AndroidHealthClinic

advies "ORAL ONLY" kuur!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lever mollen...jullie spreken erover alsof zn lever het begeeft na dit kuurtje. Als je het al zou doen zou ik iig max 40mg per dag nemen, ben het er wel mee eens dat 50mg teveel is. En een beetje massa pakken kan ook wel met dit kuurtje hoor. In het logboek zijn er 2 kerels die er meer dan 5kg mee hebben gepakt. Als je voor meer gaat moet je toch echt gaan spuiten.

• Topic Starter Topic Starter
kan iemand me een winstrol-anavar kuurschema opstellen met een goede nakuur of is dit niet goed?

Ik vind toch dat er hier te vaak buiten de realistische proporties wordt gekeken!!!

10 weken 500 mg test + 300 mg deca gecombineerd met 6 weken 50 mg winstrol hoor je niemand over.
8 weken 50 mg winstrol is opeens super toxisch............?

Dus 2 weken winstrol is giftiger dan 10 weken 500 mg test + 300 mg deca?

Kom maar op met die referenties!

Dat het geen goede beginnerskuur is verschillen de meningen erg over. Hier wordt er vaak op neergekeken. Op een aantal US boards is het de normaalste zaak van de wereld.

Je zult er waarschijnlijk niet heel veel kilo's op winnen, maar je hebt een grote kans dat je de gewonnen spiermassa behoudt! Kilo of 3-6 is niet uitzonderlijk op winstrol only. Toch behoorlijk netjes dacht ik.

Nakuur is veels te zwaar.
1 week 30 mg nolvadex
2 weken 20 mg nolva moet volstaan.

ik snap niet waarom je niet gewoon lekker gaat trainen en eten, dan heb je ook zo 5kg eraan zitten....
Voor een beginner vind ik a.s gebruiken een teken van luiheid... maarja ieder zijn opvattingen

eindelijk.......... toch iemand die een positieve opmerking gaf:cool: voor nakuur zal ik het bij u houden......... zou ik er anavar erbij doen? zoja, hoe combineer ik die het best? met vriendelijke groeten

Laatst bewerkt:
vatoslocos10 zei:
eindelijk.......... toch iemand die een positieve opmerking gaf:cool: voor nakuur zal ik het bij u houden......... zou ik er anavar erbij doen? zoja, hoe combineer ik die het best? met vriendelijke groeten

Ik zou hem zelf wel op winstrol only of anavar only houden.

kan ik langzamer aan m'n doel geraken door bijvoorbeeld nu 8 weken winstrol 3 maanden pauze, dan weer 8 weken anavar, dan weer 3 maanden pauze en dan weer 8 weken winstrol en/of iets anders in de plaats..... zou ik daarmee m'n doel van 10-15kg kunnen behalen denk je? of is 3 maanden ertussen te weinig?

vatoslocos10 zei:
kan ik langzamer aan m'n doel geraken door bijvoorbeeld nu 8 weken winstrol 3 maanden pauze, dan weer 8 weken anavar, dan weer 3 maanden pauze en dan weer 8 weken winstrol en/of iets anders in de plaats..... zou ik daarmee m'n doel van 10-15kg kunnen behalen denk je? of is 3 maanden ertussen te weinig?

Zou in theorie kunnen, maar wanneer je de eerste keer misshien 5 kilo wint, kan het de 2e keer 2 kilo zijn..........

Wanneer je echt 10-15 kilo wilt aankomen zou dit met orals only behoorlijk veel langer kunnen duren dan met combinaties tes/deca/d-bol.

3 maanden rust moet genoeg zijn.

dus tussen die 3 maanden tijden mag ik ook leverbeschermers zoals milk thistle etc. gebruiken ja eh? en erna terug opnieuw beginnen zoals ik al gezegd heb? ze beweren dat een persoon die een te snelle stofwisseling heeft en daarop a.s. gebruikt heel goede resultaten mee kan boeken, het zijn namelijk "hardgainers" ja toch? dus ik heb een te snelle stofwisseling en ik zal het eens proberen..... zoals ik al gezegd heb:

1ste kuur:

week 1-8 winstrol: 40mg (4x10mg) e/d

nakuur:

week 9 nolvadex: 40mg e/d
week 10 nolvadex: 20mg e/d

3 maanden later.....

2de kuur:

week 1-8 anavar: 40mg (8x5mg) e/d

ps: is dit niet teveel 8 tabs/dag?

nakuur:

week 9 nolvadex: 40mg e/d
week 10 nolvadex: 20mg e/d

3 maanden later.....

3de kuur

week 1-6 winstrol: 50mg (5x10mg) e/d

nakuur:

week 7 nolvadex: 40mg e/d
week 8 nolvadex: 20mg e/d

is dit een goede schema? m'n doel is: 10-15kg spiermassa behalen na al deze kuurtjes..... reacties zijn altijd welkom

ik zo zeggen probeer zelf eens wat onderzoek te plegen zonder dat je je alles voor laat kauwen hierzo, zo bereik je niks en zal je geen winst boeken! wees slim blijf van de AAS af doe onderzoek en kom dan eens terug met je eigen kuur voorstel!

succes

doe onderzoek? wat wil je nu weer zeggen? ik heb onderzoek gedaan maar ik wil het nog eens effe van ervaarde beste mensen horen of dat een goede schmema is of niet.....?

wat ik wil zeggen vriend: dat je te weinig kennis hebt over de materie wat omtrent AAS, mijn menig hierover is dat je niet weet waar je mee bezig bent met je oral only je bent hier nu 1 maand op het board en je hebt al 10 onzinnige topics geopend, zou je nou niet eens verstandig zijn?

dat kan inderdaad waar zijn dat ik 10 verschillende topics open gedaan heb maar dit wil ook niet zeggen dat ik al die 10 uitgevoerd heb etc. etc. etc. maar dit laatste geopende topic wil ik uitvoeren (juist na nieuwjaar) dus daar wil ik liefst al de hulp en adviezen ervoor krijgen..... het gaat over ORAL ONLY kuurtjes, sommige mensen zijn daarop tegen maar er zijn er ook die er positief naar kijken, reacties zijn welkom en worden verwacht;)

OK, de DBB helpdesk heeft u al genoeg persoonlijk te woord gestaan. Wordt echter tijd dat alvorens je gaat beginnen je eerst weet wat je uberhaupt gaat gebruiken.

Want je elk concreet kuurvoorstel aan voor zoete koek.

Dus eerst eens inlezen, en later terugkomen.

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS algemene info

AAS steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.steroid.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

(Makkelijk copy/paste avondje zo. :o )

Beetje jammer dat er dan mensen zijn die hier gaan roepen dat we geen goed advies geven en dat het kuurtje wel ok is. ..

Ja dan ben je als topicstarter blij, "eindelijk iemand die 'goed' advies geeft"

Zolang je maar zegt, ja dat kuurtje is goed en ja slik maar anabolen terwijl je er totaal niet klaar voor bent en je alleen stom gaat doen, dan is het goed advies???

beetje jammer dit soort zaken Big'r

en ps: als je op winny only 3 kg blijvende massa wint dan heb je gewoon nog zat naturel potentieel, natuurlijk groei je dan goed op winny, dan groei je op ALLES goed. Maar ga gvd eerst maar eens naturel massa winnen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven