XXL Nutrition

Advies voor na de kuur

Stefanovic

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
Ik ben over een kleine 2 weken klaar met een (clean)massa kuur. Heb aardige gains gemaakt, maar zou eigenlijk hierna weer wat droger willen worden.

Ik begrijp dat het niet slim is / zonde zou zijn om meteen na de kuur te gaan cutten, dan verlies je de helft van je gains weer.

Hoe zouden jullie naar deze doelstelling toeleven? Na hoeveel weken zou ik weer rustig kunnen gaan cutten?
En gebruiken jullie supplementen na de kuur om alles nog wat uit te stellen (of de dip die tussen je oren zit proberen te passeren)? Creatine bijvoorbeeld?

Ik zou creatine nemen na je nakuur en dan na 2 maanden cut kuurtje

Ik zou creatine nemen na je nakuur en dan na 2 maanden cut kuurtje

Maar hij wilt nou juist geen cut zetten erna.

"Ik begrijp dat het niet slim is / zonde zou zijn om meteen na de kuur te gaan cutten, dan verlies je de helft van je gains weer."

Ik zou gewoon creatine pakken!

Maar hij wilt nou juist geen cut zetten erna.

"Ik begrijp dat het niet slim is / zonde zou zijn om meteen na de kuur te gaan cutten, dan verlies je de helft van je gains weer."

Ik zou gewoon creatine pakken!

Maar de persoon boven je adviseert het na een maand of 2, das nu ni 'meteen' na de kuur imo

Maar de persoon boven je adviseert het na een maand of 2, das nu ni 'meteen' na de kuur imo

Hmm true, my bad!

Na 2 maanden cutten zou opzich geen slecht plan zijn inderdaad.
Ik zou in ieder geval kijken wat er overblijft van je gains, en of je nog behoorlijk vet/vocht hebt vast gehouden.
Daarna gaan kijken of dat dit de moeite is om te gaan cutten.

gewoon rustig overgaan naar dieet van high protein & low carbs dan ga je stuk droger ogen maar niet zoveel in massa inleveren (je verliest natuurlijk altijd na een kuur) en creatine, ZMA & deftige testo-booster kan ook wel rebound beetje opvangen, succes

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties!

Creatine gelijk beginnen. Niet cutten maar clean eten, scheelt al een hoop voor het zicht.

Volgende keer beter plannen, als je goed de zomer in wil had je daar op voorhand rekening mee kunnen houden ;).

PS: testosteron booster kan nooit kwaad, verwacht geen wonderen, kuur deftig na.

Het is nou niet zo dat ik vet ben geworden hoor, het was een clean massa kuur (500test, 400primo, winstrol). De planning was ook eigenlijk om eerder te beginnen, toen ik m'n middenrib kneusde en alles moest uitstellen.

Ik kuur met nolvadex na, daarna mariadestel voor leverreiniging.

Het is nou niet zo dat ik vet ben geworden hoor, het was een clean massa kuur (500test, 400primo, winstrol). De planning was ook eigenlijk om eerder te beginnen, toen ik m'n middenrib kneusde en alles moest uitstellen.

Ik kuur met nolvadex na, daarna mariadestel voor leverreiniging.

Wat heb je gegained met deze kuur en 1e kuur ?

Gewoon op onderhoud eten en dan 4 maanden na PCT beginnen met een cutkuur

Wat heb je gegained met deze kuur en 1e kuur ?

Met nog 1,5 week te gaan, heb ik nu 9 kilo gegained (ben 2x ziek geweest helaas, ontstoken amandelen bijna niks kunnen eten). Dit was de 2e kuur, hiervoor winny injects gedaan.

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 20:00 ----------

Gewoon op onderhoud eten en dan 4 maanden na PCT beginnen met een cutkuur

Nee kuren pas volgend jaar weer, heb mezelf gezworen om een jaar (of iets minder) te houden tussen elke kuur. Maar ik ga wel deftig cutten met een ECA stackje ofso!

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 20:01 ----------

gewoon rustig overgaan naar dieet van high protein & low carbs dan ga je stuk droger ogen maar niet zoveel in massa inleveren (je verliest natuurlijk altijd na een kuur) en creatine, ZMA & deftige testo-booster kan ook wel rebound beetje opvangen, succes

Ik heb nu ZMA en testo booster in huis, wanneer adviseren jullie daar mee te beginnen. Nu gelijk of pas na de kuur (of na de nakuur)?

Met nog 1,5 week te gaan, heb ik nu 9 kilo gegained (ben 2x ziek geweest helaas, ontstoken amandelen bijna niks kunnen eten). Dit was de 2e kuur, hiervoor winny injects gedaan.

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 20:00 ----------

Nee kuren pas volgend jaar weer, heb mezelf gezworen om een jaar (of iets minder) te houden tussen elke kuur. Maar ik ga wel deftig cutten met een ECA stackje ofso!

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 20:01 ----------

Ik heb nu ZMA en testo booster in huis, wanneer adviseren jullie daar mee te beginnen. Nu gelijk of pas na de kuur (of na de nakuur)?

Winny injects als eerste kuur? Je hebt wel lef:p

Natty cutten na een massakuur is erg lastig. Als ik jou was zou ik toch aan Anavar gaan denken

Winny injects als eerste kuur? Je hebt wel lef:p

Natty cutten na een massakuur is erg lastig. Als ik jou was zou ik toch aan Anavar gaan denken

Ja klopt op waterbasis in m'n schouder, deed behoorlijk pijn :p
Zal we lastiger gaan, dat geloof ik graag. Maar ik ben er van overtuigd dat met een goede aanpak van voeding/training en wellicht wat supplementen ik wel een eind kan komen.

Terug
Naar boven