Fitness Seller

Advies Primo kuur verlaging vetpercentage

Berster

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Guys,

Ik ben 32 jr weeg 86kilo en ben 1,78m lang,
Ik fitness nu al een jaar of 2/3 regelmatig (2 -3 x in de week) en verder doe ik ook nog regelmatig voetbal (2x) en mountainbiken.

Nu zit ik te denken om een primo kuur te gaan doen,
Waarbij ik droger wil worden en vetpercentage naar beneden brengen (gewichtverlies is ook geen probleem).
Is het dan aan te raden om primo te gebuiken voor een week of 10? misschien i.c.m. ephedrine en cafeine?
Of raden jullie wat anders aan?

Ik hoor graag jullie reacties!

Grt.

Beginneling

vetpercentage naar beneden = cardio + dieet/voeding aanpassen.
onnodig om hiervoor te gaan kuren,

vetpercentage naar beneden = cardio + dieet/voeding aanpassen.
onnodig om hiervoor te gaan kuren,

+1

Kuren kan wel tijdens een cut (en dan is primo in principe een mooi middel) om je spieren zoveel mogelijk te behouden tijdens een zware cut, maar zeker als je altijd natural bent geweest moet je ook gewoon natural kunnen cutten. Zeker als je nog wat hoger in je vet% staat. Als je laag staan en bijvoorbeeld onder de 8% wilt komen, dan wordt het weer een ander verhaal.

Wat is je vet%?

+1

Kuren kan wel tijdens een cut (en dan is primo in principe een mooi middel) om je spieren zoveel mogelijk te behouden tijdens een zware cut, maar zeker als je altijd natural bent geweest moet je ook gewoon natural kunnen cutten. Zeker als je nog wat hoger in je vet% staat. Als je laag staan en bijvoorbeeld onder de 8% wilt komen, dan wordt het weer een ander verhaal.

Wat is je vet%?

en is dit je 1e kuur ervaring ?

• Topic Starter Topic Starter
Vet % ligt rond de 16 - 17 (zit vooral rond de buikzone)
En is eerste kuur ervaring

Gr.

Post je voedings schema eens,

9:00 eiwit shake met banaan + 80 gram bambix
12:00 4 geroosterde boterhammen met kipfilet + augurk
15:00 200gr Kwark + handje walnoten
18:00 200gr (wit)vis of kip + 200gr groente
21:00 200gr kwark

Verder hele dag door fruit (sinaasappel, peer, appels) en komkommer + tomaatjes
En drink licht aangemaakte aanmaak limo

Doe dit nu een week of 4

Doe dit nu een week of 4

En wat at je daarvoor?? ... op dit schema moet je wel gewichtkwijtraken...
trouwens een dikke no go, om te gaan kuren als je dit op een dag eet...

.

Wat zou je dan aanpassen/toevoegen voor wanneer ik zou gaan kuren?
Hiervoor had ik geen vast schema maar lette wel op mijn voeding alleen niet zo strak als de laatste weken!

Doe dit nu een week of 4

t*ring dit zijn wel heel weinig carbs voor iemand die ook voetbalt ik zu niet eens half de dag halen hierop
edit: Is gewoon heel weinig van alles

Laatst bewerkt:

Doe dit nu een week of 4
40 + 20 +25+45+20= 150gram eiwit als ik het even snel uitreken.
Ik zie amper goede vetten ook en al bijna helemaal geen carbs, dus je schema bevat echt dramatisch weinig kcal, misschien maar 1600kcal ofzo? Je eet te weinig, simpel.

Maar mensen dankzij een kuur kun je wel dieper zakken in de cals.
Daar voor kun je een cut kuur ook gebruiken.
Ts moet eerst maar eens op onderhoud gaan eten en vandaar uit kijken wat er gebeurd met eerst gewoon 4/5 keer per week minimaal 40 minuten cardio. Bevalt het niet dan zou ik 500cals zakken en tegelijk een kuurtje beginnen en cardio weer trug schroeven naar 3 keer per week 40 minuten. Kuren tijdens een cut zou ik enkel doen als je onder je onderhoud gaat eten 500-1000 cals er onder.

Ik zou in de voedings en vetverslies secties gaan lezen en posten. Aas nog even laten liggen. Op dit vet% moet het makkelijk natural kunnen.

Niet als je heel rap heel veel vet kwijt wil raken. Het licht er ds maar net aan hoeveel vet er af moet in hoe zon tijd. Zelf doe ik het liever rond onderhoud en veel cardio dan maar wat langer er over doen. Ik vind zelf aas meer voor de bouw van spiermassa.

Niet als je heel rap heel veel vet kwijt wil raken. Het licht er ds maar net aan hoeveel vet er af moet in hoe zon tijd. Zelf doe ik het liever rond onderhoud en veel cardio dan maar wat langer er over doen. Ik vind zelf aas meer voor de bouw van spiermassa.

Ook dan. Alleen gaat het je dan sowieso spiermassa kosten. Daarbij is het gewoon ontzettend ongezond (met of zonder aas).

Voor de rest ben ik het met je eens.

Wat zouden jullie nog toevoegen dan aan mijn schema qua vetten e.d.?
Ermee rekening houdend dat ik het nu eerst zonder AAS ga doen.
Misschien alleen met ECA ofzo?

Ik sport met bovenstaand schema gewoon en voel me tijdens de training niet licht in mijn hoofd ofzo. Of ben ik nu meer bezig met roofbouw en afbraak?

Gr.

Verdiep je eerst eens in VOEDING en stel een goed voedingsschemaop ga je veel meer mee bereiken.. 2/3 keer trainen is ook te weinig helemaal om te gaan kuren!

Guys,

Ik ben 32 jr weeg 86kilo en ben 1,78m lang,
Ik fitness nu al een jaar of 2/3 regelmatig (2 -3 x in de week) en verder doe ik ook nog regelmatig voetbal (2x) en mountainbiken.

Nu zit ik te denken om een primo kuur te gaan doen,
Waarbij ik droger wil worden en vetpercentage naar beneden brengen (gewichtverlies is ook geen probleem).
Is het dan aan te raden om primo te gebuiken voor een week of 10? misschien i.c.m. ephedrine en cafeine?
Of raden jullie wat anders aan?

Ik hoor graag jullie reacties!

Grt.

Beginneling

primo is inderdaad ideaal voor. goeie primo is wel een beetje te onderdrukkend, dus een ml test erbij. zou de primo op 4 of 5 ml houden.
anavar is ook een goeie optie voor wat jij wil

ECA is goed, maar er zijn er niet veel goeie meer qua kwaliteit, zit veel kaf tussen t koren

gr

s

Terug
Naar boven