XXL Nutrition

Advies van kenners gevraagd...

ik ben niet slimmer dan iedereen die hier op zit, dus veel kan ik aan de commentaar niet toevoegen, maar ik wens je succes met je training, en het is tof dat je er wat wil aan doen! :)

Thuistrainoefeningen kun je als filmpjes en nuttige zaken downloaden met verschillende downloadproggies. Bijvoorbeeld als bittorrent.
Matt Furey vond ik best nuttig. Bodyweightexcersises.
Kan hier niet verder op doorgaan omdat ik mij niet bezig hou met illegale praktijken:)

Verder is natuurlijk het e-book burn the fat, feed the muscle en echte aanrader.

Goed dat je openstaat voor suggesties van ervaren cutters. Weet zeker dat je zo verder komt dan met Sonja;)

Veel succes alvast!

Hoi Tamara,
Je bent ex-militair zeg je? Wat voor training heb je gehad dan? Ik neem aan ook conditietraining en krachttraing, of zie ik dat verkeerd? Dan kun je toch gewoon weer met soortgelijke oefeningen beginnen?
En over je bmr, heb je je kcal verbruik kaal berekend of ook met sporttoeslag erbij? Want als je zo'n hoog vetpercentage hebt (je zegt dat er nog 18kg vet af moet), klopt die berekening niet helemaal. Dan vind ik 2250 om mee te beginnen nogal aan de hoge kant.
Geef eens wat meer info: gewicht, lengte, activiteit overdag (fiets je naar het werk of ga je met de auto, je beweegt veel zeg je: wat doe je dan? Hardlopen, touwtje springen?), enz? Anders is het lastig om specifieke tips te geven.
Maar zoals Dani al zei: als je al 9 kg bent afgevallen, ben je toch goed bezig? Dan komt de rest vanzelf wel als je zo door blijft gaan. TE snel afvallen staat vaak gelijk aan het jojo-effect (zeker als je daarbij niet echt let op de e/k/v verhouding van je voeding).
Voor de rest zijn de belangrijkste tips al genoemd. Veel succes met de laatste kilo's. Met jou motivatie moet het wel goed komen.

nou het meeste is al genoemt

ga op dieet ,maak je evt lid van en sportschool.
en train daar heel je lichaam want over heel je lichaam zit er vet niet alleen op je buik maak lange series met fitness 3 keer 25 herhalingen met een rust tijd van 30 sec er tussen.
en train veel cardio op 70 80 procent van je kunnen en dat geduren de 30 minuten lukt dit niet leg je de lat wat lager maar probeer daar naar toe te werken

Terug
Naar boven