Fitness Seller

Advies voor kuur (toekomst)

En op 600 Mg nog wel meer misschien. Met even weinig sides.

Mwa... Dat zullen we nooit weten en het lijkt me eigenlijk ook vrij sterk dat het echt meerdere kilo's meer zouden zijn geweest. Je lichaam kan in 12 weken ook niet onbeperkt blijven groeien.

Nu is 500 en 600mg nog een kaart die ik de volgende keren kan spelen. Als ik was begonnen op 600mg zat ik in een derde kuurtje al op 1000.

Maar goed ik weet inmiddels hoe jij erover denkt en daarin verschillen we dus van mening.

Waarom zou je je eigen test productie platleggen voor een klein beetje meer? Je test productie gaat sws plat dus waarom niet het meeste eruit proberen te halen? 400 a 500mg ofzo
Als je in je eerste kuur 500mg zet, hoeveel wil je dan in je 2e kuur zetten wil je dat je lichaam goed op normale dosissen AA blijft reageren?
Het grappige is dat mensen die NIET 300mg test e gezet hebben in hun eerste kuur ,zeggen dat je dat niet moet doen terwijl IEDEREEN die 300mg test e gezet heeft in hun eerste kuur , zegt dat je er gewoon goed op groeit.
Als je geen ERVARING hebt met 300mg test e in je eerste kuur,zeg dan gewoon niks!
Je lichaam is een groentje,nog nooit aas gehad , en als je dan 300mg zet,en goed eet...je lichaam groeit dan goed hoor!!

Mwa... Dat zullen we nooit weten en het lijkt me eigenlijk ook vrij sterk dat het echt meerdere kilo's meer zouden zijn geweest. Je lichaam kan in 12 weken ook niet onbeperkt blijven groeien.

Nu is 500 en 600mg nog een kaart die ik de volgende keren kan spelen. Als ik was begonnen op 600mg zat ik in een derde kuurtje al op 1000.

Maar goed ik weet inmiddels hoe jij erover denkt en daarin verschillen we dus van mening.

Onzin je kan gerust 3 kuren op 600
Mg doen dat gaat minimaal evenveel opleveren (en waarschijnlijk meer) als 3 keer een opbouwende dosis.

Geen wonder dat mensen in hun 3e kuur met meerdere producten beginnen te stacken.
Ze zetten 600mg test e in hun eerste kuur, groeien als kool.
2e luur zetten ze weer 600mg en zien dan dat het lichaam niet meer zo goed erop reageert als bij de 1e kuur en zijn vaak teleurgesteld.
En bij hun 3e kuur beginnen ze met meerdere middelen te stacken.
Gewoon 300mg eerste kuur= groei.
In je 2e kuur kun je dan 600mg zetten en je blijft groeien.

Onzin je kan gerust 3 kuren op 600
Mg doen dat gaat minimaal evenveel opleveren (en waarschijnlijk meer) als 3 keer een opbouwende dosis.

Nou is Jordan Peters god niet, maar moest gelijk hieraan denken. Luister vanaf 2.46 de zin die hij zegt.

Test=test. Alsje lichaam hersteld is kun je weer dezelfde hoeveeltijd test zetten als toen je ervoor deed.

Nou is Jordan Peters god niet, maar moest gelijk hieraan denken. Luister vanaf 2.46 de zin die hij zegt.

Ja als ik het goed heb zegt die dat “je meer roids nodig hebt hoe verder je komt.” En dat is logisch hoe meer massa je hebt hoe meer roids erin gaan. Ik kan me ook zomaar voorstellen dat jou volgende kuur zwaar gaat tegen vallen. Omdat je een stuk meer massa heb dan de eerste kuur.

Ja als ik het goed heb zegt die dat “je meer roids nodig hebt hoe verder je komt.” En dat is logisch hoe meer massa je hebt hoe meer roids erin gaan. Ik kan me ook zomaar voorstellen dat jou volgende kuur zwaar gaat tegen vallen. Omdat je een stuk meer massa heb dan de eerste kuur.

Hij zegt dat bij gelijke omstandigheden (training, voeding e.d. op orde) je elke kuur hogere doseringen nodig hebt om te blijven groeien.
Als je elke week met dezelfde dumbbells traint ga je toch ook niet dezelfde progressie maken als wanneer je elke week zwaarder gaat.
Lijkt me nochtans vrij logisch inderdaad.

Ik verwacht overigens zeker niet dat ik weer 17kg aan ga komen... De bedoeling is nu gewoon stapje voor stapje mijn frame op te vullen. Geen crazy shit

Hij zegt dat bij gelijke omstandigheden (training, voeding e.d. op orde) je elke kuur hogere doseringen nodig hebt om te blijven groeien.
Als je elke week met dezelfde dumbbells traint ga je toch ook niet dezelfde progressie maken als wanneer je elke week zwaarder gaat.
Lijkt me nochtans vrij logisch inderdaad.

Ik verwacht overigens zeker niet dat ik weer 17kg aan ga komen... De bedoeling is nu gewoon stapje voor stapje mijn frame op te vullen. Geen crazy shit

Dat is dus niet zo. De enigste reden waarom je hoger moet doseren is omdat je meer massa hebt.

Klopt niet vriend.
Volgens jouw logica kun je dus met elke kuur doorblijven groeien tot je een ons weegt.
Wat dus niet het geval is.
Ook met aas heb je een grens wat betreft groeien.
Op een gegeven moment moet je insuline zetten wil je een grens gaan overschrijden.
En er zijn mensen die van nature uit hoge testosteron waardes hebben maar toch slank zijn en er zijn mensen die wat lagere waardes testosteron hebben maar meer massa hebben.
Is je eerste kuur laag, kun je in je 2e kuur meer zetten, en je 3e kuur nog meer etc.

Dat is dus niet zo. De enigste reden waarom je hoger moet doseren is omdat je meer massa hebt.[/QUOTE

Klopt niet vriend.
Volgens jouw logica kun je dus met elke kuur doorblijven groeien tot je een ons weegt.
Wat dus niet het geval is.
Ook met aas heb je een grens wat betreft groeien.
Op een gegeven moment moet je insuline zetten wil je een grens gaan overschrijden.
En er zijn mensen die van nature uit hoge testosteron waardes hebben maar toch slank zijn en er zijn mensen die wat lagere waardes testosteron hebben maar meer massa hebben.
Is je eerste kuur laag, kun je in je 2e kuur meer zetten, en je 3e kuur nog meer etc.

Iedere dosis heeft een maximale potentie en zolang je niet die maximale potentie hebt bereikt kun je dus blijven groeien op die dosis.

Daarnaast ben jij die grootste en domste debiel op dit forum en snap ook niet waarom je nog post. Welkom op mijn negeer lijst

Mijn eerste kuur was 500mg test 500mg deca 50mg dbol. Heel sportschool keek mij toen verbaasd aan zovan “wat is er met hem gebeurd”

Kan ik me goed inbeelden :D Dat valt zeker niemand aan te raden of was je er echt van overtuigt om de “gevoelige” receptoren er eens van langs te geven?

@GetBig XXL heeft gewoon gelijk. 3 kuren op 600 mg gaat je meer opleveren dan lagere doseringen met bijna net zo veel (kans op) sides.

groeien tot je een ons weegt.

giphy.gif

Terug
Naar boven