AndroidHealthClinic

Advies

Liendenbm94

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
76kg
Hallo bodybuilders,

Ik ben een fitnessinstructeur van 21 jaar met 5 jaar intensieve krachttraining ervaring en ik kan wel zeggen dat ik goed op de hoogte ben van trainingsprincipes en voeding en supplementen. Wat anabolen betreft is het voor mij een hele nieuwe wereld. Heb veel op dit forum gelezen en ben veel wijzer geworden, bedankt daarvoor.
Ik zit al lange tijd te twijfelen over of ik dit jaar wil gaan kuren maar ik zat met een paar vraagjes:

1: Er is 2 jaar geleden de chronische darmzieke "Colitis Ulcerosa" vastgesteld en daarvoor zit ik aan de 365 dagen per jaar voor aan de antibiotica. Is dit direct een NO-Go wat betreft kuren. Gezondheid staat bij mij voorop.

2: Veel vrienden van mij kuren maar ik wil zeker weten dat mijn eventuele kuur wel goed is. Mijn vrienden doen maar wat en dat wil ik voorkomen. Mocht ik gaan kuren wil ik het graag injecteren om dat dat volgens jullie effectiever en gezonder is.

3: Ik wil voorkomen dat ik een onnatuurlijke look krijg, ik hoef geen beest van 120kg te worden. Heb al aardig wat spiermassa van mijzelf maar ben totaal niet tevreden met het resultaat van 5 jaar trainen+voeding. Wat raden jullie mij aan?

Sorry als ik als een complete idioot klink of overkom maar ik hoor graag jullie eerlijke/deskundige mening.

Alvast bedankt en met sportieve groet,

Trivia Bot

Hallo bodybuilders,

Ik ben een fitnessinstructeur van 21 jaar met 5 jaar intensieve krachttraining ervaring en ik kan wel zeggen dat ik goed op de hoogte ben van trainingsprincipes en voeding en supplementen. Wat anabolen betreft is het voor mij een hele nieuwe wereld. Heb veel op dit forum gelezen en ben veel wijzer geworden, bedankt daarvoor.
Ik zit al lange tijd te twijfelen over of ik dit jaar wil gaan kuren maar ik zat met een paar vraagjes:

1: Er is 2 jaar geleden de chronische darmzieke "Colitis Ulcerosa" vastgesteld en daarvoor zit ik aan de 365 dagen per jaar voor aan de antibiotica. Is dit direct een NO-Go wat betreft kuren. Gezondheid staat bij mij voorop.

2: Veel vrienden van mij kuren maar ik wil zeker weten dat mijn eventuele kuur wel goed is. Mijn vrienden doen maar wat en dat wil ik voorkomen. Mocht ik gaan kuren wil ik het graag injecteren om dat dat volgens jullie effectiever en gezonder is.

3: Ik wil voorkomen dat ik een onnatuurlijke look krijg, ik hoef geen beest van 120kg te worden. Heb al aardig wat spiermassa van mijzelf maar ben totaal niet tevreden met het resultaat van 5 jaar trainen+voeding. Wat raden jullie mij aan?

Sorry als ik als een complete idioot klink of overkom maar ik hoor graag jullie eerlijke/deskundige mening.

Alvast bedankt en met sportieve groet,

Trivia Bot

Hoi, welkom op het forum. Ik zal je even snel op weg helpen met je vragen.

1. Ik kan je niet vertellen of antibiotica + AAS negatieve gevolgen kan hebben voor de gezondheid. Ik vermoed dat dit niet het geval is, maar wellicht weten @Cools en @Galen hier meer van.

2. Dat AAS injecteren minder stress geeft op de lever is over het algemeen voor de meeste AAS waar. Of het werkelijk "gezonder" is valt over te discussiëren. Als je wilt injecteren kun je prima met een vorm van Testosteron beginnen.

3. Zolang jij geen Synthol en/of PMAA injecteert zul je er niet snel gaan uitzien als een beest van 120 kilo. AAS zijn hulpmiddelen, geen wondermiddelen.

Je geeft aan ontevreden te zijn met jouw resultaat van 5 jaar trainen + voeding, maar je bent pas 21. Tijdens je tienerjaren gaat er veel energie naar de groei van jouw lichaam en zijn je hormonen meestal niet perfect in balans. Ook wist jij toen je 16 was, niet evenveel van trainen en voeding als dat je nu weet en heb je toen waarschijnlijk een paar jaar aangekloot, waardoor het resultaat niet indrukwekkend is geweest. Wellicht dat je door deze factoren niet optimaal bent gegroeid zoals jij zou willen.

Wat je nu moet doen is concrete doelen voor je lichaam stellen. Afgaande op jouw stats van 76 kg bij 1.78m kun je nog best wat spiermassa aanmaken zonder het gebruik van AAS. Het zal alleen wat meer geduld kosten. Wil je toch AAS gaan gebruiken, dan moet je onderzoek doen naar welke middelen waarde toegevoegde waarde hebben aan jouw doelen.

Mvg

Red010

Als gezondheid voorop staat zoals jezelf zegt niet kuren dan.

niet kuren als je geen onnatuurlijke look wil :roflol:
is dit wel serieus>?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allen en met name Red. Ja ik was zeker serieus, een maatje van mij heeft nu al een super onnatuurlijke uitstraling + hij transpireerd de hele dag door en er zijn negatieve veranderingen in zijn gedrag merkbaar. Dit zijn dingen die ik uiteraard wil voorkomen, gezondheid staat inderdaad op 1.

Bedankt en ik zal er nog eens rustig overna denken, dit zijn dingen die je niet gehaast moet doen.

gr

Terug
Naar boven