- Waardering
- 11.482
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Advies:
250mg Test
400mg NPP
NPP = nandrolon phenylpropionaat (de snellere variant)
Deca = nandrolon decanonaat (de tragere variant)
NPP werkt een stuk sneller dan deca en bijna iedereen geeft aan dat ze minder vocht vasthouden van NPP

Dit zei ik ook al
Mocht je toch vocht gaan vasthouden dan zijn er meerdere antwoorden mogelijk:
- voeding aanpassen
- Aromasin
- Je hebt stiekem deca wat verkocht wordt als NPP
Persoonlijk zou ik voor Aromasin gaan dan. Als voeding aanpassen niet werkt

dit gaat niet opschieten. de meerderheid hier zit zo ver in zn eigen reet dat die niks wel horen of zien. tot zo ver mijn poging om hulp te vragen. jullie hebben dit forum een goede naam gegeven
19 jaar en gaan kuren op een gewicht van 65kg terwijl je 1.80m bent. Wat een kwal. Dan ook nog eens verwachten dat je serieus genomen wordt.. Seriously?
Op mijn lengte lijk ik al ecto wanneer ik 65kg weeg laat staan op 1.80m. Had je een beetje de forums doorgenomen dan zou je al snel genoeg achterkomen dat er zeer zelden advies wordt gegeven aan mensen die 21 jaar en jonger zijn. En dan nog je stats.. lol.
Ik geef je 2 maanden en dan ben je weer 65 kilo.
Advies:
250mg Test
400mg NPP
NPP = nandrolon phenylpropionaat (de snellere variant)
Deca = nandrolon decanonaat (de tragere variant)
NPP werkt een stuk sneller dan deca en bijna iedereen geeft aan dat ze minder vocht vasthouden van NPP
Dit zei ik ook al
Mocht je toch vocht gaan vasthouden dan zijn er meerdere antwoorden mogelijk:
- voeding aanpassen
- Aromasin
Persoonlijk zou ik voor Aromasin gaan dan. Als voeding aanpassen niet werkt
Is mij altijd geleerd dat Aro/Ari en dergelijke niet werken bij vocht van producten als Deca/NPP, iets met de AR receptor. Kan het me niet helemaal voor de geest halen, BigCat zei het geloof ik ook.
Ik vind dat je in een degelijke bulk met "natte" producten sowieso niet bang moet zijn voor vocht.
Hoort er nou eenmaal bij..
tot over 2 maanden dan krijg jij een mooie foto van mij!