MuscleMeat

advies voor volgende kuur.

royallegend

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal. Ik ben net klaar met mijn eerste kuur (500mg test-e gedurende 12 weken. tren-a alleen de laatste 4/5 weken)
Zit nu in de nakuur 3 weken lang 20mg nolva elke dag.
19 jaar 77kilo en rond de 8-10% vet

Graag zou ik wat advies willen voor een eventuele volgende kuur (na 6 maanden herstel).
Van de test was ik gedurende deze periode constant high en had ik echt een goede feeling en was mentaal erg stabiel. Toen de tren er bij kwam werd ik wat geagiteerder, ik steeds sneller boos, had ik meer ruzie met mijn vriendin en dat terwijl de resultaten verbluffend waren.
Toch zou ik voor de volgende kuur misschien iets anders willen gebruiken dan tren in verband met school, werk en mijn vriendin. Een goede mentale staat, staat wel hoger dan meer gains.
De test-e beviel mij prima, zou test-a een betere keus zijn voor meer resultaat?
Wat zou ik naast de test-e kunnen gebruiken voor goede progressie en een hard lichaam?
Is er een alternatief voor tren?
Gelieve de comments voor jullie houden met ''ga eerst maar eens goed eten en je bent te jong enz enz''
Het is niet mijn bedoeling een monster te worden. Mijn doel is een athstetic lichaam ala steve cook.
Ik heb zelf nou eenmaal de keus gemaakt AAS te gebruiken op deze leeftijd en ga er ook niet klakkeloos mee om.

Ik hoop dat ik wat van jullie wijsheden op kan steken om zo in mijn volgende kuur nog meer resultaat te boeken. Mijn dank is groot!

Met vriendelijke groet,

I

IMAG2465.jpg

IMAG2256.jpg

IMAG2414.jpg

Laatst bewerkt:
Ja je bent te vroeg begonnen met kuren maar zonder verder te zeiken. Volgende keer test e + NPP.

Goede gains en geen tren sides.

Ps. Ik vraag mij wel af hoeveel je woog voordat je je kuur nam. Je bent nu 77kg bij 1.80 lang. Wat was dat voor de kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Ja je bent te vroeg begonnen met kuren maar zonder verder te zeiken. Volgende keer test e + NPP.

Goede gains en geen tren sides.

Ps. Ik vraag mij wel af hoeveel je woog voordat je je kuur nam. Je bent nu 77kg bij 1.80 lang. Wat was dat voor de kuur?

Voor de kuur woog ik rond de 65kg.
Sides waren normale dingen. Snel warm krijgen en overmatig zweten. later en nu nog steeds beetje acne.
Na een snelle google search NPP is deca? Ik dacht dat deca een mix was van verschillende soorten Test. Is het anders een idee om deca met wat anders te doen? dank voor de snelle reactie in ieder geval!

Voor de kuur woog ik rond de 65kg.

Sides waren normale dingen. Snel warm krijgen en overmatig zweten. later en nu nog steeds beetje acne.

Na een snelle google search NPP is deca? Ik dacht dat deca een mix was van verschillende soorten Test. Is het anders een idee om deca met wat anders te doen? dank voor de snelle reactie in ieder geval!

NPP is nandrolone (deca) met een korte ester, snel werkend dus. Deca en NPP zijn dus in feite hetzelfde en horen bij "dezelfde familie" als tren. Beide zijn Nor19. Dit zijn basic dingen. Net als dat sustanon een mix van verschillende soorten Test is.

Ik zou je willen aanraden om je beter te verdiepen in AAS.

NPP is nandrolone (deca) met een korte ester, snel werkend dus. Deca en NPP zijn dus in feite hetzelfde en horen bij "dezelfde familie" als tren. Dit zijn basic dingen. Net als dat sustanon een mix van verschillende soorten Test is.

Ik zou je willen aanraden om je beter te verdiepen in AAS.

Waarom stel ik anders mijn vragen hier? dat doe ik om mijzelf te verdiepen in AAS

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Laat ik mijn vraag anders stellen. Wat zou er bij moeten komen om vochtretentie tegen te gaan oftewel, te minimaliseren met het gebruik van Test-e + tren-A? is het toevoegen van masteron (drostanolon) dan een goed idee?

Waarom stel ik anders mijn vragen hier? dat doe ik om mijzelf te verdiepen in AAS

Zelf lezen eerst op forums en andere bronnen. Nu kom je erg dom en onwetend over door beginners vragen te stellen. Dat wordt hier niet echt gewaardeerd. Samen met het feit dat je gaat kuren met 19 jaar en 65 kilo, maakt de kans groot dat je niet serieus genomen wordt.

in for before pics van 65 kilo.

Ik ben ook in. Maar damn doe een beetje research op je drugs. Deca een mix van verschillende test hahaha XD Neem deca maar rustig zonder test erbij en zie wat er gebeurd [emoji14]

Ik verdiep mijzelf ook altijd pas in gevaarlijke dingen als ik er al mee bezig ben. Moest ik laatst naar Antwerpen rijden, bleek dat links de rem zat en rechts het gaspedaal.

Ik verdiep mijzelf ook altijd pas in gevaarlijke dingen als ik er al mee bezig ben. Moest ik laatst naar Antwerpen rijden, bleek dat links de rem zat en rechts het gaspedaal.

:D

Ach ik neem het hem niet kwalijk. Op die leeftijd wil je snel buff worden en neem je het advies van je buddy die aan AAS zit al te snel aan.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Laat ik mijn vraag anders stellen. Wat zou er bij moeten komen om vochtretentie tegen te gaan oftewel, te minimaliseren met het gebruik van Test-e + tren-A? is het toevoegen van masteron (drostanolon) dan een goed idee?

Google is je vriend

mijn excuses dat ik dom over kom. ik heb mij verdiept in de dingen die ik WEL ben gaan gebruiken. de kuur is perfect gegaan zonder enige problemen. nu kom ik met vragen over andere middelen die ik zelf NIET heb gebruikt en sommige van jullie wel en dan word ik afgeschilderd als dom. het was veel dommer geweest als ik direct die spuit in me been had gezet omdat die vial een cool kleurtje had... ben dan wel 19, maar ben echt niet achterlijk.
verder het googlen van iets is heel leuk, maar info krijgen van iemand die zelf dingen gebruikt heeft en weet waar die het over heeft is veruit meer waardevol.
ik kom naar jullie voor hulp. niet om een beetje stoer te doen of wat dan ook...
als iedereen al weet waar ze het over hebben is heel dit forum niet nodig.
ik respecteer jullie kennis en hoop dat jullie dit met mij willen delen, that's all

@gewoondenny zo een look als die jij op je foto hebt daar wil ik voor gaan!

Tfw natty betere stats.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

65 kg en kuren, you foh real?

Obvious troll is obvious

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Vertel eens meer hoe je jezelf 'niet klakkeloos er mee om vind gaan' als je 19 bent een het gewicht van een uitgehongerde jood hebt...

Serious.

dit gaat niet opschieten. de meerderheid hier zit zo ver in zn eigen reet dat die niks wel horen of zien.
tot zo ver mijn poging om hulp te vragen. jullie hebben dit forum een goede naam gegeven

Ik had je al gewaarschuwd. Ga eerst zelf lezen(daar leer je ook
Het meest van), verdiep je in de materie. Als je dan nog vragen hebt, kom ze dan stellen. Members die goed voorbereid zijn en goede vragen stellen worden gewaardeerd. Anders wordt je afgezeken. Alles komt dis terug bij het punt: eerst zelf lezen en onderzoeken.

Wat jij doet is de gemakkelijke weg zoeken: ik vraag en wil antwoord. Punt.

Dat lijkt op dezelfde manier als je omgaat met AAS. Je wilt de snelle gemakkelijke route nemen door te gaan kuren met test en tren op 19
Jaar en 65 kilo.

Terug
Naar boven