botjebuilder123
Novice
- Waardering
- 0
Aangezien hier op dit forum de bodybuilding experts rondsurfen zou ik graag wat advies willen hebben van jullie. En ik denk dat een hoop onervaren of startende bodybuilders hier ook wat aan hebben.
Er staan op deze site veel verschillende meningen, iedere spier 2x per week trainen of misschien zelfs 3 x per week. Ook staan er diverse trainingsmethodes op, van piramides tot HIT enz. enz.
Ook staan er verschillende meningen over het aantal oefeningen en setjes, zo zie ik op dit forum regelmatig 2/3 oefeningen terug komen, terwijl er op de dvd's van Muscle & Fitness zelfs 5 oefeningen voor borst en rug worden gehanteerd.
Kortom erg verwarrend voor de onervaren bodybuilder.
Als ik wil gaan trainen om massa te krijgen, wat advisieren jullie dan als ervaren bodybuilders.
- Aantal keer spieren trainen per week?
- Aantal oefeningen voor grote spiergroepen?
- Aantal oefeningen voor kleine spiergroepen?
- Aantal setjes per oefening?
Er staan op deze site veel verschillende meningen, iedere spier 2x per week trainen of misschien zelfs 3 x per week. Ook staan er diverse trainingsmethodes op, van piramides tot HIT enz. enz.
Ook staan er verschillende meningen over het aantal oefeningen en setjes, zo zie ik op dit forum regelmatig 2/3 oefeningen terug komen, terwijl er op de dvd's van Muscle & Fitness zelfs 5 oefeningen voor borst en rug worden gehanteerd.
Kortom erg verwarrend voor de onervaren bodybuilder.
Als ik wil gaan trainen om massa te krijgen, wat advisieren jullie dan als ervaren bodybuilders.
- Aantal keer spieren trainen per week?
- Aantal oefeningen voor grote spiergroepen?
- Aantal oefeningen voor kleine spiergroepen?
- Aantal setjes per oefening?