken aan een gwk vestiging maar las dat je dan zoveel % moet betalen

Terug
Naar boven