Stefan8819
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Hey mensen,
een aantal maanden geleden heb ik besloten om 5x per week te gaan fitnessen en heb dat tot nu toe gedaan met onderstaand schema:
Ma: 4 borst / 2 buik / 3 tricep
Di: 3 Rug 1 onderrug / 2 buik / 3 bicep
Woe: 4 benen / 4 schouders
Do: 4 borst / 2 buik / 3 tricep
Vrij: 3 Rug 1 onderrug / 2 schouder / 3 bicep
Over het algemeen werk ik weekenden dus is het voor mij niet mogelijk dan te gaan.
Als ik ga ga ik altijd tot het gaatje. 4x8 reps en ben gemiddeld 1u en 15min bezig.
Buiten de fitness let ik heel goed op mn voeding en krijg ong 3gr per kg lichaamsgewicht aan eiwitten binnen per dag.
Wat ik weten wil:
Is dit eigenlijk overkill? (ok, vrijdag is niet optimaal met 3 spiergroepen)
Ik ben een voorstanders van 2x spiergroepen per week en wil dit ook houden (behalve benen).
een aantal maanden geleden heb ik besloten om 5x per week te gaan fitnessen en heb dat tot nu toe gedaan met onderstaand schema:
Ma: 4 borst / 2 buik / 3 tricep
Di: 3 Rug 1 onderrug / 2 buik / 3 bicep
Woe: 4 benen / 4 schouders
Do: 4 borst / 2 buik / 3 tricep
Vrij: 3 Rug 1 onderrug / 2 schouder / 3 bicep
Over het algemeen werk ik weekenden dus is het voor mij niet mogelijk dan te gaan.
Als ik ga ga ik altijd tot het gaatje. 4x8 reps en ben gemiddeld 1u en 15min bezig.
Buiten de fitness let ik heel goed op mn voeding en krijg ong 3gr per kg lichaamsgewicht aan eiwitten binnen per dag.
Wat ik weten wil:
Is dit eigenlijk overkill? (ok, vrijdag is niet optimaal met 3 spiergroepen)
Ik ben een voorstanders van 2x spiergroepen per week en wil dit ook houden (behalve benen).